Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Tarikat Önderi Sofulara Atfedilen Özellikler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
H Çevrimdışı

hizhizmetci_tr

Üye
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum kardeşlerim

..yazılarımı okumayıp usudul arkadaşının yazısıyla hareket eden ler

1…. Ben usudul lanet okumadım , hakaret etmedim ettiysem nerde ettim göstersin usudul göster

............usudul göster nerde sana lanet okudum

2….abduullah 11 benim müşrik olduğumu isbatlarmısın hangi yazımdan anladın o yazıma hangi ilmi cevab verdin yazarmısın ben yaptığım söylediklerime getirdiğim delilerin hangisini çüruttun

3…usudul yine yanlış zan yaptın menzilden deyilim menzile hiç gitmedim


4….usudul ben rabıta dedim bir soru sordum soruma cevab alamadım tekrar soruyorum sana cevab ver de şirk olduğunu isbatla çoçuk gibi her hakaretin le kendini ifaded eden insan birazdailmi cevab ver sorumada sonra tekfir et haklıysan

İbn teymiyye bir insan küfür sözü söylese elinde bir nas varsa o nas zayıfta olsa tekfir edilmez diyo ben söylediklerime sahih zayıf hadisler mesheb imamlarının alimlerin görülerini getiriyorum


Kendi ilminin yaptığın hak olduğunu inanıyosan ilmi cevab ver ilmi cevab veremeyip hakaret etmen müslümana yakısan bir davranış deyil


……………..SORUMU TEKRAR SORUYORUM



Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir

ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi yasaklayan ve şirk olduğunu söyleyen Ayet ,hadis varmı ?

Veya meşhur bir alimin yasaklayan bir sözü vermı YOK YOK YOK


ELİNDE DELİL OLMADIĞINDAN ŞÖYLE DİYİCEN

Delili olmıyan bir şeye delil getirilmez, sen rabıtayı ortaya atıyon sen delil getir diyolar bize




CEVAB


Bizim bir insanı düşünmek hatırlamak hakkında elimizde sahih veya zayıf delillerimiz var .

Fakat bir mürşidin anlından müridin anlına ışık ,nur akması ile ilgili sizi tatmin edecek somut bir delilimiz yok

Siz düşüncede olan hayelde işlenen bir iş için şirk dediniz . böyle ağır bir ithamı düşüncede olan hayelde işlenen bir istek bir düşünceyi yasaklıyan ayet ve hadis getirmeden şirk demeniz ne kadar doğru olur islamda böyle bir şey varmı



Rabıta”, “ribat kelimesi”, Kur’an’da zikredilmektedir. (Âl-i İmran, 200)

…….BU AYET . RABITAYA .DELİL . OLMAZ . OLAMAZ






onun için bu ayetin delil olmadığını anlatan yazılara bak demeyin ben o yazılara baktım kaç kere okudum

Ama o bakmamı söylediğiniz yerde yukardaki soruma cevab yok isterseniz sizde bakın varsa gösterin

.........rabıtaya delil olarak ayet ve hadis getirmedim onun için soruma getirmediğim

ayet ve hadislere yorum yaparak onları yazmayın sorum basit

yanlızca bu soruma cevab verebilirmisin usulud


Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir

ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi ...düşünmenin ... yasaklayan ve şirk olduğunu söyleyen Ayet ,hadis varmı ?

Veya meşhur bir alimin yasaklayan bir sözü vermı YOK YOK YOK


Tek tek cevab vermeyip şurayada yazılı orayı oku orda cevab verildi diyosunuz okudum kac kere ama soruma cevab yok orda var ise gösterin

Böyle hayelde düşüncede düşündüğümüz yaptığımız bir şey yoksa olsa olsa biz görüşümüzde yanılmış oluruz.

Cenaze namazında nasıl bilirsiniz dendiğinde iyi biliriz deriz . Öyle deyilse olsa olsa hüsnü zannımızda yanılmış oluruz





AMA düşüncede ve hayelimizde yaptığımız bir işin delil getirmeden şirk olduğunu söyleyip milyonlarca insanı milyonlarca insanı şirk müşriklikle suçlayanlar

O insanlar kafir deyilse o zaman tekfir edenlere dönebilir durumları çok sakat iken sanki zafer kazanmış gibi tekfir ile gururlanıyolar …Durumları çooook sakat……
 
