Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Haber Nusret Cephesi Ve Öso'dan "buti" Açıklaması

M Çevrimdışı

Mervan Hadid

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) Sözcüsü Abdulhamid Zekeriya yayınladığı yazılı açıklamada, ''Saldırıyı ÖSO yapmadı. Ramazan el-Buti 'Sultan'ın davetçisi' olsa da böyle bir saldırıyı şiddetle kınıyoruz'' ifadesini kullandı.

Açıklamasında, bölgenin rejimin kontrolünde olduğunu vurgulayan Zekeriya, ''Suriye rejimi camiye yerleştirdiği bombaları patlatarak devrimcileri karalamak istemiş olabilir. Asla camilere saldırmayız'' ifadelerine yer verdi.

Saldırıyla ilişkimiz yok

Nusra Cephesi de yaptığı açıklamada saldırıyı kınayarak, ''Bu saldırıyla hiçbir ilişkimiz yoktur, rejimin bölgesidir ve bizler Allah'ın evlerine saldırmayız'' ifadesini kullandı.

Bu arada, Buti'ye yakın kaynaklar, Ramazan el-Buti'nin bir çok aile üyesinin bu sabah Lübnan üzerinden Türkiye'ye hareket ettiğini bildirdi.
Patlamanın yaşandığı İman Camisi, Baas Partisi binasının yanında yer alıyor. Patlama sonrasında Suriye televizyonunda cami içindeki ölü ve yaralıların fotoğrafları yayınlandı.
Şam'ın Halep yolu üzerinde stratejik bir konuma sahip bölgenin, yönetim tarafından sıkı güvenlik önlemleri altında korunduğu ve Ramazan el-Buti'nin de özel korumaya alındığı biliniyor.
Camiiye yapılan saldırının hemen yanında bulunan Baas Binasına Yapılmaması düşündürücü..
 
M Çevrimdışı

Mervan Hadid

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Bu arada, Buti'ye yakın kaynaklar, Ramazan el-Buti'nin bir çok aile üyesinin bu sabah Lübnan üzerinden Türkiye'ye hareket ettiğini bildirdi.

Arkadaşlar Suriye ile alakalı olan bir abi şöyle dedi, Buti Esada desteğinden vazgeçip Turkiyeye kaçmayı planlıyordu. Bunun için turkiyeden yer ayırtmaya çalışıyordu. Bunu öğrenen istihbarattan anında harekete geçirip öldürdü.
Allah en iyisini bilir..
 
E Çevrimdışı

Ebu & Dücane

Misafir
Arkadaşlar internetten değil ama Suriye ile alakalı olan bir abi şöyle dedi, Buti Esada desteğinden vezgeçip Turkiyeye kaçmayı planlıyordu. Bunun için turkiyeden yer ayırtmaya çalışıyordu. Bunu öğrenen istihbarattan anında harekete geçirip öldürdü.
Allah en iyisini bilir..

Esad ve yandaşları hem ihanetin bedelini,hem de bu katliamla münafık siyasetin bedelini kendi hanesine yazdırma planı ve taraftar kazanma amacı güttüğü anlaşılıyor.Yoksa kendisi ve aile üyeleri rejime sadık(belam) olsalar niye türkiyeye kaçmayı düşünsünler.Esad lehine aldığı bu fetvayı aleyhine dönüştürmeden,kendine kalpleri paslanmış halktan destek aldıklarını düşünüyorlar.Bu olayların içinde ÇOK PİS KOKULAR duyuluyor.Rabbim esedin bu kokularını ortaya çıkarsın ve ne kadar zalim olduğunu herkes görsün.
 
F Çevrimdışı

faraklit583

Üye
İslam-TR Üyesi
Yukarıdaki yorumlara bakıyorum da ne kadar tutarsız Aman Allahım!
Muhammed Ramazan El Buti, Şam Emevi Camisinde verdiği son Cuma hutbesinde şunları söylemişti:

“Suriye’nin bulunduğu bu koşullar altında cihat artık “kifayi cihat” değildir. Artık Suriye’deki cihat “Farz-ı Ayn’dır” ve her kimin gücü yetiyorsa “satılmış kuklalar” karşısında orduya yardım etmesi farzdır."

Şimdi bu insanı öldüren istihbarat mı yoksa muhalifler mi?

Bu savaş vallahi müslümanı müslümana kırdırtma Amerikan emperyalizme zemin hazırlama savaşı haline dönmüştür.Bu alimin öldürmekle aslında biz kendi ayağımıza kurşun sıktık.Bu alimi Suriye de herkes bilir-tanır ve sever.Şimdi ne olacak.Biz savaşı kendimizle kaybettik kendimizle.Yahudiler tüm zülümlerine rağmen kendi ülkelerinde safa sürüyor biz birbirimize düşmüşüz.Efendim biz öldürdüğümüz müslümanların kellesiyle sevinir hale gelmişiz.Eğer samimiyetimiz %1 olsaydı bir kurşun da yahudilere giderdi.Müslümanların bu halini görünce çok üzülüyorum.Ben kelime-i şahadet getiren bir müslümana nasıl silah doğrulturum.İman da asıl zahir değil mi?Akidemiz bu değil mi?
 
