G
Çevrimdışı
tasavvufa olan bu kin ve nefret nedir anlamadım.bakın benim Dr Mehmet SÜRMELİ topicimi okuyun oradada günümüz tasvvufuna eleştiriler var.ama bu şekilde direk küfür suçlması olmaz.olamaz.biz müslümanlara yakışmaz bu ayıp ya
Sizin topicde tasavvuf Niye eleştirilmiş ? Nelerini eleştirmişsiniz?tasavvufa olan bu kin ve nefret nedir anlamadım.bakın benim Dr Mehmet SÜRMELİ topicimi okuyun oradada günümüz tasvvufuna eleştiriler var.ama bu şekilde direk küfür suçlması olmaz.olamaz.biz müslümanlara yakışmaz bu ayıp ya
ben kin ve nefretten söz ediyorum.yazıları okuyan ve belli bir mantığa sahip olan herkes bu topicin inanılmaz bir kin ve nefret ile yazıldığını görür.Bakın birilerini küfür ile itham etmek çok kolay.örnek biri yağmur yağdı üzerim çamur oldu dedi
sen kafir oldun der biri niye çünkü yağmuru yağdıran kim Allah.ee onun yaptığı şeyi hoş görmedin ve isyanda bulundun demektir.direkt kafir oldun bak
işte niyet küfürle suçlamak ise çok mazeret bulunur bunlar kolay şeyler.önemli olan TÜRKİYEDE İSLAMİ HAREKETE KATKIDA BULUNACAK FİKİRLER ÜRETMEK.BU DA İNSANLARI ÖNCE KAFİR YAPMAK SONRA MÜSLÜMAN YAPMAYA UĞRAŞMAK İLE OLMAZ.
hıh işte bu güzel...tekfir konusunda beni korkutan şey bu.öyle önemli bi mesele ki bu,eğer iddian doğru değilse sen yanıyosun.İş dediğiniz gibi ise pek âlâ...
Yok değilse vay halinize...
hıh işte bu güzel...tekfir konusunda beni korkutan şey bu.öyle önemli bi mesele ki bu,eğer iddian doğru değilse sen yanıyosun.
''Bir Müslüman, diğer bir Müslümana kâfir derse, ikisinden biri kâfir olur. Eğer dediği kimse kafirse, bu küfür ona gider, değilse kendisine döner, söyleyen kâfir olur.'' [Buhari, Müslim,Tirmizi, Ebu Davud, Taberani]
bi eserse küfür söz varsa eyvallah deriz,küfür kabul ederiz.ya eserin sahibi son nefesinde tövbeliyse?
yanlış anladınız ya da anlayamadınız beni.türbe türbe gezip medet umanları,tasavvufçuları savunduğum yok benim.aynı şey için çalışıyoruz.biz de elimizden geldiği kadar hakkı batıldan,hakkı tasavvuf gibi sapkınca işlerden ayırmak için çaba sarfediyoruz(en azından kendi hayatımızda).risale-i nur okuyucusuyum,içindeki tezatları gördükçe şu şu tevhide aykırı diyebilirim.işte bu islama minik de olsa benim çapımda katkıdır.ancak bediüzzamanı fesadüzzaman olarak anmanın faydası nedir dini mübine?siz ortadaki yanlışlıkları ortaya koyunca karşınızdaki müslüman hatasını kabullenmeyecek bi aptal değilse zaten bediüzzaman'dan ne kadar faydalanıp,faydalanamayacağını anlar.bu örnekti sadece.tekfir edilenlerin hepsinde benim için aynıdır bu iş.eserlerdeki çarpıklıkların tamamının açıklanması taraftarıyım,hakkı batıldan ayırmak için.ancak tekfir meselesinde böyle düşünüyorum.beni ikna edecek daha elle tutulur deliller olursa elbette fikrim değişir,hak neyse onu kabul ederiz.tabi verdiğiniz linki de inceliycem,faydalanırız inşAllah.bi de 'sizler'şöyle şöyle diyosunuz...falan demişsiniz.bizler kimiz?ben tasavvufçu değilim.beni yargıladığınız zaman selsebil dersiniz.fikrim diğerleriyle aynı olmayabilr.İnşeallah son nefesinde tövbe etmiştir de sapıklıktan kurtulmuşlardır. Aksi taktirde vay hallerine.
Biz onların küfür sözlerini ve kitaplarındaki küfür, şirk dolu yerleri gösterdik . Allahtan korkum ve o dediğimiz alıntıladığımız yerleri alın ve doğru olduğunu savunun. Aksi taktirde savunduğunuz itikad üzere haşrolunursunuz!
Adam elindeki yitiği gidip geylaninin türbesinden fatiha karşılığında bulmasını istedim diyor sizler bunu eleştirenleri eleştiriyorsunuz.
İnşeallah bunlar son halleerinde bu küfür itikatlerinden dönmüşlerdir de cennete giderler , yoksa biz demiyoruz cennet bizim tekelimizde , yada cennette at koşturacağız. hayır ama birde ehli sünnet akidesi denen bir gerçek vardır . O tertemiz ve saftır. onda acemin küfrü , romanın tılsımı olmaz!
Bizler ortadaki gerçeğin hakikati üzere, zahiri üzere görüş bildiririz. İç yüzlerini yani son anda tövbe edip küfründen dönmüşse ondan sorumlu değilizdir. Ne zamanki bize bu belgelenir o zaman bizde bu adamın son halini hayırla anarız. O kitaplarını yine değil!
Ayrıca şunu bilin ki sahabe Hatib bin ebi Beltea, Kureyşe mektub yollayarak rasulullahın ordusunun Mekkeye yöneldiğini haber vermiş . Rasulullah kendisini sorgularken Hz. Ömer onu tekfir etmiş ve "Ya rasulullah bırak şu münafığın boynunu vurayım demiştir"
Rasulullah sorgusundan sonra Hatibin samimiyeti ve imanını beyan etmiş fakat Hz. Ömere de sen müslümana kafir dedin bu yüzden kafir oldun dememiştir.
Çünkü hz. ömer zahire göre hükmetmiş ve Hatib'in o anki haline göre hükmünü söylemiştir. İç yüzü Rasulullahın açıklamasıyla ortaya çıkar.
Bugün müslümanlara karşı kafirlere yardım edenin hükmü bellidir. İç yüzünü Allaha havale ederiz. Vesselam
İlgili Konu :
MÜSLÜMAN ZAHİRE GÖRE HÜKMEDER
https://www.islam-tr.org/tevhid/10533-musluman-zahire-gore-hukmeder.html