SELAMUNALEYKÜM. ARKADAŞLAR BİR ATEİST BANA BUNU SORDU FAKAT BEN CEVAP VEREMEDİM. YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ?
TÂHÂ 116. Bir zaman biz meleklere: Âdem’e secde edin! demiştik. Onlar hemen secde ettiler; yalnız İblis hariç. O, diretti.
TÂHÂ 117. Bunun üzerine: Ey Âdem! dedik, bu, hem senin için hem de eşin için büyük bir düşmandır. Sakın sizi cennetten çıkarmasın; sonra yorulur, sıkıntı çekersin!
bu ayette geçen deyim İnne haza adüvvün leke ve lizevcike'' dir yani bunun karşılığı '' hiç şüphesiz ki bu senin ve eşin için DÜŞMANDır '' şekilndedir'' allah adem ve eşine İBLİYSin Kendileri için DÜŞMAN olduğunu söylüyor. adem ve eşi allahın ikazını dinlemeyecekler ve yasaklanan ağaçtan yiyecekler
A’RAF 22. Böylece onları hile ile aldattı. Ağacın meyvesini tattıklarında ayıp yerleri kendilerine göründü. Ve cennet yapraklarından üzerlerini örtmeye başladılar. Rableri onlara: Ben size o ağacı yasaklamadım mı ve şeytan size apaçık bir düşmandır, demedim mi? diye nidâ etti.
Bu ayetin son cümlesi ile 20/117 yi karşılaştır. Allah 20/117 de ne demişti? '' ibliys senin ve eşin için DÜŞMANDIR dedi değilmi?.
Ama allah 7/22 de ŞEYTAN ın sizin APAÇIK DÜŞMAN olduğunu söylemedimmi? diyor.
Oysaki işin başında söyledikleri ile iş bitimi allahın söylediklri birbirini kelime olarak tutmuyor. İşin Başında '' ibliys Düşman'' deyimlerini kulanana allah iş sonrası ŞEYTAN-MUBİYN deyimlerini ekledi:
şimdi adem ve eşi 7/22 de buna itiraz edebilirlerdi Yarabbi sen bize İbliysin düşman olduğunu söylemiştin ŞEYTANın APAÇIK düşman olduğunu değil deselerdi haklı olurlarmıydı? olmazlarmıydı?
allahtaki TUTARSIZLIĞA şahid oldun mu?.
TÂHÂ 116. Bir zaman biz meleklere: Âdem’e secde edin! demiştik. Onlar hemen secde ettiler; yalnız İblis hariç. O, diretti.
TÂHÂ 117. Bunun üzerine: Ey Âdem! dedik, bu, hem senin için hem de eşin için büyük bir düşmandır. Sakın sizi cennetten çıkarmasın; sonra yorulur, sıkıntı çekersin!
bu ayette geçen deyim İnne haza adüvvün leke ve lizevcike'' dir yani bunun karşılığı '' hiç şüphesiz ki bu senin ve eşin için DÜŞMANDır '' şekilndedir'' allah adem ve eşine İBLİYSin Kendileri için DÜŞMAN olduğunu söylüyor. adem ve eşi allahın ikazını dinlemeyecekler ve yasaklanan ağaçtan yiyecekler
A’RAF 22. Böylece onları hile ile aldattı. Ağacın meyvesini tattıklarında ayıp yerleri kendilerine göründü. Ve cennet yapraklarından üzerlerini örtmeye başladılar. Rableri onlara: Ben size o ağacı yasaklamadım mı ve şeytan size apaçık bir düşmandır, demedim mi? diye nidâ etti.
Bu ayetin son cümlesi ile 20/117 yi karşılaştır. Allah 20/117 de ne demişti? '' ibliys senin ve eşin için DÜŞMANDIR dedi değilmi?.
Ama allah 7/22 de ŞEYTAN ın sizin APAÇIK DÜŞMAN olduğunu söylemedimmi? diyor.
Oysaki işin başında söyledikleri ile iş bitimi allahın söylediklri birbirini kelime olarak tutmuyor. İşin Başında '' ibliys Düşman'' deyimlerini kulanana allah iş sonrası ŞEYTAN-MUBİYN deyimlerini ekledi:
şimdi adem ve eşi 7/22 de buna itiraz edebilirlerdi Yarabbi sen bize İbliysin düşman olduğunu söylemiştin ŞEYTANın APAÇIK düşman olduğunu değil deselerdi haklı olurlarmıydı? olmazlarmıydı?
allahtaki TUTARSIZLIĞA şahid oldun mu?.