E Çevrimdışı

Ebu & Dücane

Misafir
Yukarıdaki yorumlara bakıyorum da ne kadar tutarsız Aman Allahım!
Muhammed Ramazan El Buti, Şam Emevi Camisinde verdiği son Cuma hutbesinde şunları söylemişti:

“Suriye’nin bulunduğu bu koşullar altında cihat artık “kifayi cihat” değildir. Artık Suriye’deki cihat “Farz-ı Ayn’dır” ve her kimin gücü yetiyorsa “satılmış kuklalar” karşısında orduya yardım etmesi farzdır."


Şimdi bu insanı öldüren istihbarat mı yoksa muhalifler mi?

Bu savaş vallahi müslümanı müslümana kırdırtma Amerikan emperyalizme zemin hazırlama savaşı haline dönmüştür.Bu alimin öldürmekle aslında biz kendi ayağımıza kurşun sıktık.Bu alimi Suriye de herkes bilir-tanır ve sever.Şimdi ne olacak.Biz savaşı kendimizle kaybettik kendimizle.Yahudiler tüm zülümlerine rağmen kendi ülkelerinde safa sürüyor biz birbirimize düşmüşüz.Efendim biz öldürdüğümüz müslümanların kellesiyle sevinir hale gelmişiz.Eğer samimiyetimiz %1 olsaydı bir kurşun da yahudilere giderdi.Müslümanların bu halini görünce çok üzülüyorum.Ben kelime-i şahadet getiren bir müslümana nasıl silah doğrulturum.İman da asıl zahir değil mi?Akidemiz bu değil mi?

faraklit583,hangi sularda yüzdüğünü bir türlü anlayamadık......

AHMED bin HANBEL ve İKRAH MES'ELESİ

Ahmed b. Hanbel, Kur'an'ın mahluk olduğuyla ilgili fitne yüzünden kendisine yapılan işkenceler sonucu hastalanmış yatıyordu.
(O devrin alimlerinden ve İmam'ın yakın arkadaşlarından) Yahya b. Main yanına gelip, selam verdi. İmam onun selamına karşılık vermedi.

Yahya b. Main; "Ammar hadisini" ve "Kalbi iman ile dolu olduğu halde inkara zorlanan müstesna..." (Nahl: 16/106) ayetini Ahmed b. Hanbel'e hatırlatınca, o yüzünü öteki tarafa çevirerek adeta bunun bir mazeret olmadığını ifade etti.

Bunun üzerine Yahya:

"(Bu adam) hiçbir şeyi mazeret kabul etmiyor." dedi.

Ahmed b. Hanbel de şöyle dedi:

"Ammar hadisini" delil getiriyorlar.
Halbuki Ammar b. Yasir, Rasulullah'a hakaret ederlerken müşriklerin yanına uğramıştı.
Onları bundan menettiği için onu dövdüler ve eziyet ettiler.
O da bu durumdan kurtulmak için onların istediği sözü söyledi.
Bunlar ise hiçbir işkenceye tabi tutulmadan sadece "Sizi döveriz" denildiğinde onlara uydular.
Bununla Ammar'ın durumu aynı mı?"

Bunun üzerine Yahya b.Main:

"Vallahi şu gök kubbenin altında, Allah'ın (c.c.) dinini senden daha iyi anlayan bir kimseyi görmedim." dedi.

Yüce Allah, gönüllerini küfre açan bu mürtedlerin, hak üzerinde kararlı olmalarına rağmen müşrik ya da kafirlerden korktukları için böyle yaptıklarını haber vermektedir. Allah'ın (c.c.) gazabı bunların üzerine olsun. Bunlar için büyük bir azap vardır.

Yine Rabbimizin verdiği habere göre bunun sebebi; şirki sevip kabul etmeleri, tevhidi bilmemeleri ve bu dine buğzetmeleri değil, "dünyaya olan aşırı düşkünlükleri" dir. Çünkü bunlar dünyayı ahirete ve Allah'ın (c.c.) rızasına tercih etmişlerdir.

Allah (c.c.) şöyle buyuruyor:

"Bu, onların dünya hayatını ahirete tecih etmelerinden ve Allah'ın kafirler topluluğunu hidayete erdirmemesinden ötürüdür." (Nahl: 16/107)

Allah (c.c.), bunların geçici dünya menfaatini Allah'ın dininden ve rızasından üstün tuttukları için kafir olduklarını, kulaklarına ve gönüllerine mühür vurulduğunu ve ahirette de hüsran içinde olacaklarını haber veriyor.


Şeyh Süleyman bin Abdullah bin Muhammed bin Abd el-Vehhab
Ed Delail

عبد الخافض الموحد المسخيتي
Abd el-Hafid el-Muvahhid el-Meshiti
 
A Çevrimdışı

asrinsirri

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Yukarıdaki yorumlara bakıyorum da ne kadar tutarsız Aman Allahım!
Muhammed Ramazan El Buti, Şam Emevi Camisinde verdiği son Cuma hutbesinde şunları söylemişti:

“Suriye’nin bulunduğu bu koşullar altında cihat artık “kifayi cihat” değildir. Artık Suriye’deki cihat “Farz-ı Ayn’dır” ve her kimin gücü yetiyorsa “satılmış kuklalar” karşısında orduya yardım etmesi farzdır."

Şimdi bu insanı öldüren istihbarat mı yoksa muhalifler mi?

Bu savaş vallahi müslümanı müslümana kırdırtma Amerikan emperyalizme zemin hazırlama savaşı haline dönmüştür.Bu alimin öldürmekle aslında biz kendi ayağımıza kurşun sıktık.Bu alimi Suriye de herkes bilir-tanır ve sever.Şimdi ne olacak.Biz savaşı kendimizle kaybettik kendimizle.Yahudiler tüm zülümlerine rağmen kendi ülkelerinde safa sürüyor biz birbirimize düşmüşüz.Efendim biz öldürdüğümüz müslümanların kellesiyle sevinir hale gelmişiz.Eğer samimiyetimiz %1 olsaydı bir kurşun da yahudilere giderdi.Müslümanların bu halini görünce çok üzülüyorum.Ben kelime-i şahadet getiren bir müslümana nasıl silah doğrulturum.İman da asıl zahir değil mi?Akidemiz bu değil mi?
Ameli bunu inkar ediyorsa ?
 
F Çevrimdışı

faraklit583

Üye
İslam-TR Üyesi
Selefi ahilerin dünyada bir karizması vardı neden çünkü cihatları kafirler iledi.Her nerede mücadele ettilerse mutlaka başarılı oluyordu.
Ne zaman ki silahlar müslümanlara döndü sonuç başarısızlık.
Silahlar müslümanlara döndüğü sürecede başarı gelmiyecek.Suriye ortada.2 yıl değil bu savaş 20 yıl da sürse sonuç başarısızlık,yenilgi olacak.Müslümanın müslümana silah çekmesi hiçbir zaman başarı getirmez.Dünyada kafirlerin sonu mu geldi?
 
R Çevrimdışı

Rebi3

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Esada tapan müslümanları zorla esadın resimlerine heykellerine secde ettiren ordunun neresi müslüman faraklit Allahtan kork. Senin yazılarını okuyan bilmeyen biri, mücahidler islam ordusuna ve islam devletine savaş açmış zannedecek.
 
halid.bin.velid Çevrimdışı

halid.bin.velid

Üyeliği İptal Edildi
Banned
yanın daken nasıl destekliyordu belam baktı esad çöküyor kaçma planı yaptı münafıklık ve adam satmak içine işleyen birin

ne dostu olur nede düşmanı çünkü o saten ölmüş olur
 
M Çevrimdışı

Mervan Hadid

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Selefi ahilerin dünyada bir karizması vardı neden çünkü cihatları kafirler iledi.Her nerede mücadele ettilerse mutlaka başarılı oluyordu.
Ne zaman ki silahlar müslümanlara döndü sonuç başarısızlık.
Silahlar müslümanlara döndüğü sürecede başarı gelmiyecek.Suriye ortada.2 yıl değil bu savaş 20 yıl da sürse sonuç başarısızlık,yenilgi olacak.Müslümanın müslümana silah çekmesi hiçbir zaman başarı getirmez.Dünyada kafirlerin sonu mu geldi?

ALLAH'A YEMİN OLSUN Kİ, Nusayrilerin (Beşar'ın ve yandaşlarının mezhebi) küfrü, yahudi ve hristiyanların küfründen daha açık ve seçiktir. Bunu görmeyen gözleri bağlanmış bir cahildir..
 
F Çevrimdışı

faraklit583

Üye
İslam-TR Üyesi
ALLAH'A YEMİN OLSUN Kİ, Nusayrilerin (Beşar'ın ve yandaşlarının mezhebi) küfrü, yahudi ve hristiyanların küfründen daha açık ve seçiktir. Bunu görmeyen gözleri bağlanmış bir cahildir..

Eskiden ben de böyle düşünüyordum.Ama hata yaptığımı anladım.Ben müslümanı kafirden aşağı göremem.Ben hengi fırka olursa olsun kelime-i şahadeti getireni yahudi ve hiristiyandan aşağı görüp kafire yapmadığımı ona yapamam.

Bir kâfirin müslüman olduğuna hükmetmek için kelime-i şehâdet getirmesi yeterlidir.
Kişiler, dış görünümleri ve davranışlarına göre değerlendirilir, haklarındaki hüküm de buna göre verilir.
Gizli olan niyet ve düşüncelerin hesabını sormak, kulların vazifesi olmayıp Allah’a âittir.
Kelime-i şehâdet getiren bid’atçı tekfîr olunmaz, imansızlıkla suçlanmaz.

Meselenin şeri tarafı var.Bunu unutmamalıyız.Ben öyle her önüme geleni tekfir ettiğimden dolayı çok pişmanın.Keşke de ben şimdi yeni müslüman olsaydım dediğim çok oldu.Artık bu yanlışa düşmem.

Adam ben müslümanım diyor.Bu kişiyi sevip sevmememiz o ayrı bir mesele.Düşmanımız dahi olsa hadislerde dediği gibi bir kolumuzu kesse biz zannımıza göre onun bunu sırf kurtuluş amacıyla söylediğine kanaat ta getirsek biz bu insanı öldüremeyiz-ona kafir diyemeyiz.
 
E Çevrimdışı

Ebu & Dücane

Misafir
Eskiden ben de böyle düşünüyordum.Ama hata yaptığımı anladım.Ben müslümanı kafirden aşağı göremem.Ben hengi fırka olursa olsun kelime-i şahadeti getireni yahudi ve hiristiyandan aşağı görüp kafire yapmadığımı ona yapamam.

Bir kâfirin müslüman olduğuna hükmetmek için kelime-i şehâdet getirmesi yeterlidir.
Kişiler, dış görünümleri ve davranışlarına göre değerlendirilir, haklarındaki hüküm de buna göre verilir.
Gizli olan niyet ve düşüncelerin hesabını sormak, kulların vazifesi olmayıp Allah’a âittir.
Kelime-i şehâdet getiren bid’atçı tekfîr olunmaz, imansızlıkla suçlanmaz.

Meselenin şeri tarafı var.Bunu unutmamalıyız.Ben öyle her önüme geleni tekfir ettiğimden dolayı çok pişmanın.Keşke de ben şimdi yeni müslüman olsaydım dediğim çok oldu.Artık bu yanlışa düşmem.

Adam ben müslümanım diyor.Bu kişiyi sevip sevmememiz o ayrı bir mesele.Düşmanımız dahi olsa hadislerde dediği gibi bir kolumuzu kesse biz zannımıza göre onun bunu sırf kurtuluş amacıyla söylediğine kanaat ta getirsek biz bu insanı öldüremeyiz-ona kafir diyemeyiz.

Kelime-i şehadet bir iddiadır.Daha sonra ispatı olmayınca ve edilmedikçe hükmü düşer.Kelime-i şehadetin aslı ise tevhiddir.Tevhid ise sadece Allaha kulluk ve ibadet etmektir.Şeytan da Allahı inkar etmiyor.Müşrikler de Allahı inkar etmiyorlardı.Allahı inkar etmedikleri için onlar müslüman mı oluyorlar.Tağutu red etmeyenin de imanı yoktur.Bir kişi kelime-i tevhidi söylediğinde Tağutları da inkar ettiği varsayılır.İnsanlar,imanı olanlar için zahire göre hüküm vermek zorundadırlar.Kalplerdekini sadece Allah bilir.Mesela Hz.Ebubekir peygamberimiz vefat ettikten sonra,mürtedliğe dönenler,islamın 5 şartını kabul etmişler,fakat,zekatın peygamberimizin yaşadığı sürece farz olacağını ileri sürmüşler,Hz.Ebubekir bunlara savaş açmıştır.O zaman zekata inanıp,yükümlülüklerine uymayanlara neden savaş açılsın.Bence akideni düzelt ilk önce.
 
M Çevrimdışı

morueqq

لا إله إلا الله
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum


Eskiden ben de böyle düşünüyordum.Ama hata yaptığımı anladım.Ben müslümanı kafirden aşağı göremem.Ben hengi fırka olursa olsun kelime-i şahadeti getireni yahudi ve hiristiyandan aşağı görüp kafire yapmadığımı ona yapamam.

Bir kâfirin müslüman olduğuna hükmetmek için kelime-i şehâdet getirmesi yeterlidir.
Kişiler, dış görünümleri ve davranışlarına göre değerlendirilir, haklarındaki hüküm de buna göre verilir.
Gizli olan niyet ve düşüncelerin hesabını sormak, kulların vazifesi olmayıp Allah’a âittir.
Kelime-i şehâdet getiren bid’atçı tekfîr olunmaz, imansızlıkla suçlanmaz.

Meselenin şeri tarafı var.Bunu unutmamalıyız.Ben öyle her önüme geleni tekfir ettiğimden dolayı çok pişmanın.Keşke de ben şimdi yeni müslüman olsaydım dediğim çok oldu.Artık bu yanlışa düşmem.

Adam ben müslümanım diyor.Bu kişiyi sevip sevmememiz o ayrı bir mesele.Düşmanımız dahi olsa hadislerde dediği gibi bir kolumuzu kesse biz zannımıza göre onun bunu sırf kurtuluş amacıyla söylediğine kanaat ta getirsek biz bu insanı öldüremeyiz-ona kafir diyemeyiz.

[FONT=&amp]İslam alimi İbni Teymiye şöyle dedi; “İlim ehli olsun veya diğerlerinden olsun, kim bunlar (RAFİZİ) la savaşmanın hükmü,(caiz olan bir tevile göre) halifeye karşı çıkmış asilerle savaşmanın hükmü gibidir derse, o hatalıdır ve İslam şeriatı hakikati konusunda cahildir. Çünkü bunlar Rasulullah (s.a.v)’in bizzat şeriatının ve sünneti seniyyesinin dışına çıkmışlardır. Onlar Haruri olan Haricilerin uza[FONT=&amp]klaşmalarından daha çok uzaklaşmışlardır. Onlar için geçerli olabilecek te’vil Müctehid imamların kaynaklarda ictihad etmesi gibi beyanı olmayan şeylerde te’vili gibidir. Ama bunların kitap veya sünnet ve icma da böyle te’villeri yoktur. Ama onların tıpkı Yahudi ve hıristyanlarda olan te’villeri gibi te’villeri vardır. Onların te’villeri arzularına uyan kişilerin te’villerinin en kötü cinsidir.” [Mecmu’l-Fetava: 28/482]


[FONT=&amp]“Bu Râfızîlerin fitnesi; Yahudilerin fitnesidir.
[FONT=&amp]Yahudiler: “Krallığa ancak Dâvûd (as)’un soyu lâyıktır” derlerken
[FONT=&amp]Râfızîler de: “İmamlık ancak Ali (ra) evladına lâyıktır” diyorlar.

[FONT=&amp]Yahudiler: “Mesih Deccal ve kılıç inene kadar Allah (cc) yolunda cihâd yoktur” derken,
[FONT=&amp]Râfızîler:“Mehdî gelip bir münâdî semâdan sesleninceye kadar, Allah yolunda cihâd yoktur” diyorlar.

[FONT=&amp]Yahudiler, namazı yıldızlar görününceye kadar erteliyor, Râfızîler de akşam namazını yıldızlar çıkıncaya kadar geciktiriyorlar. Hadis-i şerîf’te ise şöyle buyrulur: “Ümmetim iftarda acele ettikleri ve akşam namazını yıldızlar görününceye kadar ertelemedikleri sürece, fıtrat üzere kalmaya devam edeceklerdir.” Yahudiler Tevrat’ı tahrif ettiler, Râfızîler de Kur’an’ı tahrif ettiler.

[FONT=&amp]Yahudiler mestlere mesh etmezler, Râfızîler de mestlere mesh etmezler.
[FONT=&amp]Yahudiler “O bizim meleklerden düşmanımızdır” diyerek Cebrail (as)’a düşmanlık ederler,
[FONT=&amp]Râfızîler de Cebrail (as) vahyi Muhammed (sav)’e getirmekle hata etti derler.

[FONT=&amp]Râfızîler, aynı şekilde Hristiyanların da bazı hasletlerine uyum göstermektedirler.
[FONT=&amp]Hristiyanlar, kadınlarına Mehir ödemez, meta olarak faydalanırlar.
[FONT=&amp]Râfızîler de aynı şekilde mut’a nikâhını helâl sayarak böyle evlenirler.

[FONT=&amp]Yahudi ve Hristiyanlar, iki haslet ile Râfızîlerden üstündürler: Yahudilere sizin dîninizin en hayırlısı kimdir? Diye sorulunca “Mûsâ (as)’nın ashâbı” derler. Hristiyanlar da dinlerinin en hayırlısı sorulduğu zaman “İsa (as)’nın havârileridir” derler. Râfızîlere: “Dîninizin en şerlileri kimdir?” diye sorsalar:“Muhammed (sav)’ in ashâbıdır” derler..

[FONT=&amp]Şeyhulislâm İbn Teymiyye rha, Minhâcu’s-Sunne (1/24)


akhim senin söylediğin sözlerin islam ümmetinde alimlerin arasında benzeri olmayan sözler suriye de bu kafirler esad'ı adeta ilah kabul edip esir aldıkları mücahidleri fotoğrafına secde ettirmeye çalışıyorlar

https://www.islam-tr.org/tevhid/13233-sia-rafizi-itikadinden-ornekler.html

45756_319789214791426_599322415_n.png



Bu sana rafızilerin ömer b. hattab'a,aişe annemize,ebubekir -ra-'a sövdüklerini hatırlatma olsun

45756_319789214791426_599322415_n.png



[FONT=&amp]Esed'in şebbihaları Şam'da yeni bir katliam işledi. .. Caniler düğünü bastı. Gelini , damadı ve çocuklar dahil herkesi hunharca öldürdü.


544212_320087551428259_2056924398_n.jpg


562839_628061653887478_1991893947_n.jpg

şiilerin inanaçları

1. Hz. Peygamberin (sav) vefatından sonra üç kişi hariç herkes İslam’ı reddetti: Mikdad, Ebu Zer ve Selman-ı Farisi! (Kur’an-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 134)
2.Tüm imamlar makam ve mertebe olarak Hz. Muhammed (sav)’e denktirler. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa: 270)
3. Gerçek Kur’an-ı Kerim’de 17.000 ayet vardır! (el Şafi, Cilt 2, Sayfa 616)
4. Sahabey-i Kirâm (ra) Hz. Ali’nin (ra) ilahi hakkını (vilayet) inkar ederek kafir olmuşlardır. İlk üç halife ve diğer Sahabeler vilayeti kabul etmeyerek kafir olmuşlardır. (irananaliz:Bu sapkın düşünce Selahaddin Özgündüz’ün başını çektiği Zeynebiye dahil diğer Türkiye’deki Şii-Caferilerin tıpkı diğer mezhepdaşları gibi en temel inanç esaslarından bir tanesidir. En temel başvuru kitapları olan Usûl-u Kâfi adlı eser internet taraması ile Türkçesine ulaşılabilecek içinde binlerce sapkın, uydurma, bidat ve çirkin ithamlar ve hakeret içeren bilgiler yer almaktadır. Bunlara ait sitelerdeki dini içerikli makalelerin herhangi birisine veya Caferiyol adlı dergilerine bakıldığında referans verdikleri kitapların en başında usûl kitaplarının baş tacı olan el Kafi gelmektedir. İşte bu bidat fırkasının düşüncesi yine aynı kitabın 420. Sayfasında yer almaktadır. Farklı basımlarda doğal olarak sayfa sayıları değişiklik arz edebilir.)
5. Allah ile Ali arasında farklılık. (Cila’ul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 66)
6. Bizler Allah’ın nazarında kullarının gözleriyiz ve tüm insanlık için nihai otoriteyiz. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 145)
7. Kur’an-ı Kerim’in tam bilgisine İmamlar hariç kimse sahip değildir. (Usûl-u Kâfi, 1, Sayfa 228)
8. “Bidat”; Allah (cc) haşa yalan söylüyor. (Türkiye’deki Şii Caferiler de dahil tüm Şiilerin en temel eseri olan Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 148)
9. Hz. Ebubekir (ra) öldüğü sırada kelimeyi (şehadet) söyleyemedi! (Israr-ı Muhammed, Sayfa 211)
10. Kaimimiz (12. İmam) kalktığında, Humira (Hz. Ayşe) mezarından kaldırılacak ve Muhammedin (sav) kızı Fatıma’nın intikamını almak için kırbaçlanarak cezasını çekecek. (el Şafi, Cilt 2, Sayfa 108) (irananaliz:Aslında nerdeyse tüm Şiilerin, aliminden avamına kadar Hz. Ayşe (ra)’ye karşı taşıdıkları nefret, kin ve çirkin ithamları gayet iyi biliniyor. Tıpkı İfk hadisesi sırasında olduğu gibi ve günümüzdeki İslam düşmanları ve Şarkiyatçı literatürüyle paralel bir zihniyetin izdüşümü Şiilerin bu bakış açısı)
11. Ali İlahtır! (Cila’ul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 66)
12. Allah (cc)’ın (varlığının hücceti) bilinmesinin yolu İmam olmaksızın tesis edilemez. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 177)
13. Sarhoş Hulafay-i Raşidin için Kur’an’da değişiklik yapılmıştır. (Kur’an Tercümesi, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 479)
14. Şeytan camide Ebu Bekir’e sadakat yemini edenlerin birincisiydi. (Israr-ı Muhammed, Sayfa 30)
15. Hz. Muhammed (sav)’i hanımları olan Hz. Ayşe (ra) ile Hz. Hafsa (ra)’nın zehirlediği iftirasını atmaları. (Cila’ul-Uyûn, Sayfa 118)
16. İmamlar İlahtır. (Cila’ul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 85)
17. İmam ölüm saatini bilir ve ölümü onun kontrolü altındadır! (Şiilerin en muteber kitabı Us’ul el Kâfi, Cilt 1, Sayfa 258)
18. Pakistan hakiki Kur’an-ı Kerim’de bahsedilmiştir, şimdiki Kur’an anlamsızdır. (Hazar Tümhari Das Hamari, Sayfa 554)
19. Hz. Ömer (ra)’in kafirliği hakkında şüpheye düşmek küfürdür! (Cila’ul-Uyûn, Sayfa 63)
20. Abdullah İbni Sebe İmamet’in zorunlu olduğunu savundu ve Hz. Ali (ra)’nin gerçek ilah olduğunu iddia etti. (Envar-ı Nu’maniye, Cilt 2, Sayfa 234)
21. Şiilere göre hiçbir şey İmamlardan gizli kalamaz ve onlar geçmiş, mevcud ve gelecek zamanın tam bir bilgisine sahiptirler. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 260)
22. Kur’an dört kısımda indirilmişken şimdiki Kur’an üç kısımdan oluşmaktadır. (Şia Aur Tahrif-i Kur’an, Sayfa 62)
23. Hz. Ali (ra)’in ilk halife olduğunu inkar edenler kafirlerdir. (Envar-ı Nu’maniye, Cilt 3, Sayfa 264)
24. Hz. Ayşe (ra) kafir bir kadındı. (Hayat’ul Kulûb, Cilt 2, Sayfa 726)
25. Bizler halifesi Ebubekir olan ne Allah’ı ne de Peygamberi kabul etmeyiz! (Envâr-ı Nu’maniye, Cilt 2, Sayfa 278)
26. İmam Peygamberin (as) sahip olduğundan daha fazlasına sahiptir. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 388)
27. Şimdiki Kur’an kısaltılmışken Gerçek Kur’an İmam Mehdi tarafından muhafaza edilmektedir. (Hazaar Tumhari Das Hamari, Sayfa 553)
28. Ebu Bekir ve Ömer Şeytan’dan daha fazla zorbaydılar. (Hakkul Yakîn, Sayfa 509)
29. İmam Mehdi (12. İmam) Ayşe’yi (ra) soyarak cezalandıracaktır. (Hayat’ul Kulûb, Cilt 2, Sayfa 901)
30. Farklı bir şehadetin kabul edilmesi (Usûl-i Şeriat fi Akaidul Şiâ, Sayfa 423)
31. İmam’ın hareketlerine ağlamak ve gizli tutmak Cihaddır. (Usûl-u Kâfi, Cilt 2, Sayfa 226)
32. Şeyheyhn (Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer kast ediliyor) Hz Ali (ra) tarafından derlenen Kur’an-ı kabul etmediler! (Faslul-Hitab, Sayfa 44)
33. Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer (ra) cehennemin yedi kapısı arasındadırlar. (Hakkul Yakîn, Sayfa 500)
34. Hz. Ayşe ve Hz. Hafsa (ra) münafık ve kafir kadınlardı! (Hayat’ul-Kulûb, Cilt 2, Sayfa 900)
35. Kelime-i Tayyibe’nin değiştirilmesini kabul etmeleri (Şii Mezhebi Hak Hai, Cilt 2, Sayfa 57)
36. Şiilerin (yanılmaz) 14 İmamı, kainatın efendileri tüm Peygamberler ve Meleklerin kutsiyetine saygısızlık etmektedirler. (Cilâ’ul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 29)
37. Kur’an bir keçi tarafından yendi. (Min Kitabul Burhan Fi Tefsir’ul Kur’an, Sayfa 38)
38. İmam Mehdi, Şeyheyhin (Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer Efendilerimiz) mezarlarının kazılarak ölü cesetlerini çıkartacak, onları diriltecek ve cezalandıracaktır. (Hakkul Yakin, Sayfa 371)
39.“Ayşe bir münafıktı!” (Hayatul Kulûb, Sayfa 867) (irananaliz:Şiilerin en bariz Ehli Beyt düşmanlığı, zira bu sakat mantık Hz. Muhammed (sav)’in mübarek eşlerini ailesinden saymayacak, Hz. Fatıma (ra) ve onun soyundan gelenleri Ehli Beyt sayacak!)
40. Hz. Ali’den (ra) yardım dilemek bir şirk olmayıp Hz. Peygamberin (sav)’in yoludur! (Hathi Kay Daant Khanay Kay Aur Dikhanay Kay Aur, Cilt 2, Sayfa 41)
41. İmam Mehdi tüm Sünni alimleri katledecek. (Hakkul Yakîn, Sayfa 527) (irananaliz:Bu sebeple olsa gerek ki Rafizi İran’ın desteklediği ve meşhur Şii merciiyetlerin fetva verdiği Şii terör şebekeleri Irak’ta dünyanın en meşhurları olan yüzlerce Ehli Sünnet alimlerini kaçırdı, işkence etti ve katletti. Halen işbirlikçi Şii Irak Hükümetine, milis örgütlere ait gizli-açık cezaevlerinde ve merkezlerde çok sayıda Sünni alim, imam, hatip, önde gelen ve mazlum Iraklılar tutulmaya devam etmektedir.)
42. Kur’an-ı Kerim’i başlıca derleyenler tahrif edilmiş, bozulmuş ve kötüye kullanılmış Kur’an-ı Kerim’i aktardılar. (El İhticac, Sayfa 257)
43. Ebubekir, Ömer, Osman ve Muaviye tıpkı put gibidirler, onlar Allah’ın tüm yaratıklarının en kötüsüdürler. (Hakkul Yakin, Sayfa 519) (irananaliz:Türkiye’de 1990’larda her ne kadar ilk üç halifeye cesaret edilmese de sahabe Hz. Muaviye (ra)’ye yönelik İrancı radikal ve çevirilerle yetişen bir güruhun çirkin hareketleri ve saldırıları aslında bilmedikleri, temelde Şiilerin düşünce dünyasında derin yer edinenen bu tür menfur esaslara dayanmaktadır.)
44. Aişe (Hz. Peygamberin -sav- eşleri) alenen terbiyesizlik işlemiştir. (Kuran-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 840) (irananaliz:Bu aşağılık iftira Resulullah – sav- döneminde Yahudiler ve İslam düşmanları tarafından yapılırken kurulduğu günden bu yana Şiiler nezdinde hiç değişmeden aynı mel’unlukla dillendiriliyor oluşu mezkur güruhlarla aynı dünyanın insanları olduğunu da gözler önüne sermektedir. Tabi modernist ilahiyatçılar ve köksüz oluşumların da Hz. Ayşe (ra) mevzubahis olduğunda aynı ebter ağacın dalları oldukları gözlerden kaçmıyor.)
45. Aliyyun Veliyullah demeksizin kelimey-i tayyibe yanlıştır. (Şia Mezheb Hak Hai, Sayfa 2) (irananaliz:Yani kelimey-i şehadet getirince veya kelimey-i tevhid getirence bir Müslüman oraya buraya uyduruk Şii mezhebinin icbar kıldığı, dinde yeri olmayan şeyleri söyleyecek!)
46. Ebubekir ve Ömer Şeytan’ın takipçileriydi! (Kur’an-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 674)
47. Allah (cc) mutlu olduğunda Farsça konuşmaya başlar, kızdığında ise Arapça konuşur! (Tarihul İslam, Sayfa 163)
48. Kur’an-ı Kerim’de fahşa (kötülük) Ebubekir’i, munkir Ömer’i, baği (isyankar) Osman’ı kast etmektedir. (Kur’an-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 551)
 
HAMAS Çevrimdışı

HAMAS

İyi Bilinen Üye
Site Emektarı
Eskiden ben de böyle düşünüyordum.Ama hata yaptığımı anladım.Ben müslümanı kafirden aşağı göremem.Ben hengi fırka olursa olsun kelime-i şahadeti getireni yahudi ve hiristiyandan aşağı görüp kafire yapmadığımı ona yapamam.

Bir kâfirin müslüman olduğuna hükmetmek için kelime-i şehâdet getirmesi yeterlidir.
Kişiler, dış görünümleri ve davranışlarına göre değerlendirilir, haklarındaki hüküm de buna göre verilir.
Gizli olan niyet ve düşüncelerin hesabını sormak, kulların vazifesi olmayıp Allah’a âittir.
Kelime-i şehâdet getiren bid’atçı tekfîr olunmaz, imansızlıkla suçlanmaz.

Meselenin şeri tarafı var.Bunu unutmamalıyız.Ben öyle her önüme geleni tekfir ettiğimden dolayı çok pişmanın.Keşke de ben şimdi yeni müslüman olsaydım dediğim çok oldu.Artık bu yanlışa düşmem.

Adam ben müslümanım diyor.Bu kişiyi sevip sevmememiz o ayrı bir mesele.Düşmanımız dahi olsa hadislerde dediği gibi bir kolumuzu kesse biz zannımıza göre onun bunu sırf kurtuluş amacıyla söylediğine kanaat ta getirsek biz bu insanı öldüremeyiz-ona kafir diyemeyiz.

kardeşler şunu sormayı unutmuşlar.nusayrileri müslüman olarak mı görüyorsunuz ?
 
M Çevrimdışı

morueqq

لا إله إلا الله
İslam-TR Üyesi
faraklit hakla batılı ayırd edemiyorsun akhim sen seni düşman edinenlere hoşgörü ile yaklaşmaya çalışıyorsun ama onlara göre senin eşin cariye,kanın helal malın ise ganimet internette araştırırsan bunu görürsün onlar şöyle der: vahabi,sünni öldürenin yeri cennette garantidir,ömer rh'a sövmeyeni müslüman görmezler sahabeye aklının alamayacağı küfürler ederler
 
F Çevrimdışı

faraklit583

Üye
İslam-TR Üyesi
Kelime-i şehadet bir iddiadır.Daha sonra ispatı olmayınca ve edilmedikçe hükmü düşer.Kelime-i şehadetin aslı ise tevhiddir.Tevhid ise sadece Allaha kulluk ve ibadet etmektir.Şeytan da Allahı inkar etmiyor.Müşrikler de Allahı inkar etmiyorlardı.Allahı inkar etmedikleri için onlar müslüman mı oluyorlar.Tağutu red etmeyenin de imanı yoktur.Bir kişi kelime-i tevhidi söylediğinde Tağutları da inkar ettiği varsayılır.İnsanlar,imanı olanlar için zahire göre hüküm vermek zorundadırlar.Kalplerdekini sadece Allah bilir.Mesela Hz.Ebubekir peygamberimiz vefat ettikten sonra,mürtedliğe dönenler,islamın 5 şartını kabul etmişler,fakat,zekatın peygamberimizin yaşadığı sürece farz olacağını ileri sürmüşler,Hz.Ebubekir bunlara savaş açmıştır.O zaman zekata inanıp,yükümlülüklerine uymayanlara neden savaş açılsın.Bence akideni düzelt ilk önce.

O zaman silahını al ve yaşadığın yerde zekat vermeyen herkesle savaş.Komşuna-akrabalarına-abine-kardeşine vs. yokla bakalım kim zekat vermiyor.Savaş bakalım niye savaş açmıyorsun.Eğer Hz.Ebubekir gibi savaşmıyorsan niye savaşmıyorsun.O zaman akidende sorun var demektir.Namaz kılmayanın islamdaki hükmü ortada hadi uygula niye uygulamıyorsun.Ahi kıyasın yanlış.
 
M Çevrimdışı

morueqq

لا إله إلا الله
İslam-TR Üyesi
faraklit kardeşim boş mesajlar yazma inşaALLAH yukarda aktardıklarımı okumadan videoları izlemeden yorum yapma hükümleri de karıştırıyorsun hadler darul harpte uygulanmaz resulullah'ın devletinde bile o yaşarken suçlular ona getirilirdi kafasına göre kimse bir şey yapamaz
 
F Çevrimdışı

faraklit583

Üye
İslam-TR Üyesi
faraklit hakla batılı ayırd edemiyorsun akhim sen seni düşman edinenlere hoşgörü ile yaklaşmaya çalışıyorsun ama onlara göre senin eşin cariye,kanın helal malın ise ganimet internette araştırırsan bunu görürsün onlar şöyle der: vahabi,sünni öldürenin yeri cennette garantidir,ömer rh'a sövmeyeni müslüman görmezler sahabeye aklının alamayacağı küfürler ederler

Ahi ben senin yukarıdaki söylediklerini defalarca dillendirdim.Caferi olanlarla bunları çok tartıştım.Onlara hodri meydan dediğimiz oldu.Ama oturup konuştuğumuzda adamlar topluluk içinde bizi yerden yere vurdular.Yani doğru olmayan şeyleri dillendirmek bize yakışmaz.Belki ibni Teymiye'nin zamanındaki muhataplar farklıydı.Bak ahi selefilere leke getirecek şeyleri dillendirirsek adamlar bizi ortamda yalancı çıkarır vallahi mahçup oluruz.Yukarıda saydığın şeyleri ortamlarda konuştuk ama adamlar bizi mahcup etti.
 
M Çevrimdışı

Musluman.

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
O zaman silahını al ve yaşadığın yerde zekat vermeyen herkesle savaş.Komşuna-akrabalarına-abine-kardeşine vs. yokla bakalım kim zekat vermiyor.Savaş bakalım niye savaş açmıyorsun.Eğer Hz.Ebubekir gibi savaşmıyorsan niye savaşmıyorsun.O zaman akidende sorun var demektir.Namaz kılmayanın islamdaki hükmü ortada hadi uygula niye uygulamıyorsun.Ahi kıyasın yanlış.

Faraklit sana önceki konuda da yazdım.
Hakikaten ilmin yok ve boşboş konuşuyorsun.

USUL ne demek biliyor msun?
Tefsir Usulu,Hadis usulu...vs..

İslam dini ve alimlerimizi dini böyle öğrenmişlerdir ve öğretmişlerdir.Senin gibi bir ayeti okudum pat hemen uygulmaya koyayım, bir hadis öğrendim pat uygulamaya koyyım diye bir yaklaşımları olmammıştır.

Zırt Pırt da Millete " Ahi " deme.Zira bana samimi gelmiyor.

Narsu un dediği gibi bi önce akideni düzelt İslam ı baştan öğren sonra gel buraya " Esadı ve askerleirni savun."

Hayır benim anlamadığım madem bilmiyorsun niye ahkam kesiyorsun.Biraz oku araştır sonra yazmaya başla
 
Üst Ana Sayfa Alt