Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Hadis Inkarcılarına Karşı Sadece Bir Örnek...

O Çevrimdışı

omermuslim

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
yahu bırakalım bunları .pis bir hayvanın nesinden şifa bekleyeceksin..Alkolun azıda tansiyon düşürüyor damarları açıyor diye alkol özndirilirmi?
 
bahakar Çevrimdışı

bahakar

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
ilgilenen kardeşler için yazıda adı geçen makalenin pdf linkini atıyorum,
göndereceğim araştırma suud da bir üniversitede msülüman bilim adamları tarafından yapılmıştır, harward dakini koymuyorum,
sünnete inanan müslümanların bu meseleyi tasdik yolu senetlerdir tabi ki ama islamla yeni tanışacak olan gayri müslimleri özendirmek ya da kalplerinde eğrilik bulunanların fitnelerine karşı istifade edilebilir inşallah...

http://abdurrahman.org/health/TheHadeethontheFly.pdf
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
Böyle rivayet sözler ,peygamber ağzından duyulmuş gibi savunulursa hadis inakrcılarının sayısı katlanarak artacaktır.
Hadis ayıklayıcıların bir yere geleceğini düşünmüyorum.Her duyduğunu hadis kabul eden cubbeli taifesi ,baksanıza t.v açmış ,yayın evi açmış ,kulliyesi var sermaye 10 klatlayarak gidiyor.
hadis ayıklayıcılarda bir şey yok!
o kafir !
şu müşrik!
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
şeytan zart diye osurur!
hadis

şimdi bu sözün hak hadis olup olmadığını bulmak için zaman harcamaya değermi?


musluman böyle gereksiz şeylerle uğraşırımı?
 
O Çevrimdışı

omermuslim

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Böyle rivayet sözler ,peygamber ağzından duyulmuş gibi savunulursa hadis inakrcılarının sayısı katlanarak artacaktır.
Hadis ayıklayıcıların bir yere geleceğini düşünmüyorum.Her duyduğunu hadis kabul eden cubbeli taifesi ,baksanıza t.v açmış ,yayın evi açmış ,kulliyesi var sermaye 10 klatlayarak gidiyor.
hadis ayıklayıcılarda bir şey yok!
o kafir !
şu müşrik!

Allah rızası için bişey paylaştık konuyu mındar etme yahu
Cübbeli zayıf ve uydurma ne olursa kabul edilir dediği için sahih hadisleri inkar mı edelim? Euzubillah
 
O Çevrimdışı

omermuslim

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
şeytan zart diye osurur!
hadis

şimdi bu sözün hak hadis olup olmadığını bulmak için zaman harcamaya değermi?


musluman böyle gereksiz şeylerle uğraşırımı?

Bir şeyin hakk olup olmadığını araştırmak ne zamandan beri ayıp oldu böyle abuk subuk konuşuyorsunuz?
Müslüman Kuran ve Sünnet e tabiidir.Heva ve hevesine değil.
Senin kafan aklın mantığın almıyor diye vazmı geçelim?

Bilmiyorsan bilene sor, sormuyorsanda sus adam sansınlar!
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
Bir şeyin hakk olup olmadığını araştırmak ne zamandan beri ayıp oldu böyle abuk subuk konuşuyorsunuz?
Müslüman Kuran ve Sünnet e tabiidir.Heva ve hevesine değil.
Senin kafan aklın mantığın almıyor diye vazmı geçelim?

Bilmiyorsan bilene sor, sormuyorsanda sus adam sansınlar!

Siz hala buna boş uğraş demiyorsanız ,başka diyecek sözümde yok.Osmanlıya domates ilk geldiğinde helalmi harammı kavgası çıktı?
kör müslüman ayet önünde değilmi?

Elalemin neyine soracaksın ,tertemiz gıda......ayet önünde.........


Bu hadiscilikten kurtulursa islam dünyası selama erer.Mezhebi tağutlar anında biter.ne şia kalır nede ehlisünnet.

Sadece bende BİR MÜSLÜMANIM diyenler kalır....

Ha bu çokmezse islam dünyası avruapanın ,israilin soytarısı olmakdan kendini kurtaramaz...
 
