Es-selamu aleykum,
Nisa 60'ın nuzül sebebinden çıkardığımız taguta muhakeme olma durumunda, hükmün küfür olması için irade ve tercih şartını koşmamız doğru mudur? Şeyh Ebu Muhammed el Makdisi'den hariç bu fikri savunan muasır ve gecmis alimler kimlerdir? Bu nuzul sebebinden dolayı kesin küfür olmadığını söyleyebilir miyiz yoksa küfür olma ihtimali var mı? Jazakallahu khayran
Nisa 60'ın nuzül sebebinden çıkardığımız taguta muhakeme olma durumunda, hükmün küfür olması için irade ve tercih şartını koşmamız doğru mudur? Şeyh Ebu Muhammed el Makdisi'den hariç bu fikri savunan muasır ve gecmis alimler kimlerdir? Bu nuzul sebebinden dolayı kesin küfür olmadığını söyleyebilir miyiz yoksa küfür olma ihtimali var mı? Jazakallahu khayran