Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Çözüldü Evlenmeyelim diye Büyü Yapılmış, Büyüyü Büyüyle Bozdurup Evlenmek Caiz mi?

D Çevrimdışı

denisk

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
Merhabalar ,
Bugün bir arkadaşımmın tavsiyesi ile EBCED HESABIMA baktırdım. Nişanlıydım Nisan ayına kadar sonra nişanlımın annesi ve kızkardeşi kavgamızı fırst bilip yüzük attı ilan ettiler ama biz ayrılmadık. Ama yine de ben ailesi ile görüşmeyi kestim istenmeyen gelin olduğum için. Bugün Ebced hesabıma bakan kişi onun annesinin Hatay da yada Hataylı bir hocaya bizi ayırmak için büyü yaptırdıklarını dile getirdi. Siz evlenemeyeceksiniz , sana inat başkasıyla zorla evlendircekler ama siz görüşmeye devam edeceksiniz dedi. Eğer istersem erkek ölü kaburgası ile büyüyü bozacağını ailesinin sesini keseceğini Temmuz ayında evleneceğimizi ve ben kovsam bile başkasına gitmeyeceğini dile getirdi. Kafam karştı iyice şeytana uysam yaptırcam ama uymak istemiyorum eğer kaderimde kısmetim de varsa Yaradanım yazdıysa kimsenin önüne geçemeyeceğini de biliyorum. Ama ne yapmam lazım gerçekten ortada yapılmış bir büyü varmı varsa nasıl bozulabilir... Yardım edin lütfen
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
Kardeşim;

Evvela baktırmış olduğunuz "Ebced" hesabı İslam'i olmayıp, gelecekten haber vermede (gayb) kullanıldığı zaman şirktir!
Ebced'e baktığını ve gelecekten haber veren, bir başka büyü yaparak yapılmış diğer büyüyü kaldırarak kaderinde evlilik olmayan kişileri evlendirebileceğini söyleyen Kafiri, Allah'ın cehennem azabıyla inzar edebilirsin!

Size düşen tavır, şirke girmeden güzelce sabretmek ve sadece Allah'a dua (hayırlısını istem)etmektir.

Ebu'l-Abbâs Abdullah b. Abbâs (r.anhuma)'dan, dedi ki:
Birgün Rasulullah (s.a.v.)'ın terkisinde idim. Şöyle buyurdu: "Ey oğul, ben sana birkaç kelime öğreteyim. Allah'ı koru ki, O da seni korusun. Allah'ı koru ki, O'nu karşında bulasın. Dileyecek olursan, Allah'tan dile. Yardım isteyecek olursan, Allah'tan yardım iste! Şunu bil ki, eğer bütün insanlar (en ufak) birşey ile sana faydalı olmak için bir araya toplanacak olsalar Allah'ın senin için yazmış olduğundan başka birşeyle fayda sağlayamazlar. Eğer sana herhangi bir şeyle zarar vermek için bir araya toplanacak olsalar, Allah'ın senin aleyhine yazmış olduğu birşeyden başkasıyla sana zarar veremezler (Çünkü) kalemler kaldırılmış, sahifeler(in mürekkebi) kurumuştur.
(Tirmizi, Kıyâme, 59 , rivayet etmiş olup bu, hasen-sahih bir hadistir)

Bize Ubeydullah ibn Mûsâ.Zekeriyyâ ibn Ebî Zâide'den; o da Saîd ibn İbrahim'den; o da Ebû Seleme'den; o da Ebû Hurayra (r.anh)'den tahdîs etti ki, Peygamber (s.a.v.):
"Hiçbir kadına, kızkardeşinin çanağındaki ni'metin kendi kabına boşalması için onun talâkını istemek (ve onun yerine nikâh olmak) halâl olmaz. Kızkardeşinin talâkını isteyecek kadın iyi bilmelidir ki, ezelde ona ne takdir olundu ise, kendisine âid olan ni'met ancak odur" buyurmuştur.
(Buhari, Nikah, Bab 54, Hadis no : 84)

Nevevî, hadîsteki "Kardeş" lafzının neseb yâhud süt yâhud da dîn yönünden kardeşe şumûlu olduğunu, hattâ bu hükmün gayrimuslim kadına da şumûlu bulunduğunu bildirmiştir. Şu hâlde hadîsteki "Kardeş'le, beşerî kardeşlik de kasdolunuyor. Bu her asırda cemiyet hayâtında sık sık tesadüf olunan en çirkin içtimaî ve ahlâkî birşey olduğu için, İslâm Dîni bunu haram kılmıştır. Bu çirkin huyun kaynağı, refah saadet içinde yaşamakta bulunan bir kadının hâiz olduğu aile ni'metinin kendisine geçmesini istemekten ibaret olduğu hadîste edebi bir uslûb ile bildirilmiş, akabinde de herkesin ezelde takdir olunan ni'mete nail olacağı nasihati verilmiştir.

