Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Şehid Muhsin Yazıcıoğlu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amel-i Sâlih Çevrimdışı

Amel-i Sâlih

Üye
İslam-TR Üyesi
Muhsin Yazıcıoğlu'nun kurduğu partiyi tanıtanlar, sadece Türk ve müslüman insanların toplandığı yer olarak tanıtır. Ki zaten kavmiyetçiliğin bulunduğu yerde İslam bulunmaz.

Madem bahsettiğiniz gibi kutlu bir hedefi vardı, Türklük neden bunun içine karıştırılır. Oy ve destek görme adına İslama bu fitneyi sokmak yakışık değil. Ki iktidar olup da hedefini şaşırmayan görmedim ben daha. Ne şiş yansın ne kebap kafasıyla iktidardaki çoğu kişi büyük bir vebal altına giriyorlar. Hesabı nasıl verecekler ben düşünmekten yoruluyorum.
 
ummeti Çevrimdışı

ummeti

Üye
İslam-TR Üyesi
"Allah Yolunda Ölenlere, Ölüler Demeyin. Bilakis Onlar Diridirler. Ama Siz Anlamazsınız." ( Bakara Suresi : 154 )

Şehit, Allah yolunda hayatını veren kişidir. Resulullah'a sorarlar: "Ya Resulullah, adam var kahramanlık için savaşıyor. Adam var bir hamiyyet için savaşıyor. Adam var riya için savaşıyor. Bunların hangisi Allah yolundadır ? Resulullah şu cevabı verir: Kim i'lay-ı kelimetullah ( Allah’ın ismini yüceltmek) için savaşıyorsa, o Allah yolundadır." (3)

İslamiyette niyetin büyük bir yeri vardır. "Ameller, niyetlere göredir." (4) "Kişinin niyeti, amelinden hayırlıdır." (5) Uhud Savaşı'nda yaşanan Kuzman olayı, buna ibretli bir misaldir. Şöyle ki: Kuzman, cesur biridir. Savaşta çok yararlılık gösterir. Resulullah, daha önceden onun cehennem ehli olduğunu söylemiştir. Kuzman, ağır yaralı bir halde iken, biri der: "Vallahi, bugün büyük cesaret gösterdin. Müjdeler olsun sana." Kuzman der: "Ne müjdesi? Ben ancak kavmimin şerefi için savaştım. Yoksa savaşmazdım" Daha sonra, yarası şiddetlenince, acıya dayanamaz, kendini öldürür. (6)

YANLIZCA ALLAH yolunda ölenler şehiddir. başka bir alternatif yok .
kişinin gideceği yola bakıp ne olduğuna karar vermek lazım


selametle
 
ibnikayyim Çevrimdışı

ibnikayyim

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
ne şehidi laa.... dedim önce ....sonra baktım herkes ölüssüne şehit diyor....
 
portalkal Çevrimdışı

portalkal

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
Simdi yaziciogluyla ,turkes arasindaki fark,turkes turkculugu en onde islami en arkaya atan bir sahis,yazicioglu ise islami basustunde tutup bayraktarligini gecmis bin yilda oldugu gibi bundan sonrada turklerin yapacagina inanan bir kanaat onderiydi,musluman olmadigiyla itham edenlere sunu soyliyeyim sadece ,birebir tanidigim bir insandi,birilerini itham ederken daha dikkatli olun,bosnaya,cecenistana kosovaya yaptiklarindan dolayi hala rahmetle anarlar oralarda...
Eger duzenin adami olup onu savunan biri olsaydi ,daglarda olmezdi dostlar,fikirlerini bire bir bilen birisiyim ,insaallah obur dunyada cehennemde yanar diyenler soyledikleri sozun agirliginda ezilmez....
 
K Çevrimdışı

kaos41

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
Bende konuyu görünce birden korktum şehit olarak mı görüyorlar diyo şükürler olsun kimse o görüşte değilmiş.
 
ummeti Çevrimdışı

ummeti

Üye
İslam-TR Üyesi
Simdi yaziciogluyla ,turkes arasindaki fark,turkes turkculugu en onde islami en arkaya atan bir sahis,yazicioglu ise islami basustunde tutup bayraktarligini gecmis bin yilda oldugu gibi bundan sonrada turklerin yapacagina inanan bir kanaat onderiydi,musluman olmadigiyla itham edenlere sunu soyliyeyim sadece ,birebir tanidigim bir insandi,birilerini itham ederken daha dikkatli olun,bosnaya,cecenistana kosovaya yaptiklarindan dolayi hala rahmetle anarlar oralarda...
Eger duzenin adami olup onu savunan biri olsaydi ,daglarda olmezdi dostlar,fikirlerini bire bir bilen birisiyim ,insaallah obur dunyada cehennemde yanar diyenler soyledikleri sozun agirliginda ezilmez....

olurmu akhi o KAHRAMAN dikkat edelim lütfen
 
ibnikayyim Çevrimdışı

ibnikayyim

İslam-tr Sakini
İslam-TR Üyesi
portalkal .... orda kal.... küfürle itham etmekten çekinirim...benim işim değil zaten....Ama şehid diyecek ...mücahid diyecek kadar cürretkar konuşanlarında karşısında dururum................... o şehitse bizim kardeşlerimiz ne o zaman.... asabiyet ile din bir arada durmaz...asabiyyet şeytanın sünnetidir....nitekim Rabbi şeytana ademe secde et dedğiğinde benim maddem ateşten onunki topraktan demiş Asabiyyet duygusuyla kibirlenmiş büyüklük taslamış ve bu itirazı yüzünden ebedi cehenneme atılmıştır.....Aleyhilane
 
I Çevrimdışı

Ibnu Abdillaah

Üye
İslam-TR Üyesi
Bu dinin ahkami duygusallik üzerine bina edilmez. Asabiyet ve Din arasinda orta bir yolda Muhammed Mustafa SAWS'in gönderildigi Din'de yoktur.

Dinimiz'de asabiyete hic yer yoktur ve cahiliye'den kalma büyük bir pisliktir. Ölen insanlar hakkinda "kesin kafir/müsrik olarak veya kesin müslüman/mü'min olarak öldü" diyemeyiz.

Allah SWT yolunda öldürülenler icinde "Sehiddir" diyemeyiz, bilakis "waAllahu a'lam, in sha Allah Sehiddir" deriz. Lakin, konuda bahsi gecen sahis, islamin saf ve pak akidesin'den nasibini almamis Ahmed Yesevi'nin yolunu taakib eden ve alperenler yetistiren bir zaattir, ki Ahmed Yeseviyi birazcik taniyan kim oldugunu cok iyi bilir ve alperenlerin anadoluya hangi dini getirdiklerini'de cok iyi bilir. Bugün anadoluda Batiniilik, Tasavvuf, Ahiilik, Naksibendiyye ve benzeri olusumlar varsa o da Karahanlilarda Saltuk Bugra Han'in "islami" kabul edip türkler arasinda yayilisiyla ve ordaki cesitli dinlerden de nasibini almasiyla ortaya ciktigini cok iyi bilir. Ki Bu sürecte türkler ve bugün ki naksibendiyyenin dedeleri buddizm'den cok etkilenmis ve acemler'den ögrendikleri "islama" islam'da olmayan bid'atler sokmuslar ve islamda olan kavramlara yanlis mana yüklemisler ve böylece "Tasavvuf, Alperenlik, Yeseviilik, ahiilik, Naksibendiyye ve benzeri olusumlar" ortaya cikmistir, ki bunlari temsil eden en Kolektiv kelime "Tasavvuf"tur ve tasavvufun karma bir din oldugu gercegini bugün artik kimse yalanliyamaz.

wAllahu a'lam, ...
 
G Çevrimdışı

GülTükendi

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
Cümleler ancak bu kadar celisebilir.

Ölen insanlar hakkinda "kesin kafir/müsrik olarak veya kesin müslüman/mü'min olarak öldü" diyemeyiz.

Bu ne büyük bir iddadir. Kanynak verebilirmisin?

---
Allah SWT yolunda öldürülenler icinde "Sehiddir" diyemeyiz, bilakis "waAllahu a'lam, in sha Allah Sehiddir" deriz.

"Müslümandir" diyemeyiz amma velakin "Sehittir insaAllah" deriz.
Mantik nerdesiinn.

---

Alperenlar acaba hangi dini Anadoluya getirmis. Tarihi yeniden okumam lazim galiba ... yani sana uysam.

---

Saltuk Bugra Han ( Allah subhanu ve teala rahmet eylesin, taksiratini affetsin ) islami kabul etmis evet. Sen "islam" i neden tirnak icinde yaziyorsun?

---

Tasavvuf ve Bid´atler ayri konu.
o konuda sanirim tam fikiriz.

---

As´Selamu Aleykuum.
 
G Çevrimdışı

GülTükendi

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
Tasavvuf´un kisa ve öz aciklamasi - almanca bilen kardeslerimiz icin


( konuya deginildigi icin paylasma geregi duyuyorum - Allah svt bunu hazirlayan kardesimizden razi olsun )

....nachdem die Umayyadan (661- 750 n.Chr.) viele Gebiete eroberten und somit Reichtümer erlangten, begann die islamische Gesellschaft sich zu verweltlichen. Sie beteten und fasteten aber der Großteil war innerlich den weltlichen Gütern zugeneigt.
Als Gegenbewegung entstand der Tasavvuf. Sie versuchten den Menschen klar zu machen, dass neben der Äußerlichkeit auch die Innerlichket eine wichtige Rolle spielt.
Sie wurden vom Volk als Sufis bezeichnet.
D.h. zu Beginn versuchte der Tasavvuf die Muslime innerlich Allah näher zu bringen. Dies war kein neues Phänomen, denn dies wurde vom Propheten s.a.s und seinen Nachfolgern ebenfalls gepredigt.
Sie versuchten dieses Bewusstsein bei den Menschen wiederzubeleben. Sie praktizierten jedoch keine Handlungen, die später bei den Sufis entstanden, wie Raks, Dhikr mit Instrumenten oder Sema.
Mit der Zeit entwickelten die Sufis Konzepte, um die menschlichen Triebe abzutöten. Sie nahmen eine extreme Form der Askese an.
Zudem nahmen sie die islamischen Wissensdisziplinen, wie Hadithwissenschaft, Quranwissenschaft, Fiqh und Aqida nicht ernst. Sie sagten: "Warum sollten wir Überlieferungsketten überprüfen? Was bringt das dem Herzen? Dies sind Äußerlichkeiten. Die Annäherung des Herzens an Allah ist wichtiger."
Die Konsequenz war, dass sie das Bücherwissen verwarfen und ihre Bücher in Flüsse schmissen.
Dies hatte selbstverständlich Folgen. Denn durch die Nichtbeachtung der islamischen Wissensdisziplinen schlichen sich Märchen, erfundene Ketten und Legenden in den Sufismus ein.
Die extreme Form war, dass Sufis die Gebote und Verbote der Scharia ablehnten und sich ausschließlich auf die Innerlichkeit konzentrierten.
Ihre Praktiken wurden von allen namenhaften Gelehrten abgelehnt.
Mit der Zeit schlichen sich Praktiken wie Tevessul am Grab, Teberruk mit Menschen und extreme Vehrehrungen der Gräber ein.
Dies waren die praktischen Erneuerungen im Din.
Als logische Folge gab es auch Veränderungen in der Aqida. Die Lehren von Hulul und Vahdet'ul- Vudschud sind innerhalb des Sufismus entstanden. Al- Hululiye (der Stifter war Hallac b. Mansur) sagt, dass Allah in die Schöpfung inkarniert. Die Lehre des Vahdet'ul Vudschud, der von Ibn Arabi al- Murcia hervorgebracht wurde, hingegen bedeutet, dass nur Allah existiert. D.h. die Existenz Allahs ist die Existenz des Menschen. Beide Lehren haben folgendes gemeinsam: Nach ihnen ist Allah innerhalb der Schöpfung und mit seinem Wesen überall.
Ihre Bücher wurden von allen Gelehrten abgelehnt. In neurer Zeit wurde im ägyptischen Parlament darüber diskutiert die Bücher von Ibn- Arabi al- Murcia zu verbieten.
Einige Sufis versuchen durch verschiedene Auslegungen diesen Bücher Wahrheit zuzusprechen. Sie sagen, dass man den Text der Bücher nicht nach der äußerlichen (zahir), sondern nach der innerlichen Bedeutung (batin) verstehen muss. Dies sind selbstverständlich Aussagen, die mit islamischem Wissen nichts zu tun haben.
Der Sufismus breitete sich aus. Das Volk war an den außergwöhnlichen Praktiken der Sufi- Orden interessiert. So verbreiteten sich Täuschungen, Lügen und Legenden. Das einfache Volk nutzte diesen Zustand, um sich abzulenken und beeindrucken zu lassen.
Es entstanden Bewegungen, um nichtislamische Inhalte der Sufi- Orden zu beseitigen und ihre Lügen an das Tageslicht zu bringen.

Zusammenfassung:
- Der anfängliche Tasavvuf/Sufismus entsprach dem Zuhd (Enthaltsamkeit gegenüber das Diesseit nach Qur'an und Sunna) oder Tazkiyya (Charakterreinigung).
D.h. wenn namenhafte Gelehrte vom Sufismus sprachen, meinten sie Zuhd und Tazkiyya. Sie meinten nicht das, was bei den späteren und heutigen Sufis praktiziert wurde und wird, wie Raks, Dhikr mit Instrumenten, Sema, Bindung an den Schaikh, Rabita, Tevessul mit Toten, Taberruk mit Menschen und mit Gräbern (der Prophet s.a.s gehört nicht dazu, d.h. mit seinem Körper wurde taberruk gemacht), Unternehmung von langen Reisen, um Gräber zu besuchen usw.
- Die Mehrheit der Sufis glauben an Legenden und Märchen, denn sie schenken der Untersuchung der Hadithwissenschaften oder anderen Wissenschaften keine große Achtung.
- Ibn Teymiyye wird als Sufi- Feind beschrieben. Jedoch hat Ibn Teymiyye nicht den Sufismus bekämpft, der als Synonym für Zuhd und Tazkiyya verwendet wurde, sondern die negativen Auswüchse. Er lehnte die Lehre von Hallac b. Mansur und Ibn Arabi al- Murcia ab und bekämpfte nicht scharia- konforme Praktiken, wie Raks usw.
Ibn Teymiyye schrieb einige Abhandlungen über Sufismus (gemeint Zuhd und Tazkiyya) wie:
1. Es- Sufiyye- ve'l Fukara
2. Kelimatun muhtasara fi a'mali'l- Kulub
3. Kaidetun fi'l- muhabbet
Die heutigen Sufis vermitteln uns ein Bild, das Ibn Teymiyye angeblich den Sufismus von Grund auf abgelehnt hat. Das entspricht nicht der Wahrheit. Wie gesagt, bekämpfte er die negativen Auswüchse.
Zu den "Sufis" (im Sinne von Zuhd- Prakizierender), die Ibn Teymiyye lobte gehören: Fudayl b. Iyad, Ibrahim b. Atham, Abu Suleyman ad- Darimi, Amr b. Osman es- Sibli, Cuneyd b. Muhammed, Sehl b. Abdullah et- Tusteri und Abdulqadir Geylani (siehe Mecmu'ul Fatawa 12/353) .
Zu Abdulqadir Geylanis Abhandlung "Futuhu'l Gayb" schrieb ibn Teymiyye einen Kommentar.
- Sein Schüler, Ibn Qayyim al- Dschauziya, schrieb ein Werk, das den wahren Sufismus (im Sinne von Zuhd) darstellt. Dieses hervorragende Werk heisst "Medaricu's Salikin." Wer Sufismus/Tasavvuf im Lichte von Qur'an und Sunna verstehen möchte, sollte dieses Werk lesen.
- Jeder Muslim der mit der natürlichen Veranlagung (fitra) des Tauhid geboren wurde, muss einige Inhalte des späteren und heutigen Sufismus ablehnen.
- Dieses Zitat verdeutlicht die Wahrheit über den Sufismus:
„Heute ist der Sufismus ein Name ohne Realität, während er früher eine Realität ohne Namen
war.“
D.h. der heutige Sufismus existiert namentlich, aber ihre Inhalte entsprechen nicht der Scharia. Früher hingegen wurde Sufismus (im Sinne von Zuhd) praktiziert, da es eine Selbstverständlickeit war. Und das Praktizieren erfolgte nach Qur'an und Sunna.

Buchempfehlungen für türkische Geschwister:

1. Teorik ve Pratik Acidan Tasavvuf ve Islam, Ibrahim Sarmis.
2. Medaricu's Salikin, Ibn Qayyim al- Dschauziya
3. Ibn Teymiyye Külliyati, Schaikh'ul- Islam Ibn Teymiyye
4. Vahdet- i Vücudçu Hezeyanlara İbn Teymiyye'nin Cevabı, Ibn Teymiyye.
Allgemein empfehle ich Bücher von Polen bzw. Karinca Yayinlari, Ümmülkura Yayinevi, Medarik Yayinlari und Guraba Yayinlari. Zudem die Übersetzungen von Besir Eryarsoy
Allah möge die Übersetzer belohnen, die uns authentisches Wissen hinterlassen haben.

Subhaneke Allahume ve bi-hamdik. Eschedu en la ilahe illa ente, estagfiruke ve atubu ileyk.
 
I Çevrimdışı

Ibnu Abdillaah

Üye
İslam-TR Üyesi
Mavi olan yazilari cevabimdir.

Cümleler ancak bu kadar celisebilir.

Ölen insanlar hakkinda "kesin kafir/müsrik olarak veya kesin müslüman/mü'min olarak öldü" diyemeyiz.

Bu ne büyük bir iddadir. Kanynak verebilirmisin?

Sözlerimi nereye cekmek istedigini anliyamadim. Bir insana dünyada Mü'min/Kafir vasfi vermek ayri birsey, bir insan hakkinda "bu kesin kafir veya Mü'min olarak öldü" demek ayri birsey. Kimin ne üzere KESIN OLARAK ÖLDÜGÜNÜ biz bilemeyiz. Biz ancak Müslüman olarak tanidigimiz ve bildigimiz insanlar hakkinda iyi düsünürüz, hüsnü zan besleriz ve Müslüman/Mü'min olduklarina inaniriz ve dünyadaki haklarini onlara veririz, kardes biliriz, sevgi besleriz, münafik olsa bile hakkini veririz zahiren islami izhar ettigi icin. Ahiretteki durumlari ise bize kapalidir, bunun icin kesin olarak üzere öldükleri halleri bize kapali olan birseydir. Biz müslüman olarak bildigimiz insanlarin müslüman olarak öldüklerine inaniriz, ve lakin kesin olarak ne üzere öldüklerini bilemeyiz. Bunu yalniz 'Alimu-l Ghayb olan Allah SWT bilir. wAllahu a'lam.

---
Allah SWT yolunda öldürülenler icinde "Sehiddir" diyemeyiz, bilakis "waAllahu a'lam, in sha Allah Sehiddir" deriz.

"Müslümandir" diyemeyiz amma velakin "Sehittir insaAllah" deriz.
Mantik nerdesiinn.

Bircok seyi yanlis anladiginizi saniyorum, wAllahu a'lam.

---

Alperenlar acaba hangi dini Anadoluya getirmis. Tarihi yeniden okumam lazim galiba ... yani sana uysam.

Alperenler anadoluya tasavvuf/batiniilik dinini getirdiler. Islam'da olan Zühd ve Takva, (meshur ve muasir) tasavvuf ve batiniilikten münezzehtir.

---

Saltuk Bugra Han ( Allah subhanu ve teala rahmet eylesin, taksiratini affetsin ) islami kabul etmis evet. Sen "islam" i neden tirnak icinde yaziyorsun?

"Islamini" Islam olarak kabul etmedigim icin.

---

Tasavvuf ve Bid´atler ayri konu.
o konuda sanirim tam fikiriz.

Tasavvuf bid'atler ile dolu bir dindir. Muasir (Meshur) Tasavvufu kasdediyorum elbette. Ibn Kayyim RH ve benzeri Alimlere'de Mutasavvif diyenler olmus. Ama benim hangi tasavvufu kasdettigim sanirim anliyanlar icin anlasilmistir. Eger Tasavvuf, Zühd, Takva, Tevekkül, Sidk, Riza, Kanaat, Tevazu, vs. ise o zaman bu zaten Islam'da olan birseydir. Ama bugün ve dün'de tasavvufculuga soyunanlarin bu kavramlari nasil kullandiklarini ve nice bid'at ve sirklere bulastiklari herkes tarafindan bilinmektedir.

---

As´Selamu Aleykuum.

Wa-s Salaamu 'alaa man ittaba'a al-Hudaa
 
D Çevrimdışı

demiran

Üye
İslam-TR Üyesi
ne komediler var adam millet vekili tbmm de milet vekiliği yapan bir insanın öldükden sonra şehit olmak bir yana müslüman olduğu bile idda edilemez nası lolurda böyle bir kafire msülman diyenler çıkıyor akli dengeleri yerindemi bu kişilerin adam hep küfür meclisnide vekilik yapıyor hepimiz biliyrouzki vekil olmak için kafir olmak şarttır hadi bunları geçtim kendisi sıkı bir tasvvufçu yani müslüman değil islam dinine iman etmiyor tasavvuf dininin sofisidir oysaki sadece islam dinine tabi olmuş müslümanlar şehit olabilir Allah a ortak koşan şirk ehli bir müşrik nasıl şehit olur biride demiş öldükden sonra kimse için kafir denmez sormak istiyorum sana papa 2 jean paul öldü kafirmi değilmi evet o kafir oalrak öldü diyrosan neye dayanaıp bunu söylüyorsun aynen o dayanak oalrak gösterdiğin şeyi delil alarak bende muhsin yazıcı ve tüm vekilerin kafir olduğuna şahitlik ederim
 
I Çevrimdışı

Ibnu Abdillaah

Üye
İslam-TR Üyesi
ne komediler var adam millet vekili tbmm de milet vekiliği yapan bir insanın öldükden sonra şehit olmak bir yana müslüman olduğu bile idda edilemez nası lolurda böyle bir kafire msülman diyenler çıkıyor akli dengeleri yerindemi bu kişilerin adam hep küfür meclisnide vekilik yapıyor hepimiz biliyrouzki vekil olmak için kafir olmak şarttır hadi bunları geçtim kendisi sıkı bir tasvvufçu yani müslüman değil islam dinine iman etmiyor tasavvuf dininin sofisidir oysaki sadece islam dinine tabi olmuş müslümanlar şehit olabilir Allah a ortak koşan şirk ehli bir müşrik nasıl şehit olur biride demiş öldükden sonra kimse için kafir denmez sormak istiyorum sana papa 2 jean paul öldü kafirmi değilmi evet o kafir oalrak öldü diyrosan neye dayanaıp bunu söylüyorsun aynen o dayanak oalrak gösterdiğin şeyi delil alarak bende muhsin yazıcı ve tüm vekilerin kafir olduğuna şahitlik ederim

Papa 2. jean paul dünyada islediklerine göre kafirdir. Biz zahire göre hükmetmek ile emrolunduk. Sanirim sözlerim yanlis anlasilmis. Yazicioglu icinde Papa'nin hükmü gecerlidir saydigin nedenlerden ötürü. Tek fark; birisi islama müntesib digeri müntesib degil. wAllahu a'lam.
 
G Çevrimdışı

GülTükendi

Yeni Üye
İslam-TR Üyesi
"Islamini" Islam olarak kabul etmedigim icin.

Onun bunun sunun Islami mi var?
Böyle zihniyetlerde insanlar varki demek kafir ehli "tek\bir Islam yoktur" deme cüretini gösterebiliyorlar.

---

Seyhi olmayanin seyhi seytan dir diyenler nasil fitneyi körüklüyorsalar,
Onu bunu tekfir etmeyen kafirdir diyenler en az okadar fitne saciyorlar bu ümmetin icine.



 
I Çevrimdışı

Ibnu Abdillaah

Üye
İslam-TR Üyesi
"Islamini" Islam olarak kabul etmedigim icin.

Onun bunun sunun Islami mi var?
Böyle zihniyetlerde insanlar varki demek kafir ehli "tek\bir Islam yoktur" deme cüretini gösterebiliyorlar.

---

Seyhi olmayanin seyhi seytan dir diyenler nasil fitneyi körüklüyorsalar,
Onu bunu tekfir etmeyen kafirdir diyenler en az okadar fitne saciyorlar bu ümmetin icine.


Islam, teslimiyet demektir.

Bakmak lazim, kim kime teslim olmus.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer konular

Üst Ana Sayfa Alt