Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Öldürülen Savcı Için Ahraruş Şam’dan Taziye!

M Çevrimdışı

Muvahhid Mücahid

İslam-tr Mudâvimi
İslam-TR Üyesi
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ey iman edenler! Allah’tan, O’na yaraşır şekilde korkun ve ancak müslümanlar olarak can verin. (Âl-i İmran Suresi, 102)

Allah Teâlâ her Mü'mine kendisine yaraşır şekilde korkmayı nasip etsin İnşeallah.

el-Vecîz fî Akîdeti's-Selefi's-Sâlih:

Selef-i salihîn (Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat) akîdesinin esaslarından biri de Allah için sevmek ve Allah için buğzetmek/nefret etmektir. Yani genel olarak Müslümanları, özelolarak da mü'minleri sevmek, dost edinmek ve onlara yardım etmek; müşriklerden, kâfirlerden, onlara benzeyenlerden ve onları dost edinenlerden nefret edip hoşlanmamak, onlardan, kanunlarından ve düzenlerinden uzak olmaktır. Allah Teâlâ şöyle buyurmaktadır:

Mümin erkeklerle mümin kadınlar da birbirlerinin velileridir. Onlar iyiliği emreder, kötülükten alıkorlar, namazı dosdoğru kılarlar, zekâtı verirler, Allah ve Resûlüne itaat ederler. İşte onlara Allah rahmet edecektir. Şüphesiz Allah azîzdir, hikmet sahibidir. (Tevbe Suresi, 71)

Müminler, müminleri bırakıp da kâfirleri dost edinmesin. Kim bunu yaparsa, artık onun Allah nezdinde hiçbir değeri yoktur. Ancak kâfirlerden gelebilecek bir tehlikeden sakınmanız başkadır. Allah, kendisine karşı (gelmekten) sizi sakındırıyor. Dönüş yalnız Allah’adır. (Âl-i İmran Suresi, 28)1
...
"Îmân bağlarının en sağlamı, Allah için dostluk, Allah için düşmanlık, Allah için sevmek ve Allah için nefret etmektir." (el-Elbânî, Silsiletu'l-Ehâdîsi's-Sahîha, No: 998)
...
"Kim Allah için sever, Allah için nefret eder, Allah için verir ve Allah için mani olursa îmânını tamamlamış olur." (el-Elbânî, Sahîhu Süneni Ebî Dâvûd)
...
Kim Allah'tan başkalarını, onların dinini ve o dine mensup olanları severse Allah'a küfretmiş (O'nu inkar etmiş) olur.
Allah Teâlâ şöyle buyurmaktadır:

De ki: Gökleri ve yeri yoktan var eden, yedirdiği halde yedirilmeyen Allah’tan başkasını mı dost edineceğim! De ki: Bana müslüman olanların ilki olmam emredildi ve sakın müşriklerden olma! (denildi). (En’âm Suresi, 14)
...
Ey iman edenler! Eğer benim yolumda savaşmak ve rızamı kazanmak için çıkmışsanız, benim de düşmanım, sizin de düşmanınız olanlara sevgi göstererek, gizli muhabbet besleyerek onları dost edinmeyin. Oysa onlar, size gelen gerçeği inkâr etmişlerdir. Rabbiniz Allah’a inandığınızdan dolayı Nebi’yi de sizi de yurdunuzdan çıkarıyorlar. Ben, sizin saklı tuttuğunuzu da, açığa vurduğunuzu da en iyi bilenim. Sizden kim bunu yaparsa (onları dost edinirse) doğru yoldan sapmış olur. (Mümtehine Suresi, 1)
...
Sizin dostunuz (veliniz) ancak Allah’tır, Resûlüdür, iman edenlerdir; onlar ki Allah’ın emirlerine boyun eğerek namazı kılar, zekâtı verirler. Kim Allah’ı, Resûlünü ve iman edenleri dost edinirse (bilsin ki) üstün gelecek olanlar şüphesiz Allah’ın tarafını tutanlardır. (Mâide Suresi, 55-56)
...
Allah’a ve ahiret gününe inanan bir toplumun babaları, oğulları, kardeşleri, yahut akrabaları da olsa Allah’a ve Rasûlüne düşman olanlarla dostluk ettiğini göremezsin. İşte onların kalbine Allah, iman yazmış ve katından bir ruh ile onları desteklemiştir. Onları içlerinden ırmaklar akan cennetlere sokacak, orada ebedî kalacaklardır. Allah onlardan razı olmuş, onlar da Allah’tan hoşnut olmuşlardır. İşte onlar, Allah’ın tarafında olanlardır. İyi bilin ki, kurtuluşa erecekler de sadece Allah’ın tarafında olanlardır. (Mücâdele Suresi, 22)
------------------
1- "Ancak onlardan gelecek bir zarardan korunmanız müstesnâ" buyruğu şu demektir: Ancak kâfirlere düşmanlığınızı açıkça ortaya koymanız halinde kendinize gelecek bir zarardan korkarsanız, bu durumda onlarla antlaşmanız ve iyi geçinmenizde size ruhsat vardır. Yoksa beraberinde yardımlaşma ve destek vermeyi de gerektiren ve kalbî sevgi demek olan dost edinmeye ise ruhsat yoktur. Abdurrahman b.Nâsır es-Sâ'dî, Tefsûru's-Sa'dî

Daha fazlası için -Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat'e ait- Akaid kitaplarına başvurabilirsiniz.

Bak güzel bir konu paylaşmıştım Allah Rızası için- incelemek istersen: https://www.islam-tr.org/konu/iman-ruzgari-esince-abdul-mennan-joulha.42238/

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Kusura bakma da burada paylaştıklarının ahrarla alakası yok.Müslüman zanla konuşmaz.Sorularımı tekrar soruyorum.Ahrarın içinde bulundun mu? Kadılarıyla konuştun mu?

Ben ahrarın türkiye tağutunu tekfir ettiğini kesin olarak biliyorum.Zaten ahrar kadılarının bu konuda konuşmaları mevcuttur.Ahrarın bu bildiride tağut hükümete veya müşrik savcıya bir sevgi beslediğinin delili nedir? Yukarıda diğer kardeşler de delili paylaşmıştır.Ahrarın tağutlara buğz ettiğinden eminim.Bir kardeş tavsiyesi bir grubun içinde bulunmadan onların açığını aramaya çalışmamak gerekiyor.Zira Müslüman şüpheyle tekfir etmez.Allah yolunda cihad eden amacı Allah'ın şeriatını hakim kılmak isteyen ve gizliden el kaideye biatı olan bir gruba bunu söylememen gerekir.Burada genel bir strateji hakimdir.
 
H Çevrimdışı

Hattab Amedi

İslam-tr Mudâvimi
İslam-TR Üyesi
Kays b. Sa'dv'in (r.a.) rivayetinde İbn Ebu Leyla şöyle nakletmiştir:

Kays b. Sa'd ile Sehl b. Huneyf, Kadisiyye'de bulunurlarken yanlarından bir cenaze geçti. Bunlar ayağa kalktılar. Kendilerine; bu cenaze, bu yer halkından (yani zımmilerden) dir, denildiğinde Kays ile Sehl de: Resulüllah'ın (asv) yanından bir cenaze geçmişti. Allah Resulü, ayağa kalktı. Bunun bir Yahudi cenazesi olduğu kendisine bildirildiğinde: "Bu da bir insan değil mi?" buyurdu.(Müslim, Cenaiz, 78,Hadis no: 1596)
Bu hadisi buraya ekledikten sonra biraz araştırayım dedim,bunu okuyunca paylaşmak istedim..Alıntıdır..

Bid'atçıların Peygamber(sallallahu aleyhi ve sellem) haşa gavura saygı gösterdi diyenlere hadislerin şerhi ile reddiye

Cabir b. Abdullah (r.a.) şöyle nakletmiştir:

Yanımızdan bir cenaze geçmişti. Resulüllah (a.s.) hemen o cenaze için ayağa kalktı. Biz de (ona uyarak) kendisi ile beraber ayağa kalktık ve: "Ey Allah'ın Resulü! Bu bir Yahudi kadınının cenazesidir" dedik. Bunun üzerine Hz. Peygamber (a.s.): "şüphesiz ölüm korkunç bir şeydir. Cenazeyi gördüğünüzde hemen ayağa kalkınız" buyurmuştur.(Müslim, Cenaiz, 78,Hadis no:1593)

Kays b. Sa'd'in (r.a.) rivayetinde İbn Ebu Leyla şöyle nakletmiştir:

Kays b. Sa'd ile Sehl b. Huneyf, Kadisiyye'de bulunurlarken yanlarından bir cenaze geçti. Bunlar ayağa kalktılar. Kendilerine; bu cenaze, bu yer halkından (yani zımmilerden) dir, denildiğinde Kays ile Sehl de: Resulüllah'ın (a.s.) yanından bir cenaze geçmişti. Allah Resulü, ayağa kalktı. Bunun bir Yahudi cenazesi olduğu kendisine bildirildiğinde: "Bu da bir insan değil mi?" buyurdu.(Müslim, Cenaiz, 78,Hadis no: 1596)



şimdi bazı bidatçılar bu hadisin zahirine bakarak peygamber haşa yahudinin cenazesine bile saygı göstermiş diyerek işledikleri bidatlara delil getirmeye çalışıyorlar nauzü Billah hadisler hakkında şu açıklamalar olmasa hakkaten bunu yutarız ve yahudininde hristiyanında hatta putperestin bile cenazesi için ayağa kalkmış oluruz şimdi gelelim şerhine

Bu hadis-i şerif, bir cenazenin geçmekte olduğu görülünce, ayağa kalkmanın meşruluğunu, bir gayr-i muslımın cenazesine bile ayağa kalkılabileceğini ifade etmektedir.

Buharî'nin rivayetinde, cenazeyi görmek ayağa kalkmak için bir sebep olarak gösterilirken [410] Ebû Dâvûd, Nesaî, Müslim ve İbn Mace'nin rivayetinde "ölümün korkunçluğu ve ibret alınacak bir hadise oluşu" ayağa kalkmanın sebebi olarak gösterilmiştir.

Bu bakımdan, ölüm ibretli bir hadise olduğu için ibret alma hususunda kâfirin cenazesiyle, müslimin cenazesi arasında bir fark olmadığından, her İnsanın cenazesi için ayağa kalkmak intibaha vesile olabilir.

Sehl b. Hanif ile Kays b. Sa'd'ın rivayetlerine göre, "Peygamber (s.a.) in yanından bir cenaze geçmiş. Rasûlüllah (s.a) buna ayağa kalktığında, bunun bir yahudi cenazesi olduğu kendisine bildirilmiş, Rasûlüllah da -Bu da (yaşayıp ölen) bir insan değil mi?- cevabını vermiş."[411]

Ahmed b. Hanbel'in Abdullah b. As'dan rivayet ettiği bir hadis-i şerif de şu mealdedir: "...Evet kâfir cenazesine de ayağa kalkınız. Çünkü siz (aslında) o kâfir cenazesine kalkmıyorsunuz. Ancak ruhları kabzeden yüce Allah'a ta'zim ederek ayağa kalkıyorsunuz."

Hakim de, Enes b. Malik'ten şu mealde bir hadis-i şerif rivayet etmiştir: "Rasûlüllah (s.a)'in yanından bir cenaze geçti de, hemen ayağa kalktı. (Oradakiler) Ey Allanın Rasûlü, bu bir yahudi cenazesidir, deyince -Ben melekler için ayağa kalktım- cevabını verdi."

