Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Çözüldü Kadına Arkasından (dübüründen) İlişkiye Girmek:

Abdulmuizz Fida Çevrimiçi

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
Kadına Arkasından (Dübüründen) İlişkiye Girmek:
İmanları zayıf bir takım sapıklar, karılarıyla dübüründen / makat (pisliğin çıktığı, bağırsakların sonundaki boşaltım organından) ilişkiye girmekten çekinmez.
Şüphesiz bu büyük günahlardan biridir. Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem böyle yapana lanet etmiştir.

"Ey Muhammed! Sana kadınların ay başı halinden de soruyorlar. De ki: O bir eziyettir Onun için ay başı halinde oldukları zaman kadınlardan çekilin ve temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. İyice temizlendikleri zaman ise Allah'ın emrettiği yerden onlara varın, yaklaşın. Şubhesiz ki Allah çok tövbe edenleri de sever, çok temizlenenleri de sever." (Bakara 222)

Bu ayet, kadına Allah'ın yaklaşılmasını emrettiği yerden, kadının cinsel organından yaklaşılması gerektiğini kayıt altına alan bir nasstır. Bunun anlamı şudur; Allah'ın size yaklaşmanızı emrettiği yerin dışında bir başka yerden onlara yaklaşmayın.

Ali b. Ebu Talha, İbni Abbas'tan şunu rivayet eder:
"Allah'ın size emrettiği yerden...” (Bakara 222) ayetinden maksat cinsel organdır. Bunun dışına çıkmayınız. Kim bunun dışına çıkarsa haddi aşmış olur."
Mucahid der ki: “emrettiği yerden” ayeti cinsel organdan anlamına gelmektedir." Bu ayetin yüce Allah'ın şu ayetine atıf olduğu söylenemez: "Onun için adet halinde kadınlarınızdan ayrılın." (Bakara 223) Çünkü ayetin tamamı şöyledir:
"Sana adet halinden soruyorlar. De ki: O, bir ezadır. Onun için adet halinde kadınlarınızdan ayrılın. Temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. İyice temizlendikleri vakit, Allah'ın size emrettiği yerden onlara varın..." (Bakara 223)
Böyle bir ifade kullanılamaz, çünkü hayız hali, mekanla değil zamanla alakalı bir husustur. Şayet mekanla alakalı bir husus olsaydı, hayız zamanının dışında onlara yaklaşınız denilirdi. Tam tersine ayet mekana delalet edecek bir şekilde gelmiştir. Bunun, hayza çevrilmesi mümkün değildir. Zira "haysu" lafzı ancak mekana delalet ettiğinden dolayı kesinlikle hayız anlamına gelmez.
Allah'ın size emrettiği yerden yani cinsel organdan yaklaşınız anlamına gelir. Nikah ve evlilik ayetleri de bunu emretmektedir. Bu anlamı, bu ayetin hemen ardından gelen ve kadının, nesil için olduğunu açıklayan ayet de teyit etmektedir. Ayet adeta şu anlama gelmektedir: Neslin geldiği yerden yaklaşınız. Nesil ise ancak cinsel organdan gelmektedir. Bu nedenle ayet şöyledir :
"Allah'ın size emrettiği yerden onlara varın. Şubhesiz ki Allah hem tevbe edenleri hem de temizlenenleri çok sever. Kadınlarınız sizin için bir tarladır. O halde tarlanıza dilediğiniz yerden varın." (Bakara 223 – 224)
Bu ayette yer alan: "Kadınlarınız sizin için bir tarladır." ifadesi, daha önce gelen:
"Allah'ın size emrettiği yerden onlara varın." ayetini açıklamaktadır. Bu ifade, Allah'ın, yaklaşılmasını emrettiği yerle, cinsel organla ilgili bir açıklamadır. Yine ayette yer alan "tarlanızdır" ifadesi ekilecek yer anlamında kullanılan bir kinayedir.

"dilediğiniz yerden" ifadesi, nasıl isterseniz demektir. 07htm_k_1.gif kelimesi nereden isterseniz değil nasıl isterseniz anlamına gelir. Çünkü 07htm_k_1.gif kelimesi "nasıl" anlamında kullanılmaktadır.
Nadiren karşılaşılabilecek durumlar haricinde "nereden" anlamında kullanılmaz. Her iki anlamda da kullanılacağını varsaysak bile; "tarlanızdır." ifadesi burada, "nereden" anlamına değil "nasıl" anlamına ait bir karinedir. Bu karine iki yerde birden gelmektedir.
"Kadınlarınız sizin için bir tarladır" ifadesi, ekin anlamına geldiği ve ekin yerinden gelinmesi hususunda yeterlidir. Ancak yaklaşma konusunu anlatırken "onlara dilediğiniz yerden varın”, ifadesi kullanılmamış, tam tersine, (ekin) kelimesi kullanılarak şöyle denilmiştir:

"O halde tarlanıza dilediğiniz yerden varın." Ayette; her türlü ihtimali ortadan kaldırmak ve tekid için "kadınlara dilediğiniz yerden varın" ifadesi kullanılmamıştır. Adeta Allahu Teâla şöyle demektedir:
Ekin yerinden yaklaşmak kaydıyla kadınlara dilediğiniz şekilde yaklaşmanızda size bir günah yoktur. "O halde tarlanıza varın." ifadesi cinsel organdan yaklaşma hususunda kesin bir nasstır. Diğer taraftan bu ayetin nuzul sebebini oluşturan kadınlara nasıl yaklaşılması gerektiği yönündeki soru da buna delalet etmektedir.
Sufyan b. Said es-Sevri'den: Muhammed b. el-Munkedir Cabir b. Abudullah'ın şöyle dediğini haber veriyor:
"Yahudiler; kim karısı ile arkası dönmüş bir halde cinsi münasebette bulunursa çocuk şaşı olur, derlerdi. Bunun üzerine; "Kadınlarınız sizin için bir tarladır. O halde tarlanıza dilediğiniz yerden varın." (Bakara 224) ayeti nazil oldu.


"Bir hadiste ibni Cureyc, Rasulullah (s.a.v.)'in: "Fercden (cinsel organdan) olduktan sonra önden ve arkadan." dediğini rivayet eder. Bu nedenledir ki; "Allah'ın size emrettiği yerden onlara varın." ayeti, Allah'ın emrettiği yerin dışından onlara varmanın haram olduğuna delalet eder.
"Kadınlarınız sizin için bir tarladır." ayeti, Allah'ın yaklaşılmasını emrettiği yeri yani cinsel organı açıklayan bir ifadedir. Bunlara ilave olarak nikah ve evlilikle ilgili ayetler de buna delalet etmektedir. Bunların tamamı kadına dübüründen yaklaşmanın haram olduğuna delalet etmektedir. Öte yandan kadınla dübüründen ilişki kurmanın haram olduğuna açıkça delalet eden birçok hadis vardır.


Huzeyme b. Sabit'ten: Rasulullah (s.a.v.), erkeğin karısıyla dübüründen temasta bulunmasını yasakladı.” (Ahmed b. Hanbel 20848)

İbni Abbas'tan: Rasulullah (s.a.v.) şöyle dedi:
Allah Teâla bir kadınla ya da bir ekekle dübüründen temasta bulunan kimseye (kıyamet günü) rahmet nazarıyla bakmaz.”(Tirmizi K. Rada; 1086)
Amr b. Şuayb babasından onun da dedesinden rivayet ettiğine göre Rasulullah (s.a.v.) şöyle demiştir:
Karısına dübüründen temasta bulunan kimse küçük livata yapmış olur.” (Ahmed b. Hanbel, Musned. Mukessirin min es’Sahabe, 6672)
Ali b. Talk'dan Rasulullah (s.a.v.) şöyle dedi:
"Kadınlara dübüründen temasta bulunmayın. Şüphesiz ki Allah hakkı söylemekten (açıklamaktan) utanmaz.” (Tirmizi K. Taharat 1084)
Bu hadisi ayrıca Ahmed İbni Hanbel, Ebu Muaviye'den rivayet etmekte ve şöyle demektedir:
Bize Abdurrazzak anlattı, Ma'mer Suheyl b. Ebu Salih'ten, el- Haris'ten, Muhlid'den o da Ebu Hurayra'den nakletti:
"Şüphesiz ki Allah, karısına dübüründen temas kuran kimseye (kıyamet günü rahmet) nazarıyla bakmaz.” (Ahmed b. Hanbel, 7359)

Yine Ahmed'den: Bize Affan, Vuheyb, Sehl Haris b. Muhalled'den onun da Ebu Hurayra'dan rivayet ettiği bir hadiste Rasulullah (s.a.v) şöyle dedi:
"Şubhesiz ki Allah, karısı ile dübüründen cima yapan adama (kıyamet günü) bakmaz."(Ahmed b. Hanbel, 8176)

Bu hadislerin tümü kadınlara dübüründen temas etmenin haram olduğu hususunda delildirler. Dolayısıyla erkeğin karısına dübüründen temas kurması haramdır.
Ancak şeriat bunun için ceza olarak belli bir ceza koymadığından dolayı bu hususta verilecek olan ceza had cezaları kapsamında değerlendirilemez. Tazir cezaları kapsamına girer. Bu nedenle imam ya da hakimin bu fiili işleyen kimseye caydırıcı ve acıtıcı bir ceza vermesi gerekir. Çünkü ceza her ne kadar tazir cezası olsa da caydırıcı ve acı verici olması lazımdır. Evla olan bu hususun hakimin takdirine bırakılmasıdır.



Ebu Hurayra’den (r.anh) Rasulullah’ın (s.a.v.) şöyle buyurduğu rivayet edilir: “Kadınla dübüründen ilişkiye giren mel’undur / lanetlenmiştir.”

Yine, Rasulullah (s.a.v.) şöyle buyurur: “Hayızlı kadınla ilişkide bulunan, bir kadınla dübüründen ilişkiye giren veya kahine giden Muhammed’e indirileni inkar etmiştir.”

Düzgün, temiz fıtrat sahibi, bir çok kadının bu şekilde bir ilişkiyi reddetmesine rağmen, bazı kocalar onları kendilerine itaat etmemeleri durumunda boşayacaklarını söyleyerek tehdit ederler. Bazıları da alimlere sormaktan utanan karısını kandırır ve bu işin helal olduğuna inandırır. Hatta Allah Teâlâ’nın şu kavlini delil olarak getirir:
Kadınlarınız sizin için bir ürün alanıdır, artık o alanınıza dilediğiniz yerden yaklaşın.” (Bakara: 223)

Sünnetin Kur’an’ı açıkladığı bilinen bir şeydir. Ve Sünnet’te Rasulullah’ın (s.a.v.) şunu bildirdiği rivayet edilir:
Çocuğun doğduğu yerden olduğu müddetçe kişinin karısıyla önünden ya da arkasından dilediği şekilde ilişkide bulunması caizdir.”

Dübürün, çocuğun doğduğu yer olmadığı ve büyük pisliğin boşaltım yeri olduğu bilinmeyen bir şey değildir. Bu günahın varoluşunun nedenlerinden biri de temiz evlilik hayatına, haram olan sapık ilişkilerde ve seks filmlerinden kesitlerle dolu bir kafa yapısıyla, Allah’a tevbe etmeden girilmesidir. Kadın ve erkek, iki tarafta buna razı olsa bile, bu ilişki haramdır. Çünkü haram işlemek için karşılıklı rıza göstermek o haramı helal kılmaz.


Ensar'dan bir kadın, Rasulullah'a (s.a.v.), kadınlara dübüründen yaklaşmanın hükmünü sordu:
Rasûlullah (s.a.v.) de ona: "Kadınlarınız sizin tarlanızdır. O halde tarlanıza nasıl dilerseniz öyle varın" ayetini okudu (Bakara, 223).


Not : Tarla, bir şey ekildiğinde biten yerdir. Kadının dübürü/makatı ile cima edildiğinde çocuk olmaz. Çocuk sadece helal (ön) yolla olur.

Ömer (r.anh) Rasulullah'a (s.a.v.): - Ya Rasulellah! Mahvoldum, dedi.
Rasûlullah (s.a.v.): "Seni helak eden nedir?" diye sordu.
Ömer: - Dün gece gidiş yolunu değiştirdim (arkadan yaklaştım) dedi.
Rasûlullah (s.a.v.) ona hiçbirşey demedi. Allah Te'alâ Rasulu'ne şu ayeti vahyetti:
"Kadınlarınız sizin tarlanızdır. O halde tarlanıza nasıl dilerseniz öyle varın" (Bakara, 223)


Bu, Allah ve Rasulu'nun mubah gördüğü, dübüre dokunmadan Önden ve arkadan (Erkek, kadının ister ön ister arka tarafından, Kadının helal olan ön uzvuyla cima etmesidir), cinsel ilişkide bulunmaktır.

Yine Rasulullah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur: "Karısına dübüründen yaklaşan melundur", .

Şöyle de'buyurmuştur:
"Hayızlı kadınla cinsi munasebet yapan, karısına dübüründen yaklaşan yahut kahine giden kimse Muhammed'e indirileni inkar etmiştir".


Şöyle bir hadisi de vardır:
"Allah hakikati açıklamaktan utanmaz. Kadınlara dübürlerinden yaklaşmayın".


Başka bir hadiste de şöyle buyurmuştur: "Karısına dübüründen yaklaşan kimseye Allah bakmaz".

Bir de şöyle buyurmuştur:
"Kadınlara dübürlerinden yaklaşmak küçük livatadır (homoseksüelliktir)"
 
Muzzammil Çevrimdışı

Muzzammil

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
Dübürün, çocuğun doğduğu yer olmadığı ve büyük pisliğin boşaltım yeri olduğu bilinmeyen bir şey değildir. Bu günahın varoluşunun nedenlerinden biri de temiz evlilik hayatına, haram olan sapık ilişkilerde ve seks filmlerinden kesitlerle dolu bir kafa yapısıyla, Allah’a tevbe etmeden girilmesidir.


Ne zaman bir okul dagilma vaktine denk gelsek, yolda, otobusde o genclerin cogunun agzindan oyle korkunc ve pis seyler dokuluyor ki, ne acidir ki onceden sadece erkekler bunlari konusur birbirlerine anlatirken artik yollarda kiz erkek kol kola garip konusmalar, el kol hareketleri..
Bu okullar gencleri ne hale getirdi boyle, Fesat Medreseleri !
 
ibnikayyim Çevrimdışı

ibnikayyim

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Fesat Medreseleri ! Rabbim biz ne yapcaz bilmiyorum bşze yardım et...katından bir yardım ile bize yardım et....çocuk sahibi olmakda sıkıntı bu devirde...
 
Üst Ana Sayfa Alt