Neler yeni
İslami Forum, Dini Forum, islami site, islami sohbet, radyo, islami bilgiler

İslam-tr.org'a hoş geldiniz! Hemen üye olun ve kendi konularınızı, düşüncelerinizi paylaşarak bu platforma katılın. Oturum açtıktan sonra, İslam dini, tarih ve güncel konularla ilgili paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Çözüldü Zevahiri'nin Rafizileri Tekfir Etmediği Doğru mu?

M Çevrimdışı

Muvahhid Faruk

* لا أمثل إلا نفسي *
İslam-TR Üyesi
El Kaide lideri Eymen Ez Zevahirinin İran şialarını tekfir etmediği fikri doğrumu? Diyorlar ki “Tawhed.ws” sitesinde bu konu ile ilgili makalesinde geçiyor. Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. Çok acaib bu Rafizilerin bir sürü küfürü ortadayken neden böyle bir görüş bildirmiş Zevahiri? (eğer gerçekten de böyle bir şeyi savunuyorsa) Allahın laneti üzerlerine olsun bu bunların o kadar pislikleri varki yazsan cildler halinde kitablar olur. Irakta yaptıkları, tarihte hep Ehli Sünnete karşı haçlılara yardım etmeleri... Yüce Rabbimizin kitabına laf atmaları.. Annemiz Aişeye (Allah ondan razı olsun) iftira atmaları. Bunların bir çoğu mutadan doğolduğu halde Annemize iftira atmaları gerçekten de acaib. Suriyada savaşan Nusayri kafirlerine bir bakın bunlar Hz. Alinin haşa ilah olduğuna itikad ediyorlar. Bunların hepsini kesmek lazım. Nasıl ki Ebu Musab Irakta kesiyordu... Nusayrilerin itikadı için Prof. Muhammed Ebu Zehranın “İslamda Fıkhi Mezhebler Tarihi” kitabına bakıla bilir. Allah c.c Suriyada ve başka Cihad beldelerinde bu Rafizi pisliklerine karşı savaşan mücahidlere yardım etsin. Haçlı ve Yahudilerden sonra en büyük düşmanımız bu Rafiziler, Demokratlar, Laikler.. Allah c.c kahretsin bu köpekleri...
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
El Kaide lideri Eymen Ez Zevahirinin İran şialarını tekfir etmediği fikri doğrumu? Diyorlar ki “Tawhed.ws” sitesinde bu konu ile ilgili makalesinde geçiyor…..
Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın…..

Başlıkta Rafızıler diyorsun, alttaki yazıda İran Şialarını tekfir etmediğini yazıyorsun?
Ehl-i sunnet geneli Şia'yı topyekün kafir saymamış, fakat içerisindeki Gulat-ı Şia, Nusayrı ve Rafızi fırkalarını kafir saymakla beraber, Şia'nın geneli Bid'at fırka olarak görmektedir.

 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

Muvahhid Faruk

* لا أمثل إلا نفسي *
İslam-TR Üyesi
Abdul Muizz Kardeş!Günümüzde kendisini Şia diye isimlendirenlerin bir çoğu zaten Rafizi İran Şiaları da böyle....Günümüzde kendisini Şia diye isimlendirenlerin bir çoğu......Kuranı Kerimin tahrif olduğuna itikad ediyor....Annemiz Aişenin haşa zinakar olduğuna itikad ediyor....Sahabenin genelinin mürted olduğuna itikad ediyor....Ehli Beyt imamlarının Peygamberlerden (Aleyhimusselam) üstün olduklarına itikad ediyor....Ehli Sünnetin kafir olduğuna itikad ediyor.....Şimdi sen nakl ede bilirmisin Ehli Sünnetin tekfir etmediği Şialar bidat ehli dediği Şialar neye itikad ediyorlar?İran Şialarının itikatlarını yazırmısın buraya lütfen?Şia alimi Sistaniye (Allahın laneti üzerine olsun) Allah Rasulunu aşağılıyanın hükmü sorulmuş Lanetullah Sistani de şöyle cevap vermiş:Rasulullaha – sallallahu aleyhi ve sellem – ve Ehli Beyte - Aleyhimusselam – düşmanlığını açık şekilde ilan etmedikce bu adamın küfrüne hüküm edilmez.”Şimdide bu pisliklerin kıble ehli bidatçı olduklarınımı söyleyeceyik?
 
Ş Çevrimdışı

şuayb

Üye
İslam-TR Üyesi
Etmeyinde zaten araştırın bilgi sahibi olun doğruluğuna veya yanlışlığına kanaat getirin. Önce batıl olanı tanıyın ehlini tanırsınız.Burda bir link var kendi kitaplarından alıntılar yapılmış, lisanını biliyorsanız kendinizde çözersiniz.Okumanızı tavsiye ederim kardeşim .

https://www.islam-tr.org/konu/sia-rafizi-itikadinden-ornekler.8938/


982888_w640_h640_ia.jpg


???? ?????? ?? ????? - Translation Center

Yukardaki kitapta gerekli delliller mevcut.Siz inanmak istemedikten sonra benim diyecