Esselamu aleykum ve rahmetullahi ve berakatuh
Namazda okunan (Fatiha + Sure) yani kıraat dışında olan gerek istiftah duası olsun istiaze olsun, tesmi , tahmid , rukudaki zikirler , secdedeki zikirler , 2 secde arası zikirler , gerekte teşehhüd , salat ve sonraki dualar olsun bunların hepsinde tecvid yapmak şart mı?
Örneğin medler 1 elif miktarı uzatılmazsa anlamı bozuyor ya , bu kaide yukarıda saydığım yerler içinde geçerli mi? Yoksa medler de dahil bütün tecvid sadece Kurana mı özgüdür?
Ve en çok merak ettiğim şey , Araplar günlük normal konuşurken medleri uzatarak mı konuşuyor? Kuranda anlam değişiyorsa , konuşmadada değişmez mi?
Bazı yerlerde dualarda tecvidin şart olmadığını okudum da, ayırt edemedim sormak istedim.
Güncel.
Cevabını en çok beklediğim soruda kendisi :|
Ayrıca Hısnul Müslimdeki Zikirler içinde geçerli mi ?
Namazda okunan (Fatiha + Sure) yani kıraat dışında olan gerek istiftah duası olsun istiaze olsun, tesmi , tahmid , rukudaki zikirler , secdedeki zikirler , 2 secde arası zikirler , gerekte teşehhüd , salat ve sonraki dualar olsun bunların hepsinde tecvid yapmak şart mı?
Örneğin medler 1 elif miktarı uzatılmazsa anlamı bozuyor ya , bu kaide yukarıda saydığım yerler içinde geçerli mi? Yoksa medler de dahil bütün tecvid sadece Kurana mı özgüdür?
Ve en çok merak ettiğim şey , Araplar günlük normal konuşurken medleri uzatarak mı konuşuyor? Kuranda anlam değişiyorsa , konuşmadada değişmez mi?
Bazı yerlerde dualarda tecvidin şart olmadığını okudum da, ayırt edemedim sormak istedim.
Güncel.
Cevabını en çok beklediğim soruda kendisi :|
Ayrıca Hısnul Müslimdeki Zikirler içinde geçerli mi ?