H Çevrimdışı

Horasani

اعيدوا إلى الحق سلطانه
İslam-TR Üyesi
Siz hala buna boş uğraş demiyorsanız ,başka diyecek sözümde yok.Osmanlıya domates ilk geldiğinde helalmi harammı kavgası çıktı?
kör müslüman ayet önünde değilmi?

Elalemin neyine soracaksın ,tertemiz gıda......ayet önünde.........


Bu hadiscilikten kurtulursa islam dünyası selama erer.Mezhebi tağutlar anında biter.ne şia kalır nede ehlisünnet.

Sadece bende BİR MÜSLÜMANIM diyenler kalır....

Ha bu çokmezse islam dünyası avruapanın ,israilin soytarısı olmakdan kendini kurtaramaz...
sizin gibiler yıllardır var.madem ki sonucu kesin olan bir yönteminiz var niye bütün milleti hidayete erdiremediniz ? nasıl oluyor da asırlardır güvenilen , bir ilim olan hadisi çöpe atıyorsunuz ? buna aklına , heva hevesine tapmak denmez de ne denir !? ne iş yaparsınız kardeşim sizin gibiler ? yoldan adam çevirip dinini ölcmek için soru sorup , hadisler yüzünden dinini ögrenemedigini filan mı çıkarıyorsunuz ?
 
Ahadun Ahad Çevrimdışı

Ahadun Ahad

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Bu ümmet 1400 yıldır hadis bataklığı içinde izzet ve onuru ile yaşamış. Boş boş domatesle uğraşan osmanlı 3 kıtaya hükmetmiş. Fransız gevurlara niye dans ediyonuz diye gider yapmışlar. Kafirin kalbine korku salmışlar. Müslümanlar hadis bataklığı içinde olduğu zaman dilimindeyken kafirler dans bile edemezlerdi ama son 30 yılda reformistler, batıniler, sufiler, demokratlar, akletmezmisinciler çoğaldı ve ümmet 10 milyon kişisini katlettiler. Halada kalkıp kurtulun bunlardan diyorlar ya pes!
 
bahakar Çevrimdışı

bahakar

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
şeytan zart diye osurur!
hadis

şimdi bu sözün hak hadis olup olmadığını bulmak için zaman harcamaya değermi?


musluman böyle gereksiz şeylerle uğraşırımı?

hadis sahihi buhari de geçiyor

608 - حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ، قَالَ: أَخْبَرَنَا مَالِكٌ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنِ الأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " إِذَا نُودِيَ لِلصَّلاَةِ أَدْبَرَ الشَّيْطَانُ، وَلَهُ ضُرَاطٌ، حَتَّى لاَ يَسْمَعَ التَّأْذِينَ، فَإِذَا قَضَى النِّدَاءَ أَقْبَلَ، حَتَّى إِذَا ثُوِّبَ بِالصَّلاَةِ أَدْبَرَ، حَتَّى إِذَا قَضَى التَّثْوِيبَ أَقْبَلَ، حَتَّى يَخْطِرَ بَيْنَ المَرْءِ وَنَفْسِهِ، يَقُولُ: اذْكُرْ كَذَا، اذْكُرْ كَذَا، لِمَا لَمْ يَكُنْ يَذْكُرُ حَتَّى يَظَلَّ الرَّجُلُ لاَ يَدْرِي كَمْ صَلَّى "

ve müslimde

15 - (388) حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، وَعُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، - قَالَ إِسْحَاقُ، أَخْبَرَنَا، وَقَالَ الْآخَرَانِ - حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ: سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «إِنَّ الشَّيْطَانَ إِذَا سَمِعَ النِّدَاءَ بِالصَّلَاةِ ذَهَبَ حَتَّى يَكُونَ مَكَانَ الرَّوْحَاءِ» قَالَ سُلَيْمَانُ: فَسَأَلْتُهُ عَنِ الرَّوْحَاءِ فَقَالَ: «هِيَ مِنَ الْمَدِينَةِ سِتَّةٌ وَثَلَاثُونَ مِيلًا»

"Namaz için ezan okunduğu zaman şeytan arkasını dönüp yellene yellene ezan sesini işitmez oluncaya kadar uzaklaşır. Ezan bitince geri gelir; namaz için ikâmet edilince (tekrar) arkasını dönüp kaçar. İkâmet bitince tekrar geri gelir, (namaz kılan) kişiyle kalbi arasına girer ve hatırına gelmeyen şeyler hakkında "şunu da bunu da hatırla" der. Nihayet adam kaç (rekât) namaz kıldığını bilmez hale gelir."

Şeytanın ezan sesini işitince yellenerek kaçması Kadı Iyaz'a göre hakikat manasına alınabilir. Çünkü Şeytan da yiyen ve içen ruhani bir yaratıktır. Onun da kendine has bir şekilde yellenmesi mümkündür.

Fakat Buhârî şârihi Aynî gibi bazı alimler ise, "Şeytanın yellenmesinden maksat, çok korktuğu büyük bir musibete uğramasıdır. Nasıl ki büyük bir musibete mâruz kalan kimsenin, o anda korkusundan dolayı dizlerinde can kalmaz, ayaklan birbirine dolaşıp abdesti kalmazsa şeytanın da ezan sesini duyunca mü'minlere vesvese vermekten ümitsizliğe düşerek büyük bir korku hâli yaşadığı ifâde edilmek istenmiştir. Yani yellenmek kelimesiyle yellenmeye sebeb olan büyük bir korku hâli kast edilmiş, şeytanın ezan karşısındaki durumu korkunç bir felâkete uğrayan kişinin haline benzetilmiştir" demişlerdir.

İşte şeytan bu duruma sebeb olan ezan sesinden kurtulmak için ezan sesi işitilmez oluncaya kadar uzaklara kaçmaya devam eder.

Bu uzaklaşmanın miktarı hakkında Müslim'in Sahîh'inde rivayet ettiği şu hadis-i şerif bir fikir verebilir: "Şüphesiz kî şeytan namaza nida edildiğini işittiği vakit Revha denilen yere vanlıncaya kadar gider. Süleyman (el-A'meş), "Ebü Sufyân'a Ravha'nın nerede olduğunu sordum; bu yer Medine'den 36 mil uzaktadır, cevabını verdi, demiştir.

şimdi...kurana baktığımızda birçok deyimin kullanıldığını görüyoruz;

odun hamalı” diye tercüme edilen “ hammalete’l hatab ” (Mesed 4)ın “ igrenç söylentilerin tasıyıcısı kadın ”, “dedikoducu kadın” ;

başımın saçı tutuştu” seklinde tercüme edilen “vesteelerre’su seyben” (Meryem 4)in “saçlarım ağardı” ;

kemik gevşedi bende” şeklinde tercüme edilen “vehene’l azmu minni” (Meryem 4)nin “yaşlandım”

kazıklar sahibi” olarak tercüme edilen “zü’l evtad” (Sad 12, Fecr 10) ın “payidar mülk sahibi”, “sarsılmaz bir saltanat sahibi” ;

kulakları üzerine agırlık vurduk” diye tercüme edilen “darabna ala azanihim” (Kehf 11) in “onları uyuttuk”, “ağır bir uykuya daldırdık” anlamlarına geldigi görülecektir.

yani sen acıkınca "midem kazındı" desen o zaman biri sana gelip SEN YALANCININ TEKİSİN kimse senin mideni kazımıyor!!! diye sana hakaret etse haksız sayılmaz değil mi???
Arap dilindeki fesehat ve belağata vakıf olmayan kıt akıllılar kuranı anlamayamadığı gibi sünneti de anlayamıyor ve senin durumun gibi komik bir manzara ortaya çıkıyor!!!

ayrıca "şeytan zart diye osurur" ibaresi hangi hadiste geçiyor??? hadiste yellenerek uzaklaşır diyor sen niye KAFANA GÖRE HADİS UYDURUYORSUN??? bence sen şu anda iki tehditle karşı karşıyasın ;

أنا أَبُو الْقَاسِمِ الْأَزْهَرِيُّ، أنا عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، نا أَبُو عَلِيٍّ مُحَمَّدُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْمَالِكِيُّ بِالْبَصْرَةِ نا عَمْرُو بْنُ مَالِكٍ الرَّاسِبِيُّ، نا جَارِيَةُ بْنُ هَرِمٍ أَبُو شَيْخٍ، نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُسْرٍ، عَنْ أَبِي كَبْشَةَ الْأَنْمَارِيِّ، عَنْ أَبِي بَكْرٍ الصِّدِّيقِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ تَعَمَّدَ عَلَيَّ كَذِبًا أَوْ رَدَّ شَيْئًا قُلْتُهُ فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ»

kim benim adıma kasten yalan uydurursa ya da söylediğim bir şeyi inkar ederse cehennemde oturacağı yere hazırlansın!!!
şu yazdığın yazıyla hem hadis uydurmuş hem de onun söylediği bir sözü inkar etmiş konumunda olabilirsin Dikkat et!!
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
hadis sahihi buhari de geçiyor

608 - حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ، قَالَ: أَخْبَرَنَا مَالِكٌ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنِ الأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " إِذَا نُودِيَ لِلصَّلاَةِ أَدْبَرَ الشَّيْطَانُ، وَلَهُ ضُرَاطٌ، حَتَّى لاَ يَسْمَعَ التَّأْذِينَ، فَإِذَا قَضَى النِّدَاءَ أَقْبَلَ، حَتَّى إِذَا ثُوِّبَ بِالصَّلاَةِ أَدْبَرَ، حَتَّى إِذَا قَضَى التَّثْوِيبَ أَقْبَلَ، حَتَّى يَخْطِرَ بَيْنَ المَرْءِ وَنَفْسِهِ، يَقُولُ: اذْكُرْ كَذَا، اذْكُرْ كَذَا، لِمَا لَمْ يَكُنْ يَذْكُرُ حَتَّى يَظَلَّ الرَّجُلُ لاَ يَدْرِي كَمْ صَلَّى "

ve müslimde

15 - (388) حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، وَعُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، - قَالَ إِسْحَاقُ، أَخْبَرَنَا، وَقَالَ الْآخَرَانِ - حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ: سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «إِنَّ الشَّيْطَانَ إِذَا سَمِعَ النِّدَاءَ بِالصَّلَاةِ ذَهَبَ حَتَّى يَكُونَ مَكَانَ الرَّوْحَاءِ» قَالَ سُلَيْمَانُ: فَسَأَلْتُهُ عَنِ الرَّوْحَاءِ فَقَالَ: «هِيَ مِنَ الْمَدِينَةِ سِتَّةٌ وَثَلَاثُونَ مِيلًا»

"Namaz için ezan okunduğu zaman şeytan arkasını dönüp yellene yellene ezan sesini işitmez oluncaya kadar uzaklaşır. Ezan bitince geri gelir; namaz için ikâmet edilince (tekrar) arkasını dönüp kaçar. İkâmet bitince tekrar geri gelir, (namaz kılan) kişiyle kalbi arasına girer ve hatırına gelmeyen şeyler hakkında "şunu da bunu da hatırla" der. Nihayet adam kaç (rekât) namaz kıldığını bilmez hale gelir."
Şeytanın ezan sesini işitince yellenerek kaçması Kadı Iyaz'a göre hakikat manasına alınabilir. Çünkü Şeytan da yiyen ve içen ruhani bir yaratıktır. Onun da kendine has bir şekilde yellenmesi mümkündür.

Fakat Buhârî şârihi Aynî gibi bazı alimler ise, "Şeytanın yellenmesinden maksat, çok korktuğu büyük bir musibete uğramasıdır. Nasıl ki büyük bir musibete mâruz kalan kimsenin, o anda korkusundan dolayı dizlerinde can kalmaz, ayaklan birbirine dolaşıp abdesti kalmazsa şeytanın da ezan sesini duyunca mü'minlere vesvese vermekten ümitsizliğe düşerek büyük bir korku hâli yaşadığı ifâde edilmek istenmiştir. Yani yellenmek kelimesiyle yellenmeye sebeb olan büyük bir korku hâli kast edilmiş, şeytanın ezan karşısındaki durumu korkunç bir felâkete uğrayan kişinin haline benzetilmiştir" demişlerdir.

İşte şeytan bu duruma sebeb olan ezan sesinden kurtulmak için ezan sesi işitilmez oluncaya kadar uzaklara kaçmaya devam eder.

Bu uzaklaşmanın miktarı hakkında Müslim'in Sahîh'inde rivayet ettiği şu hadis-i şerif bir fikir verebilir: "Şüphesiz kî şeytan namaza nida edildiğini işittiği vakit Revha denilen yere vanlıncaya kadar gider. Süleyman (el-A'meş), "Ebü Sufyân'a Ravha'nın nerede olduğunu sordum; bu yer Medine'den 36 mil uzaktadır, cevabını verdi, demiştir.

şimdi...kurana baktığımızda birçok deyimin kullanıldığını görüyoruz;

odun hamalı” diye tercüme edilen “ hammalete’l hatab ” (Mesed 4)ın “ igrenç söylentilerin tasıyıcısı kadın ”, “dedikoducu kadın” ;

başımın saçı tutuştu” seklinde tercüme edilen “vesteelerre’su seyben” (Meryem 4)in “saçlarım ağardı” ;

kemik gevşedi bende” şeklinde tercüme edilen “vehene’l azmu minni” (Meryem 4)nin “yaşlandım”

kazıklar sahibi” olarak tercüme edilen “zü’l evtad” (Sad 12, Fecr 10) ın “payidar mülk sahibi”, “sarsılmaz bir saltanat sahibi” ;

kulakları üzerine agırlık vurduk” diye tercüme edilen “darabna ala azanihim” (Kehf 11) in “onları uyuttuk”, “ağır bir uykuya daldırdık” anlamlarına geldigi görülecektir.

yani sen acıkınca "midem kazındı" desen o zaman biri sana gelip SEN YALANCININ TEKİSİN kimse senin mideni kazımıyor!!! diye sana hakaret etse haksız sayılmaz değil mi???
Arap dilindeki fesehat ve belağata vakıf olmayan kıt akıllılar kuranı anlamayamadığı gibi sünneti de anlayamıyor ve senin durumun gibi komik bir manzara ortaya çıkıyor!!!

ayrıca "şeytan zart diye osurur" ibaresi hangi hadiste geçiyor??? hadiste yellenerek uzaklaşır diyor sen niye KAFANA GÖRE HADİS UYDURUYORSUN??? bence sen şu anda iki tehditle karşı karşıyasın ;

أنا أَبُو الْقَاسِمِ الْأَزْهَرِيُّ، أنا عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، نا أَبُو عَلِيٍّ مُحَمَّدُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْمَالِكِيُّ بِالْبَصْرَةِ نا عَمْرُو بْنُ مَالِكٍ الرَّاسِبِيُّ، نا جَارِيَةُ بْنُ هَرِمٍ أَبُو شَيْخٍ، نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُسْرٍ، عَنْ أَبِي كَبْشَةَ الْأَنْمَارِيِّ، عَنْ أَبِي بَكْرٍ الصِّدِّيقِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ تَعَمَّدَ عَلَيَّ كَذِبًا أَوْ رَدَّ شَيْئًا قُلْتُهُ فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ»

kim benim adıma kasten yalan uydurursa ya da söylediğim bir şeyi inkar ederse cehennemde oturacağı yere hazırlansın!!!
şu yazdığın yazıyla hem hadis uydurmuş hem de onun söylediği bir sözü inkar etmiş konumunda olabilirsin Dikkat et!!
fındık kabuğunu doldurmıycak mesele için sayfa sayfa döküman ..ne gerek var bunlara.banane şeytanın osuruş biçiminden.
ister zart osursun ister fısssss! osursun..
bir hadisci bunu rivayet diye kitabına aldı diye,hiç bir faidesi olmayan bir sözü peygamber as nisbet etmeyemi çalışacağım?
Böyle bir islam dini yok kardeşim..
 
bahakar Çevrimdışı

bahakar

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
hiçbir faydası yok mu yazdığımız hadisin??? mesela ezanın kıymetini ya da ya da şeytanın namazda insana nasıl oynadığını anlatması -haşa- boş bir söz mü ??? hem sen soruma cevap ver, ZART DİYE OSURUR yzmışsın hangi hadiste geçiyor zart sesi?? yoksa sen de hadis uydurucusu olmayasın!!!
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
hiçbir faydası yok mu yazdığımız hadisin??? mesela ezanın kıymetini ya da ya da şeytanın namazda insana nasıl oynadığını anlatması -haşa- boş bir söz mü ??? hem sen soruma cevap ver, ZART DİYE OSURUR yzmışsın hangi hadiste geçiyor zart sesi?? yoksa sen de hadis uydurucusu olmayasın!!!
şeytanın namazda insan nasıl oynadığını çok iyi anladım..kolbastı oynuyor dese daha iyi olurdu..