Ebu Hurayra (r.anh)'den; demiştir ki: Rasûlullah (s.a.v.) şöyle buyurdu:
"Hiçbir kadın, kız kardeşinin kabını boşaltmak için onun boşanmasını isteyemez. (Kadın istediği kimseyle) evlensin, onun nasibi ancak Allah'ın kendisine takdir ettiği şeydir.”

(Buharî, Nikâh 53, Bûyu' 58, şurût 8; Muslim, Nikâh 38, 39, 51, 52; Muvatta, Kader 7; Ahmed b. Hanbel, II, 238, 311, 410, 489, 508, 516; Tirmizî, talâk 14; Nesâî, nikâh 20, buyu’ 19, 21; Ebu Davud, Talak, Bab 2, Hadis no: 2176)

Bir kadının herhangi bir erkekle karısının arasını açmak istemesi şu sebeplerden ileri gelebilir.

1. O erkeğin karısını boşayıp da kendisiyle evlenmesi için,
2. Karısını boşatmak ve o erkeğin sadece kendisine kalmasını sağlamak için,
3. Saadetini kıskandığı kadım bu saadetten mahrum etmek için.

Hadisin metninde geçen "Hiçbir kadın kızkardeşinin kabını boşaltmak için onun boşanmasın! isteyemez." cümlesi, bu hadis-i şerifte birinci ve ikinci sebeplerin tahrikiyle bir kadını kocasından boşatan kadınların kasdedildiğine delâlet etmektedir.
Binaenaleyh bu cümleden murad, bir kadının bir erkeğe karısını boşattırarak onunla kendisi evlenmek ve o kadının nafaka ve şâire gibi şeylerinden istifâde etmek istemesidir. Bu manâ mecazen "kabını boşaltmak" ta'biriyle ifâde olunmuştur.
Kızkardeşten maksat ise, aynı anne ve babadan dünyaya gelen, aralarında kanbağı bulunan, hakiki manadaki kız kardeş değil, kendisinin dışında herhangi bir müslüman kadındır.

Nitekim İbn Hibban'ın rivayet ettiği şu hadis-i şerif de bunu ifade etmektedir:

"Hiç bir kadın, kızkardeşinin kabını boşaltmak için onun boşanmasını isteyemez. Çünkü her müslüman kadın, diğer bir müslüman kadının kardeşidir." (İbn Hacer, Fethu’l-Bâri, XI, 127)

Bu bakımdan her kadın kendine çıkacak talibi beklemeli, bir kadın: kocasından boşattırarak' onun yerine kendisinin geçmesini arzu etmemelidir. Esasen bir kadını boşattırarak onun yerine geçmek bir kadının, elinde değildir. Allah istememişse ne kadar uğraşsa da buna muvaffak olamaz. Metinde geçen "Onun nasibi ancak Allah'ın kendisine takdir ettiği şeyden ibarettir" cümlesinin anlamı da budur.
Ancak kadının kocasından boşanmasını mubâh kılan durumların ortaya çıkması halinde, o kadına nasihat kabilinden kocasından boşanması tavsiye edilebilir. Kadının kocasından zarar görmesi veya kocasının karısından zarar görmesi, erkeğin aşırı derecede ayrılmak arzusunda bulunması gibi haller bu gibi tavsiyeyi mubâh kılan sebeblerdir.


EBCED VE CİFİR, YAHUDİ KABALASININ ŞİRKİDİR

https://www.islam-tr.org/konu/ebced-ve-cifir-yahudi-kabalasinin-sirkidir.7852/
 
D Çevrimdışı

denisk

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
haklısınız evet... Bende Yaradanım isterse yazdıysa kimse önüne geçemez diye düşünüyorum. Bir anlık şeytana uydum ALLAH IM benii affetsin... Size de çok teşekkür ederimm Allah razı olsun
 
Üst Ana Sayfa Alt