Selamun aleykum. Bir kimse telfik olarak değil de intikal deniyor sanırım, mesela bir konuda bir mezhebe başka bir konuda başka mezhebe uyabilir deniyor.
Peki gusül, abdest ve namaz birbirine bağlantılı ibadetler olduğu için, örneğin guslü Şafii'ye göre alsa ve ağzını burnunu yıkamasa farz değil diye, namazı ise Hanefiye göre kılsa ibadeti sahih midir? Yoksa gusülde ağzını burnunu yıkamadığı için Hanefi mezhebine göre guslü olmadığı için namazı batıl mıdır? İnşallah anlatabilmişimdir.
Peki gusül, abdest ve namaz birbirine bağlantılı ibadetler olduğu için, örneğin guslü Şafii'ye göre alsa ve ağzını burnunu yıkamasa farz değil diye, namazı ise Hanefiye göre kılsa ibadeti sahih midir? Yoksa gusülde ağzını burnunu yıkamadığı için Hanefi mezhebine göre guslü olmadığı için namazı batıl mıdır? İnşallah anlatabilmişimdir.