4717... Amir (eş-Şa'bî)'den (rivayet edildiğine göre); Rasûlullah (s.a.): "Çocuğu diri diri mezara gömen kadın da, diri diri mezara gömülen çocuk (kendisine ait olan ana) da cehennemdendir" buyurmuştur.
(Bu hadisin ravilerinden) Yahya İbn Zekeriyya (İbn Ebi Zaide) dedi ki:
Babamın ifadesine göre Ebu İshak (es-Sebî'î bu hadisi) kendisine Amir (eş-Şabî), Alkame ve İbn Mes'ud zinciriyle Peygamber (s.a.)'den rivayet etmiştir.[504]


bu mubarek hadise göre diri diri gömülen çocukta cehennemde imiŞ????


böyle saçmalıkları hadis diye kabul etmemizi beklemiyorsundur umarım..
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
Bunlari hadis diye kabul eden inanın bana islam dininde çıkar!


"Namaz kılan bir adamın önünden eşek, kara kopek ve kadın geçerse namazı bozulur" (Buhari 8/102; Hanbel 4/86).



"Zina yapan evlilerin taşlanarak öldürülmesini emreden ayet, Ayşe'nin döşeğinin altındaki sahifede yazılı bulunuyordu. Peygamber ölünce Ayşe onun defin işlemleriyle meşgul iken, evin açık kapısından içeri giren bir keçi o sahifeyi yedi ve böylece taşlama cezası Kuran'dan çıktı; ama hükmü devam ediyor" (İbni Mace 36/1944; Hanbel 3/61; 5/131,132,183; 6/269).


"Keçinin yemesi sonucu Kuran'dan çıkan taşlama ayetini Ömer Kuran'a tekrar sokmak istedi; ancak halkın dedikodusundan korktuğu için cesaret edemedi" (Buhari 53/5; 54/9; 83/3; 93/21; Muslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan 2/34).


"Bir grup maymun zina yapan bir maymunu yakalamış ve taşlama cezasını uyguluyorlardı. Onları bu haklı işte desteklemek için ben de taş atarak yardım ettim" (Buhari 63/27).


"Bir kadının parmaklarını kesenin cezası şöyledir: Bir parmak için 10 deve, iki parmak için 20 deve, üç parmak için 30 deve, dört parmak için 20 -yirmi- deve fidye vermelidir" (Muvatta 43/11; Hanbel 2/182).

"Peygamber hiç bir vakit ayak üstünde işemedi" (Hanbel 4/196; 6/136,192,213).


"Peygamberin ayak üstünde işediğini gördüm" (Buhari 4/60,62; Hanbel 4/246; 5/382,394).


"Ureyne ve Ukeyle kabilelerinden bir grup Medine'ye gelerek müslüman oldular. Medine'nin havası onlara dokununca Peygamber onlara deve sidiği içmelerini öğütledi. Adamlar develeri dağıttılar va çobanı da öldürdüler. Peygamber onları yakalattı. Ellerini ve ayaklarını kesti. Gözlerini oydu. Çölde susuz ölüme terketti. Biz onlara su vermek isteyince Peygamber bizi engelledi" (Buhari 56/152, Tıb 5/1; Hanbel 3/107,163).


"Musa ölüm meleğinden çok korkuyordu. Bir gün ölüm meleği canını almaya gelince meleğin yüzüne tokat atıp bir gözünü çıkardı" "Allah'ın elçileri arasında ayırım yapmayınız. Ben, Yunus peygamberden bile üstün değilim" (Buhari 65/4,5; Hanbel 1/205,242,440; 2/405,468).


"Ben Adem oğullarının efendisiyim" (Hanbel 1/5; 5/540,388). "Hesap günü tüm peygamberler korku içinde canlarının derdinde iken, sadece ben ümmetimi düşüneceğim" (Buhari 97/36).


"Uğursuzluk üç şeydedir, at, ev ve kadın" (Buhari 76/53).



"Peygamber, savaşta kadınların va çocukların öldürülmesinin bir sakıncası olmadığını söyledi" (Buhari, Cihad/146; Ebu Davud 113).


"Dünya balığın üzerindedir. Balık başını sallayınca dünyada depremler olur" (İbni Kesir, 2/29; 50/1). "Liderler mutlaka Kureyş kabilesinden seçilmelidir" (Buhari 3/129,183; 4/121; 86/31).


"Tüm kara kufuryokleri öldürünüz. Çünkü onlar şeytandır" (Hanbel 4/85; 5/54).


"Karga fasıktır" (Buhari 59/16; Hanbel 2/52).



"Allah zamandır" (Muvatta 56/3).



"Allah, ahirette peygamberlere kimliğini kanıtlamak için bacağını açıp baldırını gösterir"

(Buhari 97/24, 10/129 ve 68. surenin tefsiri).


"Peygamber 30 erkeğin cinsel gücüne sahipti" (Buhari). "Peygamber nerede güzel bir kadın görse hemen eve koşar Zeynep'le yatardı" (Buhari, Hibe/8).



"Peygamberin izniyle ihramdan çıkıp Mina'da bulunan kadınlarımıza yöneldik. Zekerlerimizden meni damlıyordu " (Buhari, Hac/81; Müslim Hacc/141).


"Peygamber öldüğünde, zırhı birkaç kilo arpa karşılığında bir Yahudi'nin yanında rehin duruyordu" (Buhari 34/14,33,88; Hanbel 1/300; 6/42,160,230).


"Peygamber, Medine'de bir yahudi tarafından büyülendi. Günlerce ne yaptığını bilmez durumda ortalıkta dolaştı." (Buhari 59/11; 76/47; Hanbel 6/57; 4/367).


"Sol elinizle yemeyiniz, içmeyiniz; çünkü şeytan sol eliyle yer içer" (Hanbel 2/8,33
 
Y Çevrimdışı

yakup kaplan

Üyeliği İptal Edildi
Banned
"Peygamber, savaşta kadınların va çocukların öldürülmesinin bir sakıncası olmadığını söyledi" (Buhari, Cihad/146; Ebu Davud 113).



Bunu Peygamber efendimiz soyleyemiyecegine gore birisi uydurdu degil mi ? Boyle Rezalet birseyi Peygamber efendimiz Kuran olcusunde soylemis olabilir mi ? Ya Buhari Uydurdu Ya Allah Kuranda anlatamamis. Benim tercihim Allah dogruyu soyluyor.



"Peygamber hiç bir vakit ayak üstünde işemedi" (Hanbel 4/196; 6/136,192,213).



"Peygamberin ayak üstünde işediğini gördüm" (Buhari 4/60,62; Hanbel 4/246; 5/382,394).


Bu hadise bakan biris ne yapacak ayakda isiyecek mi isemiyecek mi sen soyle. Senede saglam.

Dikkatli okumadin herhalde gozunden kacti. Bak Allah ayetlerini Keciden Koruyamiyacak kadar aciz. Haydi gel inceleyelim. Keciden bile Ayetlerini koruyamiyan Allah benim Allahim olamaz. Ibni Mace ile Hanbeli elime gecirsem sirf bu hadis yuzunde vallahi doverdim . Su rezalete bak ya.

"Zina yapan evlilerin taşlanarak öldürülmesini emreden ayet, Ayşe'nin döşeğinin altındaki sahifede yazılı bulunuyordu. Peygamber ölünce Ayşe onun defin işlemleriyle meşgul iken, evin açık kapısından içeri giren bir keçi o sahifeyi yedi ve böylece taşlama cezası Kuran'dan çıktı; ama hükmü devam ediyor" (İbni Mace 36/1944; Hanbel 3/61; 5/131,132,183; 6/269).



"Keçinin yemesi sonucu Kuran'dan çıkan taşlama ayetini Ömer Kuran'a tekrar sokmak istedi; ancak halkın dedikodusundan korktuğu için cesaret edemedi" (Buhari 53/5; 54/9; 83/3; 93/21; Muslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan 2/34).
 
Üst Ana Sayfa Alt