M Çevrimdışı

Mutedeyyin

Guest
ölüden medet ummayı dinden sayanlara; madem böyle bir şeye inanıyorsunuz o zaman sizi en azından aklınızı kullanmaya davet ediyorum. değilmiki insanlar içinde en hayırlısı peygamber sav efendimiz dua ve isteklerinizi neden onda yoğunlaştırmıyorsunuzda başkalarınıda ortak ediyorsunuz ben anlamış değilim
 
!sLaM4eVeR Çevrimdışı

!sLaM4eVeR

لا اله الا الله
Admin
selamun aleykumkardeşim buyrun sorun

aleykum selam kardeş,

şimdi kardeş senin söylemiş olduğun,Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi buna dair bana Rasulullah sav döneminden böyle düşünen uman bu tür bir iş yapan bir sahabe örnek getirir misin?

Tek bir sahabe örnek getir.

Ha delil istemissin alimlerden vs bak bırakalım alimleri ben sana Rasulullah sav'den delil getirim,

"Kim bizim üzerinde bulunmadığımız bir ameli işlerse, o amel merduttur". (Buhari, Müslim.)

Şimdi herhangibi amel işliyorsan bunu Rasulullah sav'e dayandırma gibi bir zorunluluğun var aksi halde Rasulullah sav'in hadisiyle karşı karşıya kalırsın.

İşlediğimiz tüm amelleri Rasulullah sav'e dayandırmak zorundayız. İslam Ak ile Kara'nın ayrıldığı gibi tertemiz açıktır.

Rasulullah sav bize sözüm meclisten dışarı kıçımızı bile yıkarken nasıl yıkayacağımızı anlatmıştır. Yani herhangibi din adına bir amel işliyorsan bunu ispat etmek size düşer. Önce siz yaptığınız ameli Rasul sav ve sahabelerden örnek getirin.

Zira siz bizim rabıta ile ilgili delillerimizi okumuyor ya da okumak istemiyor veyahutta anlamak istemiyorsunuz.

Hidayet Allah cc'dandır.

Evet buyur sahabelerden kim yapmış kitab ismi sayfa numaraları ile delil ver. Hiç bir alimden kesme söz,uydurma söz,tevil vs getirme. Direk dediğim şekilde getir.
 
H Çevrimdışı

hizhizmetci_tr

Üye
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum kardeşlerim

önce teşekkür ederim !slam4ever ve mutedyyin kardeşlerime haklı olarak sordukları sorularıyla bana cevab hakkı verdikleri için


1...!slam4ever kardeşim rabıta ile ilgil delillerinizi okudum kaç kere inanın hepsini bir kac kere okudum

benim yukardaki sorum da dikkat ederseniz ayet ve hadis delil getirmedim ki

sizin rabıtayla ilgili deliller hakında deyil sorum onun için rabıta karşı delil getirdikdikleriniz içinde düşüncede hayelde yapılan bir işin şirk olduğunu dair bir cevab yok kaç kere okudum

varsa gözumden kaçmış olabilir buraya yazarsanız özür diliyip bida bu konuyu acmıcam görüşümden vaz gecicem


............................sorum tekrar yazıyom


Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir

ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi ...düşünmenin ... yasaklayan ve şirk olduğunu söyleyen Ayet ,hadis varmı ?

Veya meşhur bir alimin yasaklayan bir sözü vermı yok varsa gösterin



2. .!slam4ever .
HTML:
..Rasulullah sav döneminden böyle düşünen uman bu tür bir iş yapan bir sahabe örnek getirir misin?

Bizim bir insanı düşünmek hatırlamak hakkında elimizde sahih veya zayıf delillerimiz var .

Fakat bir mürşidin anlından müridin anlına ışık ,nur akması ile ilgili sizi tatmin edecek somut bir delilimiz yok


bazı rivayetler söyleniyo zayıf ama yok diyelim sahbeden bu şekilde yapan

Resulullahın zamanında olmıyan bir şeyin resululah yasaklamamış sa bunun dinen hükmü nedir


mesala kuranın harekelenmesi şeddelenmesi noktalanması

islamın temel kaynağı olan kuran a sonradan eklenmesi kurana girmesi resululah zamanın da yapılmadı 4 halife döneminde de yapılmadı daha sonraki dönemlerde bu eklemeler yapıldı hatta sahabe olmıyanlar tarafından eklendi

şimdi ne yapıcaz resulullah zamanın da yoktu 4 halife yapmadı bu sonradan kurana eklenenlerin hükmü ne

"Kim bizim üzerinde bulunmadığımız bir ameli işlerse, o amel merduttur". (Buhari, Müslim.)



eğer bir şeyin resululah zamanın da yoktu deyip şirk diyebilirmiyiz yoksa onun hukmu farklı mı olur yukardaki hadisin zahirine göre kurana eklenenler merduttmu


daha resululah zamanın olmıyan sonradan eklenen ve butun muslumanların yaptığı şeyler var onların hukmu nedir

imam şafi resulullah yapmasa dahi o şey bidat olmıyabilir diyor


.!slam4ever kardeşim ben rabıta için delil getirmedim yukardaki soruyu sordum . onun için sizinde benimde bildiğim her iki tarafın tartıştığı yorumladıkları ayet ve hadisleri deyil soruma net cevab istedim kardeşim

sizin sorunuza cevab vedim sahabe zamanında yoktu sonrada şu soruyu sordum kuran a sonradan eklenen lerin hukmu nedir





.................mutedyyin .kardeşim sen nasıl dini bir görüşünü kurana ve sunnete

dayandırıyorsan bende senin gibi yaptım

ölülerden bana çoçuk ver şunu ver bunu ver diyen senin gözunde neyse bendede o böyle isteklerden allaha sığınırım

ben resulullah ın kabrine gelen sahabe resululahtan Allaha dua etmesini istediği bir nası delil alarak

bizim için dua etmesini istenebilir diyorum o hadise dayanarak


ayrıca resulullahın öldukten sonra ümmeti için dua edeceğini söylediği hadise ve resulullahın yakın akrabalarımızın bizim için Allah a dua edeceğini söylediğ hadise dayanarak bunu söylüyom


bunun dışında bu konuda sen nasıl düşünüyosan bende öyle düşünüyom

diyebilirsinki

o hadisler zayıf istersen iddi ediyorum bak sen kesinlik karşı olduğun belli kabul etmiyceğin de belli buna rağmen diyorumki

resulullahın kabrinden sahabe nın dua etmesi ile ilgili hadisin her iki tarafa göre tahriçini yazarsam inan o hadise şimdiki diyeceğin gibi zayıf diyemicen çok eminim isterseniz musade olunursa yenı konu baslığında açım

munazarda iki taraf ayet hadis getirip bir birlerine ezici bir üstunluk sağlamadıktan sonra tekfir edemezler bir birlerini

durum böyleyken tekfir yolu secilirse inanın kardeşim o tekfir metotunu secen bi zaman sonra kendi aralarında da bir birlerini tekfir edip parcalanırlar olan islama olur zayıflarız gunden gune


saygılarla
 
M Çevrimdışı

Mutedeyyin

Guest
selamun aleykum kardeşlerim

önce teşekkür ederim !slam4ever ve mutedyyin kardeşlerime haklı olarak sordukları sorularıyla bana cevab hakkı verdikleri için


1...!slam4ever kardeşim rabıta ile ilgil delillerinizi okudum kaç kere inanın hepsini bir kac kere okudum

benim yukardaki sorum da dikkat ederseniz ayet ve hadis delil getirmedim ki

sizin rabıtayla ilgili deliller hakında deyil sorum onun için rabıta karşı delil getirdikdikleriniz içinde düşüncede hayelde yapılan bir işin şirk olduğunu dair bir cevab yok kaç kere okudum

varsa gözumden kaçmış olabilir buraya yazarsanız özür diliyip bida bu konuyu acmıcam görüşümden vaz gecicem


............................sorum tekrar yazıyom


Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir

ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi ...düşünmenin ... yasaklayan ve şirk olduğunu söyleyen Ayet ,hadis varmı ?

Veya meşhur bir alimin yasaklayan bir sözü vermı yok varsa gösterin



2. .!slam4ever .
HTML:
..Rasulullah sav döneminden böyle düşünen uman bu tür bir iş yapan bir sahabe örnek getirir misin?

Bizim bir insanı düşünmek hatırlamak hakkında elimizde sahih veya zayıf delillerimiz var .

Fakat bir mürşidin anlından müridin anlına ışık ,nur akması ile ilgili sizi tatmin edecek somut bir delilimiz yok


bazı rivayetler söyleniyo zayıf ama yok diyelim sahbeden bu şekilde yapan

Resulullahın zamanında olmıyan bir şeyin resululah yasaklamamış sa bunun dinen hükmü nedir


mesala kuranın harekelenmesi şeddelenmesi noktalanması

islamın temel kaynağı olan kuran a sonradan eklenmesi kurana girmesi resululah zamanın da yapılmadı 4 halife döneminde de yapılmadı daha sonraki dönemlerde bu eklemeler yapıldı hatta sahabe olmıyanlar tarafından eklendi

şimdi ne yapıcaz resulullah zamanın da yoktu 4 halife yapmadı bu sonradan kurana eklenenlerin hükmü ne

"Kim bizim üzerinde bulunmadığımız bir ameli işlerse, o amel merduttur". (Buhari, Müslim.)



eğer bir şeyin resululah zamanın da yoktu deyip şirk diyebilirmiyiz yoksa onun hukmu farklı mı olur yukardaki hadisin zahirine göre kurana eklenenler merduttmu


daha resululah zamanın olmıyan sonradan eklenen ve butun muslumanların yaptığı şeyler var onların hukmu nedir

imam şafi resulullah yapmasa dahi o şey bidat olmıyabilir diyor


.!slam4ever kardeşim ben rabıta için delil getirmedim yukardaki soruyu sordum . onun için sizinde benimde bildiğim her iki tarafın tartıştığı yorumladıkları ayet ve hadisleri deyil soruma net cevab istedim kardeşim

sizin sorunuza cevab vedim sahabe zamanında yoktu sonrada şu soruyu sordum kuran a sonradan eklenen lerin hukmu nedir





.................mutedyyin .kardeşim sen nasıl dini bir görüşünü kurana ve sunnete

dayandırıyorsan bende senin gibi yaptım

ölülerden bana çoçuk ver şunu ver bunu ver diyen senin gözunde neyse bendede o böyle isteklerden allaha sığınırım

ben resulullah ın kabrine gelen sahabe resululahtan Allaha dua etmesini istediği bir nası delil alarak

bizim için dua etmesini istenebilir diyorum o hadise dayanarak


ayrıca resulullahın öldukten sonra ümmeti için dua edeceğini söylediği hadise ve resulullahın yakın akrabalarımızın bizim için Allah a dua edeceğini söylediğ hadise dayanarak bunu söylüyom


bunun dışında bu konuda sen nasıl düşünüyosan bende öyle düşünüyom

diyebilirsinki

o hadisler zayıf istersen iddi ediyorum bak sen kesinlik karşı olduğun belli kabul etmiyceğin de belli buna rağmen diyorumki

resulullahın kabrinden sahabe nın dua etmesi ile ilgili hadisin her iki tarafa göre tahriçini yazarsam inan o hadise şimdiki diyeceğin gibi zayıf diyemicen çok eminim isterseniz musade olunursa yenı konu baslığında açım

munazarda iki taraf ayet hadis getirip bir birlerine ezici bir üstunluk sağlamadıktan sonra tekfir edemezler bir birlerini

durum böyleyken tekfir yolu secilirse inanın kardeşim o tekfir metotunu secen bi zaman sonra kendi aralarında da bir birlerini tekfir edip parcalanırlar olan islama olur zayıflarız gunden gune


saygılarla

Peygamberimizin kabrinden bir sahabenin dua etmesi veya bişey istemesi bu sadece bir sahabeyemi mahsus yoksa genel bir eğilim mi

bizim sahabeye bakışımız belli kimse lütfen yanlış anlamsın ama bütün sahabelerin her yaptığı doğrumudur yada şöyle değim bu fiili yapan bir sahabe var ama yapmayan binlerce sahabe var bakın Allahaalem ama sanırım bu noktada insanları şeytan aldatıyor
 
H Çevrimdışı

hizhizmetci_tr

Üye
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum kardeşim

sahabe uyanıkken resululahın kabrinden dua etmesini istiyo yapıyo. sahabe o işi yaptıktan sonra vine gidiyo ruya göruyo o ruyada resululah hz ömere söyle halkı yağmur duasına çıkarsın diyo

bakın hz ömer o ruyayla amel ediyo halkı yağmur duasına çıkarıyo hz ömer yani tek bir sahabe deyil kardeşim


o sahabeye senin yaptığın şirk demiyo



dediğiniz gibi itibar etme hususunda sahabeye bakışınız belli selefiliğin tanımında var





ayrıca baska sahabelerin zayıf olan böyle olaylarıda var


biz dunyada nasıl birisinden bizim için dua etmesini istiyosak burda da bu yapılmış


şimdi elinde yukardaki deliler olan bir müslümanın bunlara dayanarak yaptığı bir amel var bunu putlarla müşrikler için en ayetleri yorumlayarak müslümanları alimlerini veya dua etmesini istedikleri resulullahı bir tutmak ne kadar doğru olur müslümanların birliği için ne kadar hizmet eder

neden sizin içinizdeki nice güzel insanlarla diğer müslümanlar eleele dost olup bir birini sevip kafire karşı bir olmasın


saygılarla
 
M Çevrimdışı

Mutedeyyin

Guest
selamun aleykum kardeşim

sahabe uyanıkken resululahın kabrinden dua etmesini istiyo yapıyo. sahabe o işi yaptıktan sonra vine gidiyo ruya göruyo o ruyada resululah hz ömere söyle halkı yağmur duasına çıkarsın diyo

bakın hz ömer o ruyayla amel ediyo halkı yağmur duasına çıkarıyo hz ömer yani tek bir sahabe deyil kardeşim


o sahabeye senin yaptığın şirk demiyo


ayrıca baska sahabelerin zayıf olan böyle olaylarıda var


biz dunyada nasıl birisinden bizim için dua etmesini istiyosak buda da u yapılmış


şimdi elinde yukardaki deliler olan bir müslümanın bunlara dayanarak yaptığı bir amel var bunu putlarla müşrikler için en ayetleri yorumlayarak müslümanları alimlerini veya dua etmesini istedikleri resulullahı bir tutmak ne kadar doğru olur müslümanların birliği için ne kadar hizmet eder

neden sizin içinizdeki nice güzel insanlarla diğer müslümanlar eleele dost olup bir birini sevip kafire karşı bir olmasın


saygılarla

birleşmek sanırım herkesin dileğidir ama bu vahdet anlayışı imkansız çünkü birinin şirk dediğine birisi amentü diyor ve zaten bunu da resulun sav benim ümmetim 73 fırkaya ayrılacaktır hadisi de gösteriyor .(değil m?i mesih geldiğinde bile herkesi birleştiremiyecek).birlik ancak tevhitte olur zaten onlarda birlik halindeler geri kalan sapık fırkalrın bir çoğuna şirk bulaşmış Allah isteyen herkesin inş.. gözünü açsın ve çok çok istediği birliği doğru bir akide üzerine yapsın
 
H Çevrimdışı

hizhizmetci_tr

Üye
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum kardeşlerim

Allah isteyen herkesin inş.. gözünü açsın ve çok çok istediği birliği doğru bir akide üzerine yapsın amin kardeşim mutadeyyn

Zor ama imkansız deyil tam birleşme olmıyabilir . Ama bu niyete olan uğraşan lar olur en azılı düşmanlar birlik oldular oluyolar muhakkak bizde de olanlar olucak

ortak bir noktada buluşanlar olmalı bizi parcalamak isteyenlerin aksine olmak zorunda birleşmiş kafirlere karşı başka çaresi yok



selefiliğin asıl görüşünde zat ile tevessül şirk denmiyo ama bazı gençler ve aşırı uçlar şirk diyo

ben sizinde bizimde itibar ettiğiniz alimlerden şirk olmadığına dair sözlerini yazdım geride


en azından sitlerde bu gençlere şirk olmadığı anlatılabilinir onlarda bu tür dua yapanlara şirk işliyosun müşrik sin demezlerse en azından bir konuda yapıcı bir ortam oluşur bu çok kolay ve bunun gibi benzer çok durum var



.....................Muaz İbni Cebel


............
HTML:
zaten islama sonradan konulanlar bidat degilmi seninki nasil bi anlayis ya??her sonradan cikani Resulullah bize habermi vermeliydi sence ummetim ama ha bakin buda cikacak ilerde aman ha bidattir bilesiniz mi diyecekti??zaten asikar haber vermemismi"Kim bizim üzerinde bulunmadığımız bir ameli işlerse, o amel merduttur". (Buhari, Müslim.)
HTML:
Kardeşim ya yazımın tamamını okumadınız ya da anlamadınız galiba sizin bu cevabınıza şu soruyu sormuştum
 
 
Resulullahın zamanında olmıyan bir şeyin resululah yasaklamamış sa bunun dinen hükmü nedir
 
 
mesala kuranın harekelenmesi şeddelenmesi noktalanması
 
islamın temel kaynağı olan kuran a sonradan eklenmesi kurana girmesi resululah zamanın da yapılmadı 4 halife döneminde de yapılmadı daha sonraki dönemlerde bu eklemeler yapıldı hatta sahabe olmıyanlar tarafından eklendi
 
şimdi ne yapıcaz resulullah zamanın da yoktu 4 halife yapmadı bu sonradan kurana eklenenlerin hükmü ne 
 
"[I]Kim bizim üzerinde bulunmadığımız bir ameli işlerse, o amel merduttur[/I][I]"[/I]. (Buhari, Müslim.)
 
 
 
eğer bir şeyin resululah zamanın da yoktu deyip şirk diyebilirmiyiz yoksa onun hukmu farklı mı olur yukardaki hadisin zahirine göre kurana eklenenler merduttmu buna cevab verirmisin 
 
 
daha resululah zamanın olmıyan sonradan eklenen ve butun muslumanların yaptığı şeyler var onların hukmu nedir
 
imam şafi resulullah yapmasa dahi o şey bidat olmıyabilir diyor
 
 
saygılar
 
A Çevrimdışı

abdullah11

Guest
hizmetçi 1 : bir adam dusun seyyid olacak ama açıktan şirk ameli işleyecek sonra biz ona ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلاَ يَقْرَبُواْ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـذَا وَإِنْ خِفْتُمْ عَيْلَةً فَسَوْفَ يُغْنِيكُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاء إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ حَكِيمٌ
yazıda nerede senın müşrik oldugun yazılı ? sence bu yazı umum olarakmı yazılmıs yoksa ferde mi ? seni fehmeden biri olarak algılamıstım halbuki
 
H Çevrimdışı

hizhizmetci_tr

Üye
İslam-TR Üyesi
selamun aleykum kardeşim

usulud in bana seyyid olduğumu bildiği halde neces ve diğer hakaretleri söyledikten sonra

Sen şunları yazınca....: Ey iman edenler! Müşrikler ancak bir (necis) pisliktir.

ayetini söyleyecemiyecek miyiz. torpil mi geçecegiz




diye yazınca ben zannetimki bana diyosun yanılmışım özür dilerim
 
Usud-ul Harb Çevrimdışı

Usud-ul Harb

Üye
İslam-TR Üyesi
lanet okumasaydın daha hayırlı iş olurdu
Resulullah as ın taif hakkındaki duası bize örnektir

Dogrudur ahi, nasihatin icin Allah razi olsun.
Lakin bu adamin hukmu baska.Butun yazilari ortada.
Bu adamin yaptigi tam bir musrikliktir.
Hadi ( kesinlikle olmaz da ) velev ki, velev ki musrik degil, o zaman bid'at ehli bir sapiktir.
Bir hadis ile orneklendirecek olursam ;

‘’ Allah Yahudilere ve Hıristiyanlara lanet etsin Onlar peygamberlerinin kabirlerini mescit edindiler ‘’( Buhari No: 435, 1330,1390)


@ Ebu Berze

Yukarida ki hadisi sende oku ahi.
Afedersin ama ben kimseye oyle lolipop sekeri ile gidecek degilim.
Bu adam sirkinde israrci degil mi ?
Onune o kadar sahih delil surulmedi mi ?
Yine de diretmedi mi ?
Allah azze ve celle bunun gibilere NECES diyor, Rasulu SAPIK diyor ve onlara lanet ediyor.
Ben de sirk ve bid'atinde israrci olan bu herifi tekfir edince kabahatli ben oluyor he ?
Su rezil adam aramizdaki bu yazismalari gorunce ne de hosuna gidiyordur halbuki.
Sen yapma bari Ebu Berze ahi, sen yapma.

'' ............................sorum tekrar yazıyom


Rabıta ve yapılış şekillerinden biri olan bir mürşidin anlındankendi anlına bir

ışık veya nur geldiğini ummak düşünmeyi hayel etmeyi ...düşünmenin ... yasaklayan ve şirk olduğunu söyleyen Ayet ,hadis varmı ?

Veya meşhur bir alimin yasaklayan bir sözü vermı yok varsa gösterin ''


Hala neyi anlamayi bekliyorusunuz bilmiyorum ki ahiler, gozlerimiz de mi bozuldu....
Su sarlatana tagutu sorsanaza, zuppelinin yatak uzeri rabitasini sorsanaza, put askerligini sorsanaza, o garip zikirleri sorsanaza.
Su rezile '' Kardesim '' diyenlere de sasiyorum.Artik bizde mi kelimelerin kadir kiymetini bilmez olduk.Adam resmen sirk kusuyor '' ben sizden beriyim ey selefiler '' diyor, bazilarimizda ona '' kardesim '' diyoruz....vAllahi cok uzuldum.



 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Ana Sayfa Alt