Tahavî'nin Abdullah b. Şehbera'dan naklen rivayet ettiği bir hadis-i şerifte şu mealdedir: "Biz, Ali (r.a) ile bir cenazeyi intizar edip otururken, yanımızdan başka bir cenaze geçti. Biz ayağa kalktık. Ali (r.a): Sizi bu cenazeye hangi bilgi ve duygunuz kaldırıyor diye sordu. Dedik ki:

Biz ne biliyorsak ancak siz ashabı Muhammed (s.a)'den duyduklarımıza, gördüklerimize medyunuz. Hz. Ali;

Duyduğunuz nedir ki, diye sordu. Biz de:

Ebû Musa, Rasûlüllah (s.a)'in "Yanınızdan bir cenaze geçtiğinde müslim olsun, yahudi olsun veya hıristiyan olsun ayağa kalkınız. Çünkü siz ona değil, onun yanındaki meleklere kalkıyorsunuz" buyurduğunu söylüyor, diye cevap verdik.

Ahmed b. Hanbel'in el-Hasen b. Ali'den rivayet ettiği bir hadis-i şerifte, Hz. Peygamber'in yanından geçen bir yahudi cenazesini görünce ayağa kalkması onun kokusundan rahatsız oluşuna bağlanırken, Taberî ile Beyha-kî'nin el-Hasen'den rivayet ettiği bir hadiste de Hz. Peygamberin yahudinin başının kendilerinden daha yukarılarda bulunmasına tahammül edemediği için ayağa kalktığı ifade edilmektedir.

Ancak, Hz. Peygamberin ayağa kalkmasını yahudinin kokusundan ve onun başının yukarılarda olmasından rahatsız olmasına bağlayan son iki hadis sıhhat yönünden daha önceki hadisler derecesinde olmadıklarından ve bu hadisler Hz. Peygamberin kendi sözü olmayıp, sadece ravilerin kanaatlerini yansıttıklarından, kendilerinden önce geçen ve Hz. Peygamberin yahudi cenazesine ayağa kalkışını Allah'a ta'zim, meleklere saygı ve cenazeden ibret alma gibi sebeplere bağlayan hadisler karşısında, nazarı itibara alınacak 'bir önemi haiz değillerdir.

Bu ayağa kalkışı, Allah'a ta'zim, meleklere saygı ve ölümden ibret gibi sebeplere bağlayan hadisler arasında ise bir çelişki yoktur. Çünkü bunların hepsi neticede Allah'ın emrine ta'zim noktasında birleşirler.[412]
 
Kuteybe Çevrimdışı

Kuteybe

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
adama ayet gösteriyorsun , selefin tavrı diyor. Kardeşim mümtehine 8 sana yetmiyor demekki. selef sadece senin görüşlerine göre mi.?

Eğer olaylara böyle art niyetli bakarsan işin içinden çıkamazsın. Meseleyi hemen akide meselesi haline getirmen doğru mu? Mekke döneminde pekcok sahabenin, istemeyerekte olsa canlarını korumak için mekkenin önde gelen müşriklerinin himayesine girdiğini bilmiyor musun? Biz tabiki buranın süistimal edilmesine karşıyız. Ama yukaradaki gibi basit bir taziye mesajını akide sorunu haline getirmek, oradanda Nusrete vurmak cok art niyetli bir yaklaşım.
 
E Çevrimdışı

Ebu Ubeyde bin Cerrah

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
adama ayet gösteriyorsun , selefin tavrı diyor. Kardeşim mümtehine 8 sana yetmiyor demekki. selef sadece senin görüşlerine göre mi.?

Eğer olaylara böyle art niyetli bakarsan işin içinden çıkamazsın. Meseleyi hemen akide meselesi haline getirmen doğru mu? Mekke döneminde pekcok sahabenin, istemeyerekte olsa canlarını korumak için mekkenin önde gelen müşriklerinin himayesine girdiğini bilmiyor musun? Biz tabiki buranın süistimal edilmesine karşıyız. Ama yukaradaki gibi basit bir taziye mesajını akide sorunu haline getirmek, oradanda Nusrete vurmak cok art niyetli bir yaklaşım.
Akhi yukarıdaki haber Enfalmedya'nın (eski adıyla TakvaHaber'in)

http://www.enfalmedya.com/m/?id=2384

Nusrete vurmak onların işi.
 
S Çevrimdışı

Seyyid Talha bin Asım

Sen neden korkuyorsun ölmek varken kaderde?!.
Banned
Ne yapsın El nusra. Kardeşlerine yine merhametle ve adaletle muamele edecektir. dış düşmanlar varken birde müslümanların birbirine düşmesine neden olacak fitne çıkaracak meselelerden kaçınacaktır.

İhtilafları körüklemenin bu ümmete ne faydası varki.

Hem ahrarın taziyesinde ben bir terslik görmüyorum. Yüce Allah buyurur ki;

Allah, din hususunda sizinle savaşmayan ve sizi, ülkenizden çıkarmayanlara iyilik etmenizi, onlara karşı insafla, adaletle muamelede bulunmanızı nehyetmez; şüphe yok ki Allah, adaletle muamele edenleri sever. Mümtehine 8

Şimdi bu adamlar esede karşı türkiye'nin desteğini aldığı icin bu şekilde adaletle davranıyor

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mümtehine Suresi'nin tefsirine bak İnşeallah. Sana bahsi geçen ayet-i kerime'nin tefsirini veriyorum. Müslümanca bir nasihatim olsun İnşeallah: "Bilerek mi yapıyorsunuz, yoksa bilmediğinizden dolayımı bilemiyorum ama şunu bilmiyorsanız öğrenmiş olun -İnşeallah-: Kur'an-ı Kerim bir bütündür parçalanamaz. Kur'an-ı Kerimin tümünü ele almak gerekir, bir kısmını değil -bunu yapamıyorsan, bunu yapmış olan bir kitaba başvurman gerekir/senin bu konuda başvurman gereken kitap bu konuda geçtiği üzere akaid kitapları oluyor-. 'Bektaşilik yapma' değimini bir araştır istersen." Allah Rızası için yazdım İnşeallah.

Allah size din hususunda sizinle savaşmamaış ve sizi yurtlarınızdan çıkarmamış olan (kafirlere) iyilik yapmanızı ve onlara adaletli davranmanızı yasaklamaz. Çünkü Allah adaletli davrananları sever. (Mümtehine Sûresi, 8)

Kâfirlere düşmanlık beslemeyi teşvik eden âyet-i kerimeler nâzil olduğunda mü'minler üzerinde gereken ettiki yaptı, onlar bunu tam anlamıyla yerine getirdiler. Hatta müşrik bir takım akrabalarıyla olan bağlarını gözetmenin dahi günah olabileceğinden çekindirler ve bununda yasak kapsamına girdiğini sandılar. Yüce Allah'ta bu ayetle bu tutumların Allah'ın haram kıldığı şeylerin çerçevesine girmediğini haber vermiştir. Buna göre Yüce Allah, akrabalarınızdan olsun başkalarından olsun din hususunda size karşı savaşmış, sizi ülkelerinizden çıkarmamış durumda olan müşrik kimselere iyilikte bulunup akrabalık bağlarınızı gözetmenizi, onlara iyilik yapmanızı, iyiliklerine karşılık verip adaletli davranmanızı yasaklamaz.

Böylelerinin akrabalık bağlarını gözetmenizden dolayı sizin için günah yoktur. Bu durumda olanların bağlarını gözetmede herhangibir sakınca, herhagi bir sorumluluk yoktur.

Nitekim Yüce Allah, kâfir olan anne-babanın müslüman olan çocukarına hitaben: "Eğer onlar bilmediğin şeyi Bana ortak koşman için seni zorlarlarsa onlara itaat etme! Bununla beraber dünyalık hususlarda onlarla iyi geçin." (Lokman, 31/12) Abdurrahman b.Nâsır es-Sâ'dî, Tefsûru's-Sa'dî

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
Kuteybe Çevrimdışı

Kuteybe

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
sizin yaptığınız kafirlere düşmanlık beslemek değil hiç kusura bakmayın. sizin yaptığınız Müslümanlara düşmanlık beslemek, en ufak bir şeyi müslümanların aleyhine yormak. ve bu uğurda kuranı, sünneti kullanmaktan çekinmiyor sunuz?
Sen ayetin tefsirini falan vermemişsin. Asıl bektaşiliği kimin yaptığını burdaki kardeşlere bırakıyorum.


Sen kendin açıkla bakalım, ahrar böyle bir taziye yayınlamış ise hükmü nedir? Sen ne düşünüyorsun. bırak şimdi nusrayı.
 
Kuteybe Çevrimdışı

Kuteybe

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
Abdullah Azzam, cihad dersleri kitabında bu tiniyette olan kişilere karşı uyarıyor. Sürekli afgan halkı ile uğraşan, onların yanlışlarından bahseden ve cihadı zedeleyen bu zihniyet bizim en büyük problemlerimizden biri malesef. Allah şifa versin sana kardeş. insallah doğru kişilerle birlikte olursun
 
hebbit kerrih Çevrimdışı

hebbit kerrih

İslam-tr Mudâvimi
Site Emektarı
kur'an ayetlerini birbiriyle çakıştıran sabahleri gördüğünden Allah rasulunun yuzu kıpkırmızı olup oradan uzaklaştı bunun uzerıne sahabeler peşinde gittiler ve Allah rasulune ne olduğunu sordular bunu uzerıne peygamber efendimiz şöyle buyudur "Allah'a yemin ederim ki bu kur'an aranızda tartışasınız diye inmedi. amel edin kur'anı kerimle."

kardeşler ayetleri birbirine çakıştırıp kavga etmeyelim. biz müslümanız biz kusur avcısı değiliz. bu olayı gündem yapmak kusur aramak kusur avcılığına çıkmaktır. bu olay uzerıne tartışmak ayetleri çakıştırmak rasulullah'ın tasvıp etmediği şeydir. biz biliyoruz ahrar islam dini için suriye'de cihad eden bir gurup. han bir söz var ya cihad etmeyen adam mucahıdler hakkında konusurken ona dıyorlar sen hic cihad ettin mi o da hayır dıyor sonra "kafirler elinden emin susta muslumanlar da dılınden emın olsun." deniliyor. mücahidlerin kusur avcılığını yapmamak lazım hele hele suizanla.
 
S Çevrimdışı

Seyyid Talha bin Asım

Sen neden korkuyorsun ölmek varken kaderde?!.
Banned
sizin yaptığınız kafirlere düşmanlık beslemek değil hiç kusura bakmayın. sizin yaptığınız Müslümanlara düşmanlık beslemek, en ufak bir şeyi müslümanların aleyhine yormak. ve bu uğurda kuranı, sünneti kullanmaktan çekinmiyor sunuz?
Sen ayetin tefsirini falan vermemişsin. Asıl bektaşiliği kimin yaptığını burdaki kardeşlere bırakıyorum.


Sen kendin açıkla bakalım, ahrar böyle bir taziye yayınlamış ise hükmü nedir? Sen ne düşünüyorsun. bırak şimdi nusrayı.
Abdullah Azzam, cihad dersleri kitabında bu tiniyette olan kişilere karşı uyarıyor. Sürekli afgan halkı ile uğraşan, onların yanlışlarından bahseden ve cihadı zedeleyen bu zihniyet bizim en büyük problemlerimizden biri malesef. Allah şifa versin sana kardeş. insallah doğru kişilerle birlikte olursun

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Siz derken? Ben "Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat"'tenim Elhamdülillah. Siz derken "Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaati" kastediyorsun varsayıyorum. Ve "Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat" küffarın şiddetli düşmanlarındandır ve de bu olması gerekendir. Küffara taziye veren senin savunduğun taraf, söylediklerini ve kendini bilerek konuş. Heva ve hevesinle, egonu tatmin için bir şeyler yazmaman tavsiyemdir -ki Müslümansan bu imanının şartıdır-. Ben Müslünmanlar'a düşmanlık besliyorsam şah damarım param parça olsun, kim besiyorsa. Ben hiçbir şeyi hiçbir kimsenin aleyhine yormadım. Sevmediğim ve kullanmadığım bir laf gezer insanların dilinde "Yarası olan gocunur" diye, ben sadece haberi paylaştım tartışmayı siz başlattınız. Kur'an-ı Kerim ve Sahih Sünneti fütursuzca sahiplendiğiniz tarafı savunmak için siz kullanıyorsunuz asıl. Ben küffarı dostluğun haram olduğunu bilirim ve her kim onlara dostluk beslerse onlardandır, bu açıkca küfürdür. Ayrıca duan için Allah Razı olsun. Ama başkalarına dua ederken kendinizede dua etmeyi unutmayın çünkü buradan -herkes gibi sizlerinde bol- duaya ihtiyacı var gibi görünüyor. Sayfalar dolusu şey yazdınız, çoğu kıymetsiz ve değersiz, saldırıdan, boş laftan başka bir şey değil. Ahraruş Şam'ı sevebilirsiniz ama bu onların hata yapmayacakları -(haşa) masum ve mahfuz olduklarını- göstermez. Sevdiklerinizi yüceltip, yerdiklerinizi yerin dibine batırırsınız. Toplumsan bir hastalık -sevdiklerini tenkid edememek, sevmediklerinin hakkını verememek- haline gelmiş bu insanlar -olmaması gerektiğine rağmen Müslümanlar- arasında. Yazmayacaktım, baştan beri sabrediyorsum ama yazayım dedim. İnşeallah Allah Rızası için yazdım. Ben şöyle dua edeceğim "Allah Müslümanlara iyi ile doğruyu ayırt etme kabiliyeti versin - Amin."

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
M Çevrimdışı

Muvahhid Mücahid

İslam-tr Mudâvimi
İslam-TR Üyesi
Kardeşim bak Ahraruş Şam kafirlerle dostluk yapmıyor ilk önce bunu anlamak gerekiyor.Biz bu grubun hatasız olduğunu ssöylemiyoruz.Sadece bu argümanı kullanarak işidin sapkınlığını arttırmasına kızıyoruz.Ahrar burada halka ve savcının ailesine taziyede bulunmuş.Soruyorum sana bu küfür mü? Bu bildiri de tağuta dostluk beslemek gibi bir şey görebiliyor musun? Aksine Ahrar Tayyipi de tağut görerek ona buğz ediyor.Biz bazı şeyleri bildiğimiz için konuşuyoruz.Yine söylüyorum kendi başımıza hüküm çıkarmamamız gerekiyor.Kaldı ki bu mesajda bir strateji havası hakim hakim.Sevgi besleme vela bera akidesini çiğneme gibi bir durum durum yok.
İbn Teymiyye (rahimehullah) der ki:
Tekfir şer'i bir hükümdür ve ancak şer'i delillerle sabit olur...
Mecmuu'l-Fetava '17,78'...
 
S Çevrimdışı

Seyyid Talha bin Asım

Sen neden korkuyorsun ölmek varken kaderde?!.
Banned
Kardeşim bak Ahraruş Şam kafirlerle dostluk yapmıyor ilk önce bunu anlamak gerekiyor.Biz bu grubun hatasız olduğunu ssöylemiyoruz.Sadece bu argümanı kullanarak işidin sapkınlığını arttırmasına kızıyoruz.Ahrar burada halka ve savcının ailesine taziyede bulunmuş.Soruyorum sana bu küfür mü? Bu bildiri de tağuta dostluk beslemek gibi bir şey görebiliyor musun? Aksine Ahrar Tayyipi de tağut görerek ona buğz ediyor.Biz bazı şeyleri bildiğimiz için konuşuyoruz.Yine söylüyorum kendi başımıza hüküm çıkarmamamız gerekiyor.Kaldı ki bu mesajda bir strateji havası hakim hakim.Sevgi besleme vela bera akidesini çiğneme gibi bir durum durum yok.
İbn Teymiyye (rahimehullah) der ki:
Tekfir şer'i bir hükümdür ve ancak şer'i delillerle sabit olur...
Mecmuu'l-Fetava '17,78'...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mesajında bana hitap ediyorsun sanırım. Daha önce sana verdiğim cevaplarda bu sorularınında cevaplarını bulabilirsin aynı zamanda. Ayrıca kim kimi, ne zaman, niçin, ne şekilde tekfir etti? Daha da fazla yazmak istemiyorum, ısıtıp ısıtıp aynı şeyleri yazıyor herkes.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
A Çevrimdışı

ahmet ömer

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
Heva ve hevesinle, egonu tatmin için bir şeyler yazmaman tavsiyemdir ki Müslümansan bu imanının şartıdır

adam iman şartı uydurdu hala kendini alim zannediyor
Allah Resulü yahudilerle itiifak yaptı müşriklere karşı haşa bu kafirleri dost edinmemi
ahrar bir taziye yayınladı diye kafir oluyor sorsan tekfir etmedim der tekfir etmiyorsan ne diye fitne çıkarıyorsun
taziye yayınlamanın küfür veya günah olduğuyla ilgili hala delil getiremedi
necaşi olayını o hak hirstiyandı diye işine gelince heva ve hevesine uyduruyor vallahi bu fitneciliktir sabır sabır bir yere kadar
 
S Çevrimdışı

Seyyid Talha bin Asım

Sen neden korkuyorsun ölmek varken kaderde?!.
Banned
Heva ve hevesinle, egonu tatmin için bir şeyler yazmaman tavsiyemdir ki Müslümansan bu imanının şartıdır

adam iman şartı uydurdu hala kendini alim zannediyor
Allah Resulü yahudilerle itiifak yaptı müşriklere karşı haşa bu kafirleri dost edinmemi
ahrar bir taziye yayınladı diye kafir oluyor sorsan tekfir etmedim der tekfir etmiyorsan ne diye fitne çıkarıyorsun
taziye yayınlamanın küfür veya günah olduğuyla ilgili hala delil getiremedi
ebrehe olayını o hak hirstiyandı diye işine gelince heva ve hevesine uyduruyor vallahi bu fitneciliktir sabır sabır bir yere kadar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Şükretmemiz için vesileler kılan Allah'a hamdolsun.

Bu tür yazanlara, çizenlere gülücükle cevap verilir ancak : ) .

Yazmak zorunda değilsen; yazmak zorunda değilsindir.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
A Çevrimdışı

ahmet ömer

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Şükretmemiz için vesileler kılan Allah'a hamdolsun.

Bu tür yazanlara, çizenlere gülücükle cevap verilir ancak : ) .

Yazmak zorunda değilsen; yazmak zorunda değilsindir.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
sana soracak değilim çakma müçtehid
 
E Çevrimdışı

Ebû İsmâil el-Muhacir

Üyeliği İptal Edildi
Banned
CBrlCvfWMAEJfkF.jpg large.jpg
 
E Çevrimdışı

Ebu Huzeyfe eş Şami

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
Savcıya taziye vermeleri ahrarı ve nusrayı tekfir etmek için yeterli sebep. Hadi halifemize biat edelim..
Devletel İslam Baqiyya
(Baki olan yalniz Allah'tır. Bu söz tekfire daha şayan sanki ? )
 
E Çevrimdışı

Ebu Huzeyfe eş Şami

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
Savcıya taziye vermeleri ahrarı ve nusrayı tekfir etmek için yeterli sebep. Hadi halifemize biat edelim..
Devletel İslam Baqiyya
(Baki olan yalniz Allah'tır. Bu söz tekfire daha şayan sanki ? )
Akide akide diyip deyr zorda binlerce ehlisunnet muslumani kestiler. Musuldaki tc elcilerine sunni dediler alin size akide. Devleye helal olan siyaset ahrara haram mı ? Allahtan başkasına baki demek nasıl bir akidedir ?
 
Üst Ana Sayfa Alt