Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Mustafa Islamoğlu'nun Yazdığı Mealdeki Sapıklıları

Muhammed087 Çevrimdışı

Muhammed087

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Mustafa İslamoğlu'nun Tahrif ettiği Ayetler,İnkar ettiği Hadisler


M.islamoğlu Kur'andaki Peygamber Mucizelerini ve ayetleri inkar ediyor !


1 - Bakara.55.ayette israiloğullarının yıldırım çarpmasını inkar ediyor,dipnotta onların akıllarının çarpılmış olduğu için böyle bir istekte bulunduğunu iddia ediyor.

2 - bakara.56.ayette israiloğullarının öldürülüp diriltilmelerine mecaz diyor.

3 - bakara.61.ayettin dipnotunda israiloğullarının lanetlenmediğini,"lanetli zihniyet vardır" diyerek açıklıyor.

4 - bakara.63.ayette israiloğullarının başına Tur Dağının kaldrılmadığını,"dağın yükseltilmesinin havaya kaldırma anlamı taşımadığıni ilgili ayetin dipnotunda söylüyor.

5 - bakara.65.ayette israiloğullarının maymuna çevrilmesini inkar edip mealine "maymundan BETER OLUN" şeklinde mana verip dipnotta "alçak maymunlar olun" alçaklık vasfının maymuna değil bu sözü hak edenlere olması daha münasiptir" diyerek ayetin lafzına aykırı mana veriyor.çünkü ayet "maymunlardan" değil onlar gibi "Aşağılık,sefil,hor,hakir maymunlar olun!" anlamındadır.

6 - bakara.73.ayetteki ölüye DARB-VURMAK kelimesini "darb-ı mesel" olarak anlıyor ve ölünün diriltilmesi mucizesini inkar ediyor.

7 - bakara.102.ayette sihri inkar ediyor.sihrin "komplo,düzen,tuzak" şeklinde anlaşılması gerektiğini söylüyor.

8 - bakara.106.nesh ayetini dipnotta "mucizeyi unutturmayız" şeklinde garip bir mana veriyor.

9 - bakara.117.ayette Allah subhanehu ve teala "..Bir işe hükmetti mi ona sadece “ol” der, o da hemen oluverir." ayetini lafzın dışında "oluş sürecine girer" şeklinde mana veriyor.burada büyük hata yapıyor.- ayet Allahın yaratma sıfatını,keyfiyetini bildiriyor.Allah katında yaratılma zamanı böyledir."Emrimiz ancak bir tek emirdir. Göz kırpması gibidir. (Anında gerçekleşir.)" kamer:50 yani biz insanların zaman birimlerine göre oluşan yaratılma,geçen sure,zaman Allah indinde ancak bir göz kırpması kadar ani ve çabuktur.çünkü Allah subhanehu ve teala zaman ile kayıtlı değildir.zamanın mahkumu değildir !"..Şüphesiz Rabbinin nezdinde bir gün, sizin saydığınız bin yıl gibidir." hacc:47 "Melekler ve Ruh (Cebrail) ona süresi elli bin yıl olan bir günde yükselir." mearic:4

10 - bakara.259.ayette 100 yıl ölü kalıp sonra diriltilen kimsenin kıssasını "TEMSİL" olarak anlamak gerekir diyor

11 - bakara.260.ayetteki İbrahim as. dört kuş alıp parçalamasını ve onların tekrar dirilerek
kendine gelmesi mucizesini inkar ediyor.

12 - Al-i imran.1.ayetteki müteşabih hurufu mukattaya "hz.peygamberin aldığı vahyi tek bir harfini dahi zayi etmeden ilettiğinin lafzi şahidi" manasını veriyor.

13 - ali imran.46.ayette isa.as.beşikte konuşmasını inkar ediyor.

14 - Nisa.1.ayette Adem as.yaratılmasını "ilk organik bileşiğe (hücre) delalet eder." diyor. islamoğluna göre Adem as.ve eşi annesiz babasız değil nutfeden yaartılmıştır.nitekim insan:2 ayetin mealinde : “ İnsanoğlunu katmerli bir karışım olan hayat tohumundan biz yarattık.” diyor.islamoğluna göre Adem as. öncede insan yaratılmıştır.

15 - nisa.7.ayette kadına 1/2 nisabının "mutlak olmadığının en güzel delilidir." şeklinde garip bir ifade kullanıyor.sanki bu nisab zaman içinde değişebilir manası anlaşılıyor.halbuki kur'an nazil oldu ve din,şeriat tamamlandı.

16 - nisa.153.ayette yahudilere bir ceza olarak yıldırım çarpmasını inkar ediyor.

17 - maide.6.abdest ayetinde ayaklar hem yıkanabilir hemde "ehli beyt okuluna göre" meshedilebeilir diyor.islamoğlunun bahsettiğ EHL-İ BEYT MEKTEBİyle neyi kastettiği ayrı bir araştırma konusu.

18 - islamoğlu maide.33.ayet için:"Allah’a ve Resûlüne savaş açanların ve yeryüzünde bozgunculuk çıkarmaya çalışanların cezası; ancak öldürülmeleri, yahut asılmaları veya ellerinin ve ayaklarının çaprazlama kesilmesi, yahut o yerden sürülmeleridir. Bu cezalar onlar için dünyadaki bir rezilliktir. Ahirette de onlara büyük bir azap vardır."Allahın kulları üzerine takdir ettiği bir ceza,hüküm değil firavunun israiloğullarına uyguladığı bir ceza diyor.

19 - maide.38.ayet için:"Yaptıklarına bir karşılık ve Allah’tan caydırıcı bir müeyyide olmak üzere hırsız erkek ile hırsız kadının ellerini kesin. Allah, mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir.""hırsızlık yapanın elini kesme uygulaması kur'anın ihdas ettiği bir ceza değil,kureyşin uyguladığı ve kur'anın önünde bulduğu bir ceza GELENEĞİ" olduğunu söylüyor.buna göre hırsızın elinin kesilmesi cezası bütün putları yıkan islamın engel olamadığı müşriklerin bir hükmü oluyor.

20 - maide.60.ayette Allahın yahudi ve hristiyanları maymun ve domuza tebdil etmesinin olmadığının bunun sadece TEMSİL olduğunu söylüyor.

21 - maide.114.ayette isa. as.gökten sofra inmesini istemesinin aslında gerçekleşmediğini bununda sadece bir TEMSİLDEN ibaret olduğunu söylüyor.

22 - en'am.55. ve geçtiği ayetlerde MÜCRİM kelimesini "GÜNAHI HAYAT TARZI HALİNE GETİRENLER" şeklinde mana veriyor.

23 - a'raf.107.ayet ve devamında musa. as. ile firavunun sihirbazları arasındaki kıssada aslında sihir olmadığını sadece İLLÜZYON olduğunu söyleyerek sihri inkar ediyor.

24 - a'raf.148. ve geçtiği diğer ayetlerde ZULMÜ "BİLİNCİ ALT-ÜST OLMUŞ KİMSELER" manasında tercüme ediyor.

25 - a'raf.171.ayette tıpkı bakara suresinde olduğu gibi tur dağının israiloğulları üzerine kaldırılmasını inkar ediyor.

26 - enfal.46.bakara.45. ve diğer geçtiği yerlerde SABIR kelimesini DİRENMEK,DİK DURMAK gibi okuyucunun yabancı olduğu manalar veriyor.

27 - r'ad.11.ayette kiramen katibine KORUMA KORTEJİ diyor.

28 - isra.1.ayetteki SÜBHANA "mutlak aşk" diyor.

29 - isra.13.ayette "unuk-boyun" kelimesine ÇABA manası veriyor.

30 - Meryem.29.ayette isa.as. beşikte iken konuşma mucizesini inkar ediyor.

31 - taha.4. ayette ve geçtiği diğer ayetlerde ALLAHIN ARŞA İSTİVASINI "mutlak hükümranlık makamı olarak" manalandırıyor.

32 - Enbiya.35."Her nefis ölümü tadacaktır. Sizi bir imtihan olarak hayır ile de şer ile de deniyoruz. Ancak bize döndürüleceksiniz." ayetin dipnotunda "şer Allaha nisbet edilmez" diyor.halbuki ayet Allahın hayır ve şer ile insnaların imtihan edildiğini ifade ediyor.eğer hayır ve şerri Allah yaratmıyorsa kim yaratıyor ?

33 - enbiya.82.ayette süleyman as. emrine verilen cinleri "dik başlı birileri" olarak tercüme ediyor.aslında islamoğlunun cinler üzerindeki yorumları biribirini tutmuyor.bu konuda kafası biraz karışık anlaşılan..

34 - enbiya.85.ayette yunus as. kavmini terketmesini ayetin dipnotunda "kaçak bir köle gibi" tavsif ediyor ! bk.saffat.140.ayet.

35 - enbiya.96.da geçen ye'cuc ve me'cuc için her devirde olabilecek "küresel güçler" diyor.

36 - Hacc.23. ve geçtiği yerlerde cennette mü'minlere mükafat olarak verilecek "ipekten elbiseleri" küçümseyerek bunlara "ÖZGÜRLÜK ÜNİFORMASI " manası veriyor ! müminler neden ahirette üniforma giyecekler,kime,niçin,nasıl özgür olacaklar ayrı bir muamma !

37 - islamoğlu şuara.110.da ve diğer geçtiği ayetlerde TAKVA kelimesine SORUMLULUK manası veriyor.bunuda bakara.2.ayetin dipnotunda müsteşrik japon t.izutsudan aldığını belirtiyor.sanki 1400 yıldır islam ümmeti kur'anın dilinden,kelimelerinin manasını anlamaktan mahrum kaldılarda bir müsteşrik geldi ve sorunu halletti !

38 - fatır.18.ayette "dönüş Allahadır" ayetine "zira bütün yollar Allaha çıkar" manası veriyor.

39 - fatır.3.ayetin dipnotunda "“Bu ilahi kelamın varisleri ümmet-i Muhammed’dir. (…) Buna göre Hz.Muhammed’in vahye ilişkin sorumluluğu, onun vefatından sonra ümmetine miras kalmıştır. (…) Şu takdirde, Hz. Peygamber’in ardındanrisalet kesintiye uğramamış, sadece ferdi risaletten içtimai risalete geçilmiştir.”diyiyor !

40 - zümer.6.ayetin dipnotunda adem as. ve eşinin TEK NEFİSTEN yaratılmasındaki şüphelerini ifade ediyor.

41 - hucurat.6.ayette ve geçtiği diğer ayetlerde FISK/FASIK kelimelerini SORUMSUZLUK olarak manalandırıyor.

42 - kaf.17.ayettte kiramen katibine( her insanın sağında ve solunda bulunup kişinin iyiliklerini yazan şerefli melekler) "zıt kutuplarda konuşlanmış olan o iki unsur" manası veriyor. r'ad.11 'de KORUMA KORTEJİ demişti.

43 - Deveye bakmıyorlar mı, nasıl yaratılmıştır!Ğaşiye:17 ayetteki "deve" kelimesini "yağmur yüklü bulutlar" manasına geldiğini ösylüyor.

44 - adiyat.1.ayetteki "And olsun Allah yolunda koştukça koşanlara;" ADİYAT kelimesine :""YAZIKLAR olsun,(vahye) dinmez bir hınçla saldıranlara," diyor.

