Bu nasıl bir Cevap ; Doktorların yaptıkları Kehanet değildir.Bilimdir.Meteorolog'larında ki öyle, Benim yukarıda yaptığım ayet yorumuyla ilgiliydi.Hadis ile ilgili değil.Ayet yorumu tamda dediğim gibidir.Kesinlik belirtilenler apaçık bellidir.Ancak Rahimlerdekiler ve yağmurun yağmasıyla ilgili ayette Allah'ın bilebileceği ancak İnsanlarında tahmin edebileceği kastı açıktır.Ancak tahminler Gayb değildir.
Hadise gelince ; Gaybı bilmekle gaybe ait bilgiler hakkında tahminde bulunmak farklı şeylerdir. Yani bir kimse gaybe ait bilgiler hakkında tahmini olarak bir şeyler söyleyebilir, Bu tahminler bazen tutabilir. Ancak her tahmin gaybı bilmek anlamına gelmez.İşte Ayette bu iki durumu ; Anne Rahminde neler olduğu, Yağmurun iniş zamanıyla ilgili Kesinlik sıfatı kullanmaz.Bu da ayetin bugüne bakan tarafıdır.Hadiste ki Kesinlik ise yine doğrudur.Bugün yağmurda kesin olarak bilinememektedir.Ve çoğu zamanda doğru çıkmamaktadır.Hatta izlediğim bir belgeselde(adını hatırlayamadım) İyonosfer tabakasındaki elektiriklenmenin kararsız olmasından dolayı bir bilim adamı yağmuru hiçbir zaman kesin olarak bilemeyeceğimizi öngörüyoruz demişti.Rahimlerde neler olduğu ilgili dişilik-erkekliğe direk atıf yoktur.Rahimde oluşan canlı İnsanın Ölümü Canlı mı ? Özürlü mü sağlıklı mı ? İleride Kötü mü İyi mi bir insan olacağı durumlarınıda taşıyabilir.Ancak bu İnsanların bugün Akıllarını kullanarak(bilim yaparak) ve Allah'ın da izniyle bir takım tahminlerde bulunmalarına fırsat vermektedir.Ancak kesin bilgiye eriştrimemektedir.Ayette te Allah (c.c) bu iki konuyla ilgili kesinlik vermeyerek sanki Allah'ın izniyle bu gayblardan bugun bizlere biraz da olsa nasip vermektedir.Ancak diğerleri konusunda Tahmin bile yürütmek.İnsanı Küfür kapına çıkarır.Bundan Allah'a sığınırız.
Not: Eklemem gerekli olan en önemli ifadeyi yazmamışım.
Yağmurun tahmini yada Rahimlerdekini tahmin etmek demek gayb değildir.Çünkü Sebeblere bağlı bilirsin bu gayb olmaz.Yani Yağmurun yağmasıyla ilgili şartları sırasıyla takip eder bilirsin ve sonra tahminde bulunursun.Zaten Allah azze ve Celle de bize yağmurun oluşumunu bildirmiştir.Aynı şekilde Rahimlerde neler olacağıda (kız-erkek durumu) bir takım sebeblerde dairesinde gelişir.Ancak diğer konular sebeblerden kesinlikle bağımsızdır.Bu yüzden Ayette "Kesinlik" Sıfatıyla belirtilmiştir.İmanımız odur ki Bu Beş gayb Kesin olarak,Saati,saniyesi,saliyesi ve mükemmel bir şekilde Bu dünya sonlanana kadar Bilinilemeyecektir.