Küfür devletinin bayrağı altında ölenlerin şehit değil kafir olarak öldüğü iddanızın temeli nedir?
Küfür devletinin bayrağı altında ölen şehid olmaz diyen olmadı.
Söylemediğiniz bir söz için ithamda bulunmam!
Açıklama : Küfür devletinin bayrağı altında ölenlerin kafir olduğunu dediğimi sen ilk yazında bana iftira attın!
----
Bahsettiğimiz ; Küfür devletinin bekası için ölenin şehid olamayacağıdır. Hele ki küfür devletinin bekası için muslumanlara karşı kafirlerin safında savaşan sözde musluman(!) cehennemliktir.
Aynı ifadeyi bende kullandım burada çelişmiyoruz! Cümlemi aynen kopyalıyorum. Anlatmaya çalıştığım şey, yönetim küfürde olsa müslümanın şahsına malına canına dinine yapılan saldırda şehit olmasıdır!
Açıklama : Konu ballığı ve konunun içeriğini okuyup anlamadan, sadece muhalefet olmak için yazdığın her halinden belli. Burada kim dedi ki Darulharbte musluman malı canı namusu için öldürülürse şehid olmaz diye? konumuz bu mu? Konu küfür devletinin bekası için ölen ve aynı zamanda alakasız bir şekilde ölen gazeteceilere bile şehid denmesinin yanlışlığıdır. Sen itiraz ederek sanki bunlara şehid der gibisin. Bizim yazımız, şehidler, şehid çeşidleri, vs değil. Darulharbin destekçilerinin ölmesi durumunda şehid olup olmamasıdır. İtirazınla cevabını vermiş oldun.
-----------------
İslama göre iki nizam olduğunu; Şeriat ile yönetilen devletin idaresi İslam iken, Kur'an ve sunnete Harb açan, Kur'an ve sunnete aykırı yönetilen tüm devlet ve toplumun cahiliyye olduğunu, Küfrün tek millet olduğunu anlayamayan, faşizan milliyetçilerin ve sofi zihniyetiyle kasıtlı olarak ilk mesajında kini aklının önüne geçerek bilmediği konuların ardına düşmüşsün. Kur'an-ı kerim ile yönetilmeyen küfür ülkeleri için asker olup, başka küfür devletlerine karşı savaşabilen sapık bir akide anlayışı. Sonra da milliyetin olan küfür devletin bekası için öldürüldün mü şehid olacaksın öyle mi ? Tek kelimetyle Zırva!
Akideni sofi ya da laik prof.lardan edinirsen bu hale düşersin.
100 yıldır tağut hükmediyor. Doğru. Fakat bu milletin ekserisi Müslüman, zahirde iman etmiş durumda. Şayet kaç kişi annesinin bacısının namusunu korumak yerine inkilapları korumak adına askere gidiyor? Bir savaşta sizin anladığınız şekilde sadece rejimler mi savunuluyor? Verdiğim iran yada ırak örneklerine cevabınız ne olacak
Açıklama : Pkk ile çatışan annesi bacısının namusu için mi savaşıyor yoksa küfür devletinin bölünmez bütünlüğü için mi? Aynen rejimler savunuluyor. İran örneği Küfür devletleri için geçerli değildir. Çünkü İran vatandaşına göre İran şeriat devletidir. tabi ki koruyacak! Verdiğin örneğe bakıyorsun değil mi?
------
Küfre itaate çağırmıyorum! Şayet dışarıda daha büyük tehlikeye karşı, otorite doğrudan doğruya küfrü şart koşana kadar itaat verdiğim hadisde emredilmiyor mu? Kişi boynu ile dini arasında seçim yapması istenilinceye kadar fitneye karşı birlik olmalı. Ben mi idda ediyorum bunu yoksa hadis mi emrediyor? ? (Yazının devamında Abbasi döneminden örnek vereceğim iyi tahlil edin.)
Açıklama : Bedir savaşına katılan Mekkeli muslumanların, boynu ile dini arasında kaldıklarında muslumanlara karşı savaşması durumunda öldüklerinde cehenneme gittiklerini biliyoruz. Aynı şekilde muslumanım diyen kişi, küfre asker olup, başka bir kafire (PKK) savaşıp öldüğünde şehid olacağını nereden çıkardınız?
İki küfür devletinin harbi esnasında muslumana düşen uzak durmaktır. bahsettiğin şekilde silah zoru ile savaşa katılmak mecburiyetinde kalsa, ön cephede istekli şekilde savaşmaktan kaçınır. Kaza kurşunu ile ölse bile şehid olmaz! En fazla (mu'min) ise niyetine göre haşrolunur. Şehid olmanın ölçülerini bilmiyorsunuz. Musluman kişi , Küfür devletinin bekası için başka kafirlerle savaştığında şehid olur demek akide yetimliğidir.
-----
Sürekli darül harp, kafir, müşrik…vs bu iddalarınızın doğuracağı sonuçlardan haberiniz ola ola mı yazıyorsunuz? Mesela darul harp kurallarına göre mi yaşıyorsunuz? Tekfir yaptığınız biri için; nikahının düşmesinden tutunda çocuğunun bakımına kadar her türlü haktan mahrum kalacağını bilerek mi tekfir yapıyorsunuz?
Açıklama : Ara sıra mı diyeyim, yoksa Darulharbe Darulislam, kafir, muşrike musluman mı diyeyim. derdin ne senin? Niye şehid dediğini anlıyorsun değil mi?
Kafire kafir diyorsak, vebalini bilerek söylüyoruz. kellesini vuramayacağım, veya malını ırzını Darul harbte alamayacağım diye senin gibi musluman mı diyelim?
Sende Kafire musluman diyerek işlediğin curumu biliyor musun?
--------------------
Yazdığınız maddelere verdiğim cevapta, başlık şehit çeşitleri değil okumadan yazıyorsun..vs demişsiniz. Hayır o hadisi vermemde ki amaç ne sünnette nede Kur’an da şeriat devleti olma şartının geçmediğidir. Şehitliğin sizin yazdığınız 8 madde üzerine değil; Mü’min biri için Allah rızası gözetilmesi tek ve yegane şart olduğudur!
Açıklama : Konu başlığına dikkat etmeden balıklama atlarsan böyle olur. Bizim yazımız, darulharbin bekasını sağlayan kolluk kuvvetlerinin her türlü ölümü sonrasında şehid denilemeyeceği ve bu rejim için şehid olabilmek için askerin musluman olmasının yetmediğine delil olarak devletin de islam diyarı (Dar'ulislam) olması gerektiğidir. Yoksa musluman, küfr şirk ordularının karaltısını çoğaltmazsa, suda boğulsa, yıkıntı altında kalsa da tevhid üzerine ise manen şehid denilebilir.
Sen bize İslamdaki şehid çeşidlerini sordunda cevap mı veremedik? Nefsini ön plana çıkartarak yazmaya çalışırsan ortada kalırsın!
Verdiğin Abbasi devleti misali hatalıdır. Abbasilerin hatta "Kur'an Mahluktur" diyen Ca’d b. Dirhem, Cehm b. Safvân, Mu'tezililer hatta Halife Me'mun ve devletine Kafir ve kufur devleti diyen olmamıştır ki sen bugünkü Laik demokratik küfür devletiyle kıyaslıyorsun!
İşkence gören Ahmed b. Hanbel dahi senin bu fasit örneğinden beridir!
Sen bu sapık düşüncelerinle, Tağuta asker olmayı ve onun yolunda PKK ile savaşanların Şehid olacağını söyleyerek, buna da İran'ı, Abbasi devletini örnek getirmen tam bir sapkınlık.
Allah cc senin şerrinden ummeti korusun!
Atıldın!