45 - Bakara:45.ayette " (Allahtan) sabır ve salat ile yardım isteyin! ancak bu huşu duyanlardan başkasına ağır gelir.ayetin 17. dipnotunda "direnerek ve dik durarak yardım isteyin" ,salatın türetildiği es-sala "bir şeyi dik tutan şey dir" diyor...AHZAB 56.AYETTE SALAT'A "DESTEK" DEMİŞTİ BURADA "DİK DURMAK" DİYOR !arapça hiçbir sözlükte SALAT kelimesi DESTEK manasına gelmez !

46 - fil.1.ayete "görmedinmi "ayetine " gözünde canlandırabilirmisin" manası veriyor.

47 - fil.3.ayetinde "Onların üstüne ebâbil kuşlarını gönderdi." ebabil'e "BİLİNMEYEN NİTELİKTE UÇAN TAŞIYICI VARLIKLAR" diyor !!

48 - fil.4.ayetteki " Onlara balçıktan pişirilmiş sert taşlar atıyorlardı." ayetine " onlara taş kesilmiş balçık türü tanımlanamayan (şeyler)i atıyorlardı" diyor.altta dipnotta ise kuşların getirdiği bu taşların "SÜLFÜR TAŞLARI olabileceğini söylüyor !!

49 - kevser suresinde rafızi Tabatabainin mizanın'dan nakilde bulunuyor.ehli beyt okulunun tekbirde elleri göğüse kadar kaldırmalarından bahsediyor.

50 - tebbet suresinde ebu lehebin iki eline :" 1.dipnotta "lafzen:"iki eli" bir sonraki ayette yer alan mal ve kazanca delalet eder." diyor..

51 - Fatiha:4 ayette sahib manasındaki "MALİK" LAFZI GEÇMİŞTİR.diğer sahih kıraatlerde "melik" olarakda zikredilmiş.FAKAT islmoğluna göre meal:"o hesap gününün HAKİMİDİR"

52 - islamoğlu, kader konusunda geçen bütün hadislerin emeviler zamanında uydurulduğunu söylüyor..

53 - islamoğlu, islamda evlinin recmedilmesiyle ilgili bütün hadisleri inkar ediyor.

54 - islamoğlu, islamda mürtedin öldürülmesiyle ilgili hadisleri inkar ediyor..

55 - islamoğlu,miracı inkar ediyor.(necm 1-18,isra-1)

56 - islamoğlu,cennette mü'minlerin rabblerini görmesini inkar ediyor.(kıyamet 22-23)

57 - islamoğlu,kabir azabıyla ilgili hadilseri inkar ediyor.

58 - islamoğlu,İsa as. kıyametten önce nüzuluyla ilgili hadisleri inkar ediyor.

59 - islamoğlu,mehdi as. hadislerini inkar ediyor.

60 - islamoğlu,kıyamet alametlerini bildiren,ğaybi konulardaki,geçmiş kavimleri anlatan bütün hadisleri inkar ediyor.

61 - adem as. ve eşinin cennetten değil dünyadaki bir bahçeden geldiğini söylüyor.

62 - islamoğlu,deccali inkar ediyor.

63 - islamoğlu,ye’cûc ve me’cûcü inkar ediyor.

64 - islamoğlu, sahabelere dil uzatıyor.

65- islamoğlu, buhari,müslim ve diğer hadis müelliflerini yalancılıkla suçluyor.

66 - islamoğlu,afganistandaki budist heykeller için üzülüyor.

67 - islamoğlu,kur'andaki mucizeleri inkar edip bunlar "temsildir" diyor.

68 - islamoğlu,rafızi-şiilere "ehl-i beyt mektebi" diyerek meşrulaştırıyor.Allahı roma putu janusa benzeten ali şeriati ve zındık humeyniyi savunurken buhari ve müslimi,diğer islam alimlerimizi çirkef ağzıyla yalancılıkla suçluyor.

69 - islamoğlu,erkeğe altın ve ipeğin helal olduğunu söylüyor.

70 - islamoğlu,20 yıl okuduğum dediği imam şafiinin er-risale isimli kitabında "sünnetin kur'anı neshedeceğiniz" söylediğini iddia ediyor.halbuki adı geçen kitabda imam şafii islamoğlunun söylediğinin tam tersi sözü söylüyor.

71 - islamoğlu,a.bayındırın "Allah kiminle evleneceğimizi bilmez" videosunda sadece hata yaptığını söyleyip bayındırın faziletlerinden bahsediyor.demekki HAŞA ALLAH BİLMEZ DİYEN İSLAMOĞLUNUN İNANCINA GÖRE SADECE HATA ETMİŞTİR !!

72 - Cinlerden bir ifrit: Sen makamından kalkmadan ben onu sana getiririm. Gerçekten bu işe gücüm yeter ve bana güvenebilirsiniz, dedi.Neml:39

mustafa islamoğlunun kur'an anlayışını,peygamber mucizelerini nasıl tahrif ettiğini görmek istiyorsanız peygamber kıssalarının anlatıldığı ayetleri veya ahkam ayetlerini nasıl açıkladığına bakmanız yeterli olacaktır..

neml 39 islamoğlu meali:"görünmeyen varlıklara mensup (şeytani) maharette biri "sen daha oturduğun yerden kalkmadan onu sana getiririm,çünkü ben bu konuda güvenilir bir güce sahibim"dedi."


-burda cinler yerine görünmeyen varlıklar diye anlam veriyor

- ayetin 4.dipnotunda buradaki "getirebilir"i 42.ayetteki teşbih edatından yola çıkarak" onun tahtı gibi bir taht yapıp getirebilir" şeklinde anlamak gayet mümkündür". diyor yani islamoğlunun kafasına süleyman as.emrindeki cin'in belkıs'ın tahtını Allahın bir mucizesi olarak getirebilmesine AKLI YATMAMIŞ !!


(alıntı)
 
Ebu Mervan Çevrimdışı

Ebu Mervan

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Bu adam tam bir iblis'in sag kolu, kurani nasilda tahrif ediyor. bu modernistler yani müstesrikler cok tehlikeli. asil kafirlerden daha tehlikeli. gecenlerde bunu dinleyen birilere bize erkegin sünnet olmasini bile elestiriyorlardi, mantiksiz diyorlardi, zaten Allah insani güzel tam bi sekilde yaratmis neden erkek sünnet oluyorki diye sacma sapan yorum yapmisdi. yahudiler bunlardan daha iyi.
 
Hicret Vakti Çevrimdışı

Hicret Vakti

Üye
İslam-TR Üyesi
Mustafa TevilOğlu
 
AbdulFettah Çevrimdışı

AbdulFettah

94.7 - Öyleyse, bir işi bitirince diğerine koyul.
İslam-TR Üyesi
İbn Abbas'ın da şöyle dediği rivayet edilmektedir: Ben, Ömer b. el-Hattab'ı şöyle derken dinledim: Ey insanlar, şüphesiz recm haktır. Sakın ondan yana aldanışa düşürülmeyesiniz. Bunun ayeti (alameti) de şudur: Rasulullah (s.a.v.) recm etti, Ebu Bekr recm etti. Biz de ikisinden sonra recm ettik. Bu ümmetten recmi yalanlayacak, Deccali yalanlayacak, güneşin batıdan doğuşunu yalanlayacak, kabir azabını yalanlayacak, şefaati yalanlayacak ve kemikleri görününceye kadar derileri yandıktan sonra bir topluluğun cehennemden çıkartılmasını yalanlayacak kimseler gelecektir. Bunu, Ebu Ömer (b. Abdi'l-Berr) zikretmiştir
Kaynak:Kurtubi Enam 158 Tefsiri
 
Üst Ana Sayfa Alt