Iddialari:
1. Otuz veya elli hadis disinda kalan hadisler uydurmadir.
2. Sahabe ve alimlerde dahil olmak üzere Kur'an’a sahip çikmadiklari için suçludurlar.
3. Hz. Peygamberin vefatindan sonra Kur'an devre disi birakilmistir.
4. Kur'an’dan uzaklasma hicri dördüncü yüzyilda meydana gelmistir.
5. Kur'an’dan baska kaynak kabul etmek sirktir. Çünkü Kur'an disinda hiçbir kaynagin korunma garantisi yoktur.
6. Mirac hadisi çeliskilerle doludur.
7. Yaziyi emreden rivayetler uydurmadir.
8. Hadis diye yazilanlar Resulullah’in sözleri diye ona isnad edilmistir.
9. Hadisler hicri iki yüz yilindan sonra yaziya geçirilmistir.
10. Hadisler baglayici degildir. Hüküm kaynagi da olamaz çünkü çeliskilerle doludur.
11. Iki türlü sahabi vardir; a) Hz. Muhammed’in Sahabisi yani, inanmis olarak Peygamberi gören kimsedir. b) Allah Resulü Hz. Peygamberin Sahabisi yani, ruhani sevgiyle Peygamberimizin gerçek kisiligine dost olanlardir. Ikinci tür sahabi birincisinden daha büyüktür.
12. Size iki emanet birakiyorum hadisinde sünni çevreler, Allah’in kitabi yanina sünnet kelimesini eklemislerdir.
13. Orta namaz sabah namazidir.
14. Adetli olan kadinlar namaz kilip oruç tutabilirler.
15. Kadinin sesinin haramligi konusunda Kur'an ve sünnette delil yoktur.
16. Insanlara sadece Kur'an ve mütevatir hadisler nakledilmelidir.
- Sünnete misna tabirini kullanmaktan çekinmiyor.
- Görüslerinde, genelde Ebu Reyye’yi taklit ediyor.
- Simdiye kadar pek çok hadis aliminin uydurma dedigi hadisleri isine geldigi zaman delil olarak kullaniyor. Ayrica itibar edilmeyen kitaplardan nakiller yapiyor.
- Hadisleri inkâr ettigi halde esbab-i nuzül’le ilgili rivayetleri nakletmekten çekinmiyor.
- Nakilde tahrif, sözlerinde çarpitma görülmektedir.
1. Otuz veya elli hadis disinda kalan hadisler uydurmadir.
2. Sahabe ve alimlerde dahil olmak üzere Kur'an’a sahip çikmadiklari için suçludurlar.
3. Hz. Peygamberin vefatindan sonra Kur'an devre disi birakilmistir.
4. Kur'an’dan uzaklasma hicri dördüncü yüzyilda meydana gelmistir.
5. Kur'an’dan baska kaynak kabul etmek sirktir. Çünkü Kur'an disinda hiçbir kaynagin korunma garantisi yoktur.
6. Mirac hadisi çeliskilerle doludur.
7. Yaziyi emreden rivayetler uydurmadir.
8. Hadis diye yazilanlar Resulullah’in sözleri diye ona isnad edilmistir.
9. Hadisler hicri iki yüz yilindan sonra yaziya geçirilmistir.
10. Hadisler baglayici degildir. Hüküm kaynagi da olamaz çünkü çeliskilerle doludur.
11. Iki türlü sahabi vardir; a) Hz. Muhammed’in Sahabisi yani, inanmis olarak Peygamberi gören kimsedir. b) Allah Resulü Hz. Peygamberin Sahabisi yani, ruhani sevgiyle Peygamberimizin gerçek kisiligine dost olanlardir. Ikinci tür sahabi birincisinden daha büyüktür.
12. Size iki emanet birakiyorum hadisinde sünni çevreler, Allah’in kitabi yanina sünnet kelimesini eklemislerdir.
13. Orta namaz sabah namazidir.
14. Adetli olan kadinlar namaz kilip oruç tutabilirler.
15. Kadinin sesinin haramligi konusunda Kur'an ve sünnette delil yoktur.
16. Insanlara sadece Kur'an ve mütevatir hadisler nakledilmelidir.
- Sünnete misna tabirini kullanmaktan çekinmiyor.
- Görüslerinde, genelde Ebu Reyye’yi taklit ediyor.
- Simdiye kadar pek çok hadis aliminin uydurma dedigi hadisleri isine geldigi zaman delil olarak kullaniyor. Ayrica itibar edilmeyen kitaplardan nakiller yapiyor.
- Hadisleri inkâr ettigi halde esbab-i nuzül’le ilgili rivayetleri nakletmekten çekinmiyor.
- Nakilde tahrif, sözlerinde çarpitma görülmektedir.