Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Şiilerin Ömer(r.a.) Hakkında Uydurdukları Iftiralar ( Delilleri Ile Şia'ya Cevap )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
E Çevrimdışı

erhans1987

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
MAİDE SÜRESİ 55 AYET ( İMAM ALİ A.S HAKKINDA İNMİŞTİR
Sizin dostunuz, sahibiniz, ancak Allah'tır ve Peygamberidir ve inananlar, namaz kılanlar ve rüku ederken zekat verenlerdir.(ABDULKADİR GÖLPINARLI MEALİ)
Sizin veliniz ancak Allah, O’nun Peygamberi, namaz kılan, boyun eğerek zekat veren müminlerdir. (ŞABAN PİRİŞ MEALİ

(Ebu Zer şöyle diyor: «Bir gün Hz. Resulullah ile birlikte öğle namazı kıldığımız bir sırada, bir dilenci mescittekilerden sadaka istedi, fakat ona kimse bir şey vermedi. Bu sırada Hz. Ali rükû halindeydi. Elinin küçük parmağını dilenciye doğru uzattı, o parmağında yüzük vardı. Dilenci gidip yüzüğü parmağından çıkarıp aldı. Bu ayet onun üzerine indi.

DAHA BİR ŞEY İSTİYORMUSUN?
 
H Çevrimdışı

Habibullah

İslam-tr Sakini
Site Emektarı
ben bir sey istemiyorum isteyen sizlersiniz halifelere iftira atanlar sizlersiniz onlarin hepsi bizler icin degerlidir sizler gibi mezarlarina tukurmeyiz ,ayakkabi terlik firlatmayiz...........
 
E Çevrimdışı

ebuhasanelmakdisi

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
EY EBUHASENEL MAKSADİ BUNA CEVAP VER


54- Sana ilim geldikten sonra, bu hu*susta seninle kim tartışacak olursa, de ki: «Gelin oğullarımızı, oğullarınızı; ka*dınlarımızı, kadınlarınızı; nefislerimizi ve nefislerinizi çağıralım, sonra lânetleşelim de Allah'ın lanetinin yalancılara olmasını dileyelim.»
(Bütün İslam mezhepleri (hatta Hariciler da*hi) Peygamber'in Necran Hıristiyanları ile mübahale etmeye giderken kadınlardan Hz. Fatıma (a.s), evlatlarından Hasan ve Hüseyin (a.s), kendi nefislerinden ise Hz. Ali (a.s) dışında hiç kimseyi mübahale için götürmediği hususunda ittifak et*mişlerdir. Fahri Râzi'nin Tefsir-i Kebir 'inde tas*rih ettiği gibi o gün Peygamber, üzerinde siyah ve yünden dokulu bir parçayla, mübahale için şehir*den dışarı çıktı. Hüseyin'i şefkat dolu kucağına al*mış ve Hasan'ın da ellerinden tutmuştu. Hz. Patı*ma (a.s) ardından, Ali'de (a.s) Fatıma'nın (a.s) ardından hareket ediyordu. Necran Hıristiyanları*nın piskoposu bu durumu görünce Hıristiyan ce*maate dönerek şöyle dedi: «Ben öyle çehreler gö*rüyorum ki eğer Allah'tan bir dağın yok olmasını dahi isteseler Allah onların duasına icabet ede*cektir. Sakın bunlarla mübahaleye girişmeyin, zira kesinlikle helak olursunuz. Öyle ki kıyamete kadar yeryüzünde bir tek Hıristiyan bile kalmaz.» Nec*ran heyeti bu manzara karşısında mübahale et*mekten çekinmiş ve cizye vermek üzere anlaşma imzalamak zorunda kalmışlardı.)


38- Siz ona (peygambere)yardım etmezseniz, Allah ona yardım eder. Hani küfre sapanlar ikiden biri olarak onu (Mekke'den)çıkarmışlardı; ikisi mağarada olduklarında (Peygamber)arkadaşına şöyle diyordu: «Hüzne kapılma, elbette Allah bizimle beraberdir.» Böylece Allah ona (Peygamber'e)huzur ve güvenlik duygusunu indirmişti, onu sizin görmediği*niz ordularla desteklemiş, küfre sapanların da kelimesini (şirk inançlarını) alçaltmıştı. Oysa Allah'ın kelimesi (tevhit)ise, yüce olandır. Allah üstün ve güçlü olandır, hikmet sahibidir.

ŞİMBİ EY EBULHASAN MAKSADİ YUKARIDAKİ AYETLERDE BİRİNCİ AYETTE PEYGAMBERİMİZ (S.A.A) HZ ALİ’ DEN KENDİ NEFSİ OLARAK BAHSEDİYOR


İKİNCİ AYETTE EBUBEKİR DEN ARKADAŞI OLARAK BAHSEDİLİYOR.


PEYGAMBERİMİZİ TAKİPTE ONUN NEFSİM ( KENDİM) DİYE HİTAB ETTİĞİ VE TANITTIĞI HZ ALİ Yİ VE ONUN YANINDA ÇOÇUKLARIM DEDİĞİ HZ HASAN VE HZ HÜSEYİNİ İZLEMEK Mİ DAHA EVLADIR


YOKSA ARKADAŞI DİYE HİTAP EDİLEN EBUBEKİRİ Mİ?


ŞİMDİ KURAN’ I KERİMDE İLK ÜÇ HALİFEYİ HZ ALİ’ NİN ÜSTÜNDE TUTABİLECEĞİNİZ KURANI KERİM DEN BİR AYET GETİRİN BANA VEYA SUSUN


NOT: HADİS İSTEMİYORUM, ÇÜNKÜ YAZDIKLARINIZA İNANMIYORUM.


ALLAH’ IN LANETİ YALANCILARIN ÜZERİNE OLSUN

İlk başta şunu söylemeyelim ki sırf bunları yazmak bile senin için zaman israfı. Sen islam adında başka bir dine inanıyorken ben sana senin kabul etmediğin şeyleri nasıl delil olarak verebilirim. Sen hadise inanmıyorsan müslüman sıfatı ile senile munazara etmenin ne faydası var. Bizler hakkı yazdığımız halde sen tabi olmak yerine inanmıyorum dersen ; işte bu satten sonra seninle neyi tartışabiliriz.

Yol izleme konusuna gelince. Bizler Hz.Ali (r.a ) üstün değildir yada diğer tüm sahabe ondan üstün dedik mi ki bizleri Hz.Ali yi kabul etmiyormuş gibi mana çıkarıyorsn. Bizler Hz.Ali olduğu kadar diğer ashabın yolunda gitmeye çalışıyoruz. Sen ashabın müslümanlığını kabul etmiyorsan seninle müslüman sıfatı ile değil ancak kafir sıfatı ile yazışır ve seni öyle kabul ederim.
 
E Çevrimdışı

ebuhasanelmakdisi

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
Şimdi söyle bakalım. Sadece şu soruya cevap ver de bizde kimle konuştuğumuzu tam anlayalım ve ona göre davranalım. Sen 4 halifeyi ne olarak kabul ediyorsun. Yani ayrı ayrı cevaplarsan bunlar ;

Zalim mi ?

Kafir mi ?

Fasık mi ?

Müslüman mı ?

Bizler hepsini baş tacı yaparız ve yolunda gitmeye çalışırız. Bizler senin inanmayıp sahih olan tüm hadisi şerifleri kabul ederiz. Şimdi sadece buna cevap ver. Bak bu önceki sürekli eklediğin konuyu eklemekten daha az zahmetli. Sadece cevap ver.
 
E Çevrimdışı

Ebu Huzeyfe El Türki

Üye
İslam-TR Üyesi
erhans1987 rumuzlu sapık bidat ehli adam şiileri övücü ehli sünneti karalayıcı hulefai raşidin'e eleştiri yazıları yazmaktan vazgeç. Ebu Hasan El Makdisi kardeşin dediklerine aynen imzamı atıyorum. Dahada etrafına bidatlarını yayma. Madem sapık şiayı çok seviyosun Allah seni ahirette humeyni kafiriyle ve tüm şia alimleriyle haşretsin. Sapık fikirlerini yaymayı bırak siteden defol git!!!
 
E Çevrimdışı

erhans1987

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
erhans1987 rumuzlu sapık bidat ehli adam şiileri övücü ehli sünneti karalayıcı hulefai raşidin'e eleştiri yazıları yazmaktan vazgeç. Ebu Hasan El Makdisi kardeşin dediklerine aynen imzamı atıyorum. Dahada etrafına bidatlarını yayma. Madem sapık şiayı çok seviyosun Allah seni ahirette humeyni kafiriyle ve tüm şia alimleriyle haşretsin. Sapık fikirlerini yaymayı bırak siteden defol git!!!

1) BEN SAPIK DEĞİLİM AMA SEN BENZİYORSUN

2)BEN HUMEYNİYİ FALAN TANIMAM, HZ MUHAMMED (S.A.A) VE ONUN EVLATLARINDAN OLAN 12 İMAMDAN BAŞKASINA İNANMAM

SENİN İMZAN OLAN YAZIYA BİR AYETLE CEVAP VEREYİM.

Onu (insanı) önünden ve arkasından izleyenler vardır ki kendisini Allah'ın emriyle korurlar. Bir topluluk kendi durumunu değiştirmedikçe Allah onların durumunu değiştirmez.RAD 11

FİLİSTİNDE O KADAR MÜSLÜMAN ŞEHİT EDİLİYOR ETRAFINDADA MİLYONLARCA KENDİLERİNE MÜSLÜMAN DİYEN İNSANLAR O YAHUDİLERİ TÜKÜRSELER BOĞARLAR NEDEN YAPAMIYORLAR BİLİYON MU?(edit :ajitasyon)

MİLYONLARCA SUNNİ SİNİZ ANCAK SEYREDİYORSUNUZ VE GALİP GELEMİYORSUNUZ, NEDEN Mİ?

ÇÜNKÜ SİZ TOPLULUK OLARAK BOZULMUŞSUNUZ.

EBUL HASAN EL MAKSADİ DEMİŞ Kİ ÜÇ HALİFEYİ NASIL GÖRÜYON HADİSE İNANMIYON

1) HADİSLERE İNANIRIM TABİKİ AMA EBUBEKİRİN TOPLATIP YAKTIRDIĞI HADİSLERE , YAKTIRILDIKTAN SONRA UYDURULAN HADİSLERE DEĞİL.

2) ÜÇ HALİFEYİ NASIL GÖRDÜĞÜMÜ BENİMLE KAFİR SIFATINDA YAZIŞACAĞIMI YAZMIŞSIN

3)(edit:kendine söyleceğini bize söylemiş yazık)

4) BEN HZ ALİ’ NİN DİĞER HALİFELERE ÜSTÜNLÜĞÜNÜ KENDİ ÜZERİNE İNEN YAZDIĞIM SADECE İKİ AYETLE İSPATLADIM Kİ DAHA NİCE AYETLER VARDI YAZILACAK. SİZİN YAZACAĞINIZ İKİ AYET BİLE ÇIKMAZ. DÜŞÜNSENE 3 HALİFEYE İNEN 2 AYET BİLE YOK. BİR TANESİ BEN YAZDIM BİR TANEDE SİZ UYDURURSUNUZ ÜSTÜNÜZE YOK ZATEN.


BEN ALLAH’ A ÇOK ŞÜKÜR KAFİR DEĞİLİM AMA SİZ BENİM GÖZÜMDE (edit:hakaret) GİBİSİNİZ

BEN SİTENİNİZDEN DEFOLUP GİTMEM ALLAHIN İZNİYLE ALNIMIN AKIYLA GİDERİM. ALIN SİTENİZ SİZİN OLSUN.
 
E Çevrimdışı

ebuhasanelmakdisi

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
1) BEN SAPIK DEĞİLİM AMA SEN BENZİYORSUN

2)BEN HUMEYNİYİ FALAN TANIMAM, HZ MUHAMMED (S.A.A) VE ONUN EVLATLARINDAN OLAN 12 İMAMDAN BAŞKASINA İNANMAM

SENİN İMZAN OLAN YAZIYA BİR AYETLE CEVAP VEREYİM.

Onu (insanı) önünden ve arkasından izleyenler vardır ki kendisini Allah'ın emriyle korurlar. Bir topluluk kendi durumunu değiştirmedikçe Allah onların durumunu değiştirmez.RAD 11

FİLİSTİNDE O KADAR MÜSLÜMAN ŞEHİT EDİLİYOR ETRAFINDADA MİLYONLARCA KENDİLERİNE MÜSLÜMAN DİYEN İNSANLAR O YAHUDİLERİ TÜKÜRSELER BOĞARLAR NEDEN YAPAMIYORLAR BİLİYON MU?

MİLYONLARCA SUNNİ SİNİZ ANCAK SEYREDİYORSUNUZ VE GALİP GELEMİYORSUNUZ, NEDEN Mİ?

ÇÜNKÜ SİZ TOPLULUK OLARAK BOZULMUŞSUNUZ.

EBUL HASAN EL MAKSADİ DEMİŞ Kİ ÜÇ HALİFEYİ NASIL GÖRÜYON HADİSE İNANMIYON

1) HADİSLERE İNANIRIM TABİKİ AMA EBUBEKİRİN TOPLATIP YAKTIRDIĞI HADİSLERE , YAKTIRILDIKTAN SONRA UYDURULAN HADİSLERE DEĞİL.

2) ÜÇ HALİFEYİ NASIL GÖRDÜĞÜMÜ BENİMLE KAFİR SIFATINDA YAZIŞACAĞIMI YAZMIŞSIN

3) SEN KİMSİNDE BENİ YARGILIYORSUN, O HAKKI SANA KİM VERİYOR, ADAMA OLAMAMIŞSINIZ Kİ MÜSLÜMAN OLASINIZ.

4) BEN HZ ALİ’ NİN DİĞER HALİFELERE ÜSTÜNLÜĞÜNÜ KENDİ ÜZERİNE İNEN YAZDIĞIM SADECE İKİ AYETLE İSPATLADIM Kİ DAHA NİCE AYETLER VARDI YAZILACAK. SİZİN YAZACAĞINIZ İKİ AYET BİLE ÇIKMAZ. DÜŞÜNSENE 3 HALİFEYE İNEN 2 AYET BİLE YOK. BİR TANESİ BEN YAZDIM BİR TANEDE SİZ UYDURURSUNUZ ÜSTÜNÜZE YOK ZATEN.


BEN ALLAH’ A ÇOK ŞÜKÜR KAFİR DEĞİLİM AMA SİZ BENİM GÖZÜMDE ÖLMÜŞ SİNEKLER GİBİSİNİZ

BEN SİTENİNİZDEN DEFOLUP GİTMEM ALLAHIN İZNİYLE ALNIMIN AKIYLA GİDERİM. ALIN SİTENİZ SİZİN OLSUN.


O kadar çirkefleşmiş ki yüreğin ; batılı hak olarak anlamak ve anlatmak akidene yerleşmiş. Delil diye sapık tevilleri getir sonrada millete bozuksun ayakları yap. Daha önce mesajlarında islam tarihi oku diye bahsettiğin konuya neden sen okuyarak katılmıyorsun. Kaç tane ehli sünnet alimi ömerin ayet inmeden önceki içtihadları ile ayet indiktenten sonraki hükümle bir olduğunu söylemiş. Senin kur'an da isimleri yok gibi salakça ölçülerin le mi hak bulunacak. Kur'an'ı kerim çerçeveyi çizmiş ve senin inanmadığın hadislerle yol belirlenmiştir. Sen islam diye kafanda kurguladığın dine bizden ehli sünnetten delil istiyorsun. Sana inanmadığın bir şeyi nasıl delil olarak getirmemi istiyorsun. Bu kadar mı salaksın.

Demişsin ki sizlerin gözümde sinek kadar değeri yok. Bil ki bir kafirin gözünde ki değerimiz değil Rabbim katındaki değerimiz bizler için ölçüdür. Onun için fazla uğraşma ve git inandığın şeyleri yaşamaya devam et. Bizler dini sizler gibi el müracattan , el hukumetul islamiyye den ve rafizi kitaplarından öğrenmedik. Bizler islamı da mücadeleyide hak için canını ve emeğini vermiş insanlardan öğrendik.

Son kez kardeşleriminde faydalanması için Hz.Ömer hakkında bir yazı veriyorum. Dileyen faydalanır.


Hak ile bâtılı ayırt eden mânâsına "Faruk" unvanının sahibi Hz. Ömer, peygamberâne kabiliyetlerle donatılmış lisanına hakkın konulduğu mülhemun'dan bir zat idi. Elbette bu mantık, bu basiret ve bu firasete sahip insanın hayatı da biteviye bir hayat yaşayan düz insanların idrak sınırlarını aşacak olağanüstülüklerle doluydu. Bu hakikate işaretle Abdullah b. Mes'ud diyor ki: "Şüphesiz Ömer hepimizden daha çok Allah'ı tanıyan, hepimizden daha çok Allah'ın kitabını okuyan ve bilen kimse idi." Hz. Huzeyfe ise, "Bize öyle geliyor ki, bütün insanların bilgisi sanki Ömer'in kafasında saklıdır." der. Evet, cevher kadrini bilen cevherfürûşânların değerlendirmeleri bunlar. Bu kervana Hz. Ali de bir dua ile katılır. Ramazan'da mescidin kandillerle parıl parıl parıldadığını ve halkın Kur'ân okuduğunu gören Hz. Ali "Ey Hattaboğlu sen Allah'ın evlerini nasıl ışıklandırdınsa, Allah da senin kabrini ışıklandırsın." der.

Hz. Ebu Bekr ve Hz. Ömer hakkında İbnu Abbas: Hz. Peygamber (aleyissalâtu vesselâm)'in "iki havarisi ve iki veziri" olarak tavsif eder (İbnu Kesir, Tefsir, 3, 143). ifadesini kullanır.

Resulullah (aleyissalâtu vesselâm)'ın devlet işlerinin yürütülmesinde bu iki zata ne kadar ehemmiyet verdiğini: "Ebu Bekr ve Ömer benim nazarımda, bir baş için göz ve kulak mesabesindedir" hadisinden anlayabiliriz.( Münavi, Feyzu'l-Kadir 1, 189)
Hz. Peygamber bu kulak ve göz gibi kıymetli tuttuğu müşavirlerin görüşlerini ne kadar üstün tuttuğunu, "Ebu Bekr ve Ömer istişare sırasında bir meselede ittifak edip birleştiler mi asla itiraz etmem" sözüyle ifade eder (Heysemi, Mecmeu’z-Zevaid, 9, 53)
Hz. Peygamber'in "İkinizle beni takviye eden Allah'a hamd olsun" dediği de rivayetler arasında gelmiştir. (Usdü'l-Gabe, 6, 10.)
Hz. Ömer için oğlu Abdullah: "Ömer'in birşey için: "Zannederim bu şöyle olmalıdır" deyip de onun zannettiği şekilde hasıl olmadığı vaki değildir" der.( Buhari, Menakıb 35)

Yine Abdullah İbnu Ömer'in ifadesiyle ortaya çıkan bir meselede herkes bir görüş beyan ederken Hz. Ömer bir başka görüş beyan edecek olsa meseleyle alâkalı olarak gelen ayet her seferinde Hz. Ömer'i te'yid etmiştir(İbnu Hacer, Fethu'l-Bari, Kahire, 1959, 2, 51).

İşte yapageldiği uygulamalarla 14 asırdır tüm inananları adeta teshir eden Hz. Ömer'in bir başka özelliği ise tevafukâtıdır. Bu, kendi beyanına göre 3, İbni Hacer'e göre 15, İmam*ı Suyutî'nin tahkikine göre ise 21 defa Hz. Ömer'in düşüncesi istikametinde ayet*i kerimelerin nüzul etmesi demektir. Rabbani hükme muvafık düşen Hz. Ömer'in görüşlerinden bazıları şunlardır:
1) Makamı İbrahim'in namazgah edinilmesi.
2) Ezvâcı tâhirâtın tesettüre bürünmesi
3) Ezvâcı tâhirâtın kıskançlık adına birleşmeleri üzere "O'nun Rabbi sizleri boşar ve sizden daha hayırlı zevcelerle değiştirir." demesi ve aynı çizgide ayetin gelmesi. (Buharî, Salât, 32; Müslim, Fedâilü's Sahabe, 24)
4) Bedir esirlerine ne yapılacağı hakkında, istişare esnasında arz ettiği görüşü. (Enfal, 8/67)
5) Meşhur münafık Abdullah b. Übeyy b. Selul üzerine, Hz. Peygamber'in cenaze namazı kılmamasını istemesi. (Tevbe, 9/84)
6) İçki hakkında kesin ve net bir hükmün gelmesini istemesi. (Mâide, 5/90)
7) İnsanın yaratılışını anlatan ayeti ilk defa dinlerken Allah'ın kudretine hayranlığın ifadesi olarak kendinden geçip, ayetin fezlekesini aynen söylemesi. (Mü'minun, 23/14)
8) İfk hadisesinde kendisi ile istişare eden Hz. Peygamber'e bunun bir iftira olduğunu söylemesi ve aynı ifadelerle ayetin nüzulü. (Nur, 24/16)
9) Hz. Peygamber'in hükmüne razı olmayan kişiyi öldürmesi, bunun üzerine Hz. Ömer'in haklılığına delâlet eden ayetin inmesi. (Nisa, 4/65)
10) Cibril'e "Bizim düşmanımızdır." diyen Yahudilere karşı Hz. Ömer'in söylediği aynı sözlerle ayetin nazil oluşu. (Bakara, 2/98)

Burada bu tevâfukâtların hepsini uzun uzadıya anlatmamıza imkân yok. Onun için bir fikir vermesi açısından sadece Bedir esirleri ile ilgili ayeti, nüzul sebebi ile beraber kısaca arz etmeye çalışalım: Bedir Savaşı sonrası Allah Rasûlü (sas) elde edilen esirlere ne yapılması gerektiği hakkında ashabıyla istişare etti. Esir meselesi o güne kadar Müslümanların ilk defa karşılaştıkları bir durumdu. Bu konuda Allah'tan gelen bir beyan da yoktu. Hz. Ebu Bekir esirlerin fidye karşılığı salıverilmesi görüşünde olduğunu söyledi. Hz. Ömer ise "Ben Ebu Bekir'in görüşünde değilim. Bunlar Kureyş'in liderleri, imamları, komutanları. Onun için bana, Ali'ye, Hamza'ya en yakınlarımızı ver, onları öldürelim. Ta ki Allah, akrabamız bile olsa müşriklere karşı kalplerimizde bir sevgi taşımadığımızı bilsin." dedi. Allah Rasûlü, Hz. Ebu Bekir'in görüşüne göre hareket etti. Ve devamını Hz. Ömer anlatıyor. "Ertesi gün Allah Rasûlü'nün yanına gittim. Yanında Ebu Bekir vardı ve beraber ağlıyorlardı. Israrla niye ağladıklarını sordum. Allah Rasûlü nihayet alınan fidyeler karşılığında şu ayetin indiğini söyledi: "Yeryüzünde ağır basıp (küfrün belini kırıncaya) kadar, hiçbir peygambere esir bulundurması yaraşmaz. Siz geçici dünya malını istiyorsunuz, halbuki Allah (sizin için ebedî olan) ahireti istiyor. Allah, Azîz'dir, Hakîm'dir. (Enfal, 8/67)

Aslında küfrün beli kırılıp, hak düşüncesi hakim olduktan sonra esirler o günkü şartlara göre tutulur, salıverilir veya fidye karşılığı serbest bırakılabilir. Muhammed suresinin dördüncü ayeti bunu âmirdir. Ama bu, düşman kuvvetlerinin kımıldayamaz hale getirilmelerinden sonradır. "Halbuki Bedir'de düşman ordusu üzerinde tam bir hakimiyet, gerçek anlamda bir ihsan hasıl olmuş değildi, henüz İslâm'ın gücü bütün katılığıyla ağır basmış değildi. O sırada düşmanın biraz uyanık davranması büyük bir felâket getirebilirdi." İşte o engin dehasıyla, firasetiyle, basiretiyle bunu sezen Hz. Ömer, fıtratındaki celadetin de tesiriyle esirlerin öldürülmesi görüşünde olduğunu söylemişti. Aslında Allah Rasûlü de belki aynı düşüncedeydi. Ama af ve müsamaha ikliminin yegâne temsilcisi, Kehf Sûresi 6. ayetinde bildirilen şekliyle başkalarının iman etmemesi karşısında neredeyse kendini helak edecek derecede üzülen Nebiler Serveri, bi'setten bu yana Müslümanlara kan kusturan bu azılı müşriklerin kalplerine girme, onları ebedî azaptan kurtarma adına bir yol olabilir düşüncesi ile Hz. Ebu Bekir'in görüşüne meyletmişti. Fakat İlahî irade, Hz. Ömer'e muvafakat etti.
Sair tevafukât için, daha teferruatlı bilgi edinmek isteyenleri ilgili kitaplara havale edip, bu faslı Abdullah b. Ömer'in sözleriyle kapatalım: "Hiçbir mesele meydana gelmemiştir ki, insanlar bir türlü, Ömer de bir türlü görüşte bulunmuş olsunlar da Kur'ân, Ömer'in dediğine uygun nazil olmuş olmasın."

Şimdi pis rafizi dilediğin yere git ve dilediğin şekilde yaşa. Burada müslümanlar var ; burada senin sinek kadar değer vermediğin kişiler var. Sen sapık zümrene git ve şirkine devam et.

Kulunu haklı çıkaran Allah'a hamdolsun.
 
E Çevrimdışı

Ebu Huzeyfe El Türki

Üye
İslam-TR Üyesi
erhans1987 Allah Senin Kalbini mühürlemişse biz napalım. Git hayatını inandığın rafizi dinine göre yaşa çünkü sen nasihat almayanlardansız sitede kaçtane akhi seni uyarmış deliller getirmiş ama senin kalbin mühürlü olduğundan hala anlamamışsın. Bundan sonra sana yapacak birşey yok inşallah doğru yolu bulur hidayete erersin. Sana tavsiye sakın rafizi dinini tebliğ edip halkın kafasını karıştırma yoksa yemin olsunki yavuz sultan selim'in sizi uğrattığı tarihteki o büyük bozgunu tekrardan yaşarsınız.
 
laylay Çevrimdışı

laylay

İslam-tr Sakini
Site Emektarı
Adelet_34 Cevabıdır...

Kardeşimiz Verdiği Linkteli Konuları Okumadan Yazılacak Her Yorum Ve Konu Silinecek...ve üye Yasaklanacaktır

S.A Öncelikle foruma bayadır gelmiyordum bugün geldiğim baktım ki.. Forumu kirletmeye meraklı zevatlar her daim olduğu gibi yeteri kadar mevcut.. Anlamamız gereken şudur eğer birileri birilerine sapkın yada sapık diyorsa acaba neden böyle diyor önce bunu anlamılıyızki olayı çözelim. Anlamadan okumadan hikaye anlatmak kolaydır.. Siz öncelikle şia hakkındaki yazıları belgeleri okuyunuz sonra yorumunuz yazınız...

https://www.islam-tr.org/tevhid/13233-sia-rafizi-itikadinden-ornekler.html

https://www.islam-tr.org/tevhid/17091-sirk-bidat-ve-hurafeler-vcd.html

https://www.islam-tr.org/tevhid/11550-cevsen-sia-bid-at-idir-uyduruldugu-kat-idir.html

https://www.islam-tr.org/tevhid/12288-islama-gore-hicri-yilbasi-muharrem-ve-asura.html

https://www.islam-tr.org/dogru-bild...muslumanlarin-katline-dair-verdigi-fetva.html

Son sözüm şudur bak Ayşe Annemize iftira eden Halife iftira eden zavallılar size kim sapık diyorsa hata yapıyor.. Sapık nedir sapmış olandır iyide birşeyin sapması için önce insan olması gerekmezmi ? eeeee o zaman size sapık demek haksızlık olur.. O yüzden çıktığınız yeraltına geri giriniz bakınız orada kendi cinisinizden olanlar var onlarla yaşayın ama ne yazıkki bu forumda size göre arkadaş yok. Foruma gelmiyorum aramızda sorunlar var ama İTİKAD larına AKİDE lerine kimseye laf söyletmem.. Bu yüzden hadi biraz hava alın size hikaye anlatacak sizin hikayelerinizi müsfetteler çok gidin oraya.. İnsan olsanız zaten kovulduğunuz hakarete uğradığınız yere tekrar gelmezsiniz her onurlu şerefli kişinin yapacağı gibi.. Hadi başka kapıya..
 
E Çevrimdışı

Ebu Katade

Misafir
hattabi nin mesajı yine silinmiş:D
 
laylay Çevrimdışı

laylay

İslam-tr Sakini
Site Emektarı
hattabi kendi silmiş nedenini bilmiyorum..ben silmedim bu konuda suçlu değilim nokta işareti vardı..iki mesaj arka arkaya olması diye onuda sildim
 
E Çevrimdışı

Ebu Katade

Misafir
Bu neyin açıklaması şia sahabeye küfür ediyor Aişeye küfür ediyor daha ne bu forum şia yardakçılarının mekanı değil şiaya destek veren her konu forumda yeni değil ezelişnden beri silinmektedir. Daha dün oratalıkta palazlanan şia yardakçılarındanmı öğrenilecek forumun akidesi..

bende silinmesin demedim zaten kardeş sakin ol biraz sürkli mesajlarının silindiğini vurguladığı için onun için söyledim
 
laylay Çevrimdışı

laylay

İslam-tr Sakini
Site Emektarı
Adalet 34 bu sayfanın bir öncesine hiç bakmamış...onun adına attığım mesajdan sonra hiç yorum görebilrimi acaba..ben yokken yazılmış...cevapları temizledim o kadar...birileri bana relax ol dedi..bende sana aynısını öneririrm :)
 
laylay Çevrimdışı

laylay

İslam-tr Sakini
Site Emektarı
İyi Öyle Olsun ...Bence Sen Biraz Daha Sakin Ol...:):)
 
M Çevrimdışı

muhammedziya

Üyeliği İptal Edildi
Banned
tipik sünni anlayışı ile şiayı dışlamaya devam etmek kimseye hayır getirmeyecektir
tıpkı şianın sünnileri muaviye-yezid takipcileri vs suçlamalarla tekfir ettikleri gibi...
ha böyle ya böyle ... al birini vur ötekine

dini bölüp parçalamış islam alemi ne zaman akıllanacak Ya Rabbi...
 
E Çevrimdışı

efsane24

Üyeliği İptal Edildi
Banned
İMAM ALİ AS' IN BU SÖZÜ GERÇEĞİ GÖRMEK İSTEMEYEN KÖRLERE YETERDE ARTAR.



Hz. Ali'nin Ebubekir'e biat için zorla götürüldüğü gün, orada bulunan Ömer'e dönüp "Bu sütü iyi sağ sen; yarısı sana düşecek nasılsa! Bugün Ebubekir için biat topluyorsun ki, yarın halifelik postunu sana devretsin!" diyerek çıkıştığı bilinmektedir.

El İmame Ve's-Siyase c.2, İbn-i Ebil Hadid c.2, s.5

BAŞKA SÖZE GEREK VAR MI?

ÇABUK SİLİN KİMSE GÖRMESİN
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Ana Sayfa Alt