Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Hakkın Dini Ile Halkın Dini.....

kanepe21 Çevrimdışı

kanepe21

Aktif Üye
İslam-TR Üyesi
Yeryüzünde en büyük zulüm; Hakkın diniyle halkın dinini birleştirmek veya aynı göstermektir. Daha doğrusu fani ile baki yi bir kabul etmektir. Mahluku halıkın seviyesine çıkarmaktır. esasen halkın dini olan demokrasinin bir tarifi de şöyledir: demokrasi, mahlukun halıkın seviyesine çıktığı sistemin adıdır. şimdi halkın dinini İslam ile birleştiren itikadi bozukların tahribatlarını incelemek için hakkın dini ile halkın dininin arasındaki farka göz atalım. HAKK dininin halkın dininden farklı olan durumlarını şu maddeler halinde izah etmek mümkündür:

1-Hakkın dini ALLAH'TAN gelir halkın dini ise insanların hevasından kaynaklanmıştır. ALLAH ile insan birbirinden ne kadar farklı ise, halkın dini olan demokrasi ile islam o kadar farklıdırlar.


2-Halkın dininde "hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir" sloganı geçerlidir Hakkın dininde ise ,"Hakimiyet kayıtsız şartsız ALLAH'INDIR" hükmü geçerlidir Halkın dininde hayat kanunlarını insanlar yaparlar. Hakk’ın dininde ise hayat kanunlarını ALLAH göndermiştir


3- Hakkın dininde hakikat vahiydir halkın dininde ise insanı aşan herhangi bir hakikat yoktur. Hakikatın kaynağı insanın kendisidir. İnsanların arzusu neyi istiyorsa din odur. Ama islamda durum böyle değildir. Din, ALLAH‘ın gönderdikleridir


4-Halkın dini demokraside helal ve haram diye birşey bulunmaz. Helali dE haramı da insanların istek ve arzuları belirler. Ama hakkın dini islamda helali de haramı da ALLAH c.c belirler. Hakkın dininde "ma'ruf u emr, munker i nehy" prensibi vardır Halkın dininde böyle birşey bulunmaz


5-Halkın dininde HZ.Muhammed s.a.v. gününde dar'un nedve vardı. bugün de çağdaş dar'un nedve anlamına gelen "parlamento" sistemi vardir. Dar'un nedve ye 40 yaşına gelmiş kabile temsilcileri girebilirdi (fıkhi meseleler(yusuf kerimoğlu)

Dar'un nedve’de toplanan kabile tağutları ortaklaşa hayat kanunlarını ihdas ederlerdi. Bugünkü parlamentolarda durum bundan pek farklı değildir Hakkın dininde de islami şura vardır. İslami şuraya katılanlar kendi kafalarından kanun ihdas etmezler. Aksine ALLAH ın inzal ettiği kanunları olduğu gibi tatbik ederler


6-Hakk'ın dini islam ın kendisine has bir ceza hukuku vardır Halk ın dini demokrasi sinde kendisine mahsus bir ceza hukuku vardır Bu 2 ceza hukukları da tamamen birbirinden ayrıdırlar Birinde zina eden recm edilirken, diğerinde muhafızların nezaretinde genelevlerinde zina etmek serbesttir Bu cümleden olarak diyorum ki; İslam zina olmadığı gibi, İslam demokrasi de olmaz Bugün islami demokrasi diyenler, yarın islami kerhane diyeceklerdir. Evet itikadi bozukluk bütün bozuklukların kaynağıdır


7-Halkın dininde KURAN ve sünnetten kaçınmak, bid'at ve heva -i nefse uymak esastır Hakkın dininde ise temel TEVHİD dir TEVHİD’in de aslı; KURAN VE SÜNNETE temessuk edip, bid’at ve heva-i nefse uymaktan ictinab etmektir(şerhul fıkhul ekber-ebu'l munteha)Evet Hakkın dininde bid'at yoktur ama halkın dininde ise bid'at asıldır


Bütün bu farkları kulak ardı ederek Halkın dini ve demokrasi ile Hakkın dini islamı birleştiren KELİME-İ TEVHİD in ilk bölümü olan "LA İLAHE" düsturunu iptal etmeye kalkışanlardır.. şunu bilelim ki kişiyi halkın dininden kurtarıp ve illallah sarayına ulaştıracak tek vasıta LA İLAHE dir Esasen Kelime-i tevhid in başında LA halkın diniyle, Hakkın dinini birbirine karıştırmayan RAHMAN-ı bir engeldir Bu engel kalktığı zaman, illallah sarayına giden yol sayısız sahte ilahlarla dolar Bütün sahte ilahların toplanma merkezi ise Halkın dinidir Öyleyse her illallah sarayının yolcusu, halkın dininin boynunu keskin olan "LA" kılıcıyla vurmalıdır Bunun da en emin yolu halkın dinini herşeyi reddederek ALLAHın dininin hükümlerine sarılmak ve "LA" kılıcıyla kahrolsun batıl ilahlar deyip harekete geçmektir


(Mustafa Çelik'in LÂ KİTABINDAN)
 
Üst Ana Sayfa Alt