1-Laik devleti kabül etmediklerini açıkça ilan etmek içindir
2- Allah c.c nin emirlerine göre haram ve helallere göre idare edilmek içindir.
3-Kur'an ve sünneti uygulamak içindir.
4-kafir devletin idaresini kabul etmemektir.
5-Allah c.c nin kanunlarını beğenmeyip kanun yapan Laik devlete karşı geldiğini göstermek içindir.
6-Allah c.c nin hükümlerini beğenmeyip kendi hükümlerini geçerli yapanları kabul etmemek içindir.
7-müslümanın idaresinin kesinlikle şeriat idaresi olmasını istiyen
aksi halde o idarecilerle savaşın diyen Allah c.c nin emirlerini uygulamak içindir.neml süresini uygulamak içindir.
8-namaz öncesi abdest almak nasıl bir şartsa yani önemli bir unsursa kesinlikle yapılması şartsa Tağutu reddetmek de namaz öncesi bir şarttır.tağuta dua edenleri imam kabul edilmez.Tağutla ilgili ayeyleri uygulamak içindir.
9-tevbe -108 ci ayeti uygulamak içindir.
10-peygamber efendimiz mekke döneminde ebucehil idaresi altında cuma namazı kılmadığı içindir.peygamberimize ümmet olduğumuzu Laik idareyi kabül etmediğinizi anlatmak içindir.
11-Laik dine inanmak hemde islam dinine inanmak münafıklık olduğunu bildiren ayetlere karşı gelmemek içindir.sadece islam dinini kabul ettiğimizi göstermek içindir.
12-Laik dini ve laik hutbeyi kabul etmediğimizi ispatlamak içindir.
13-mk ve arkadaşlarının haclılarla birlik olup yaptığı devrimleri kabul etmemek bunlara dua eden sözde imamlara amin dememek içindir.
14-Laik din ile islam dini arasında olan bir ayağı laik dinde diğer ayağı islam dininde olanlarda kıldıkları namazın geçerli olmadığını düşündükleri için cuma namazı kıldıklarına inanmayıp zuri ahır namazı ,öğle namazını ,vakit namazını kılmaktadır.bunu dediğimizde de kaza namazı kıldıklarını söyleyip Allah c.c nin cuma namazından sonra dağılın dediğini uygulamadıklarını göstermek içindir.
15-inşallah vakit namazlarımızı kılıyoruz. gerçek,doğru bir cuma namazı kılmak içindir.
İNŞALLAH ALLAH C.C NİN EMRETTİĞİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN UYGULADIĞI ŞEKLİYLE CUMA NAMAZI KILMAK BİZLERE NASİP OLUR
ALLAH C.C YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN
2- Allah c.c nin emirlerine göre haram ve helallere göre idare edilmek içindir.
3-Kur'an ve sünneti uygulamak içindir.
4-kafir devletin idaresini kabul etmemektir.
5-Allah c.c nin kanunlarını beğenmeyip kanun yapan Laik devlete karşı geldiğini göstermek içindir.
6-Allah c.c nin hükümlerini beğenmeyip kendi hükümlerini geçerli yapanları kabul etmemek içindir.
7-müslümanın idaresinin kesinlikle şeriat idaresi olmasını istiyen
aksi halde o idarecilerle savaşın diyen Allah c.c nin emirlerini uygulamak içindir.neml süresini uygulamak içindir.
8-namaz öncesi abdest almak nasıl bir şartsa yani önemli bir unsursa kesinlikle yapılması şartsa Tağutu reddetmek de namaz öncesi bir şarttır.tağuta dua edenleri imam kabul edilmez.Tağutla ilgili ayeyleri uygulamak içindir.
9-tevbe -108 ci ayeti uygulamak içindir.
10-peygamber efendimiz mekke döneminde ebucehil idaresi altında cuma namazı kılmadığı içindir.peygamberimize ümmet olduğumuzu Laik idareyi kabül etmediğinizi anlatmak içindir.
11-Laik dine inanmak hemde islam dinine inanmak münafıklık olduğunu bildiren ayetlere karşı gelmemek içindir.sadece islam dinini kabul ettiğimizi göstermek içindir.
12-Laik dini ve laik hutbeyi kabul etmediğimizi ispatlamak içindir.
13-mk ve arkadaşlarının haclılarla birlik olup yaptığı devrimleri kabul etmemek bunlara dua eden sözde imamlara amin dememek içindir.
14-Laik din ile islam dini arasında olan bir ayağı laik dinde diğer ayağı islam dininde olanlarda kıldıkları namazın geçerli olmadığını düşündükleri için cuma namazı kıldıklarına inanmayıp zuri ahır namazı ,öğle namazını ,vakit namazını kılmaktadır.bunu dediğimizde de kaza namazı kıldıklarını söyleyip Allah c.c nin cuma namazından sonra dağılın dediğini uygulamadıklarını göstermek içindir.
15-inşallah vakit namazlarımızı kılıyoruz. gerçek,doğru bir cuma namazı kılmak içindir.
İNŞALLAH ALLAH C.C NİN EMRETTİĞİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN UYGULADIĞI ŞEKLİYLE CUMA NAMAZI KILMAK BİZLERE NASİP OLUR
ALLAH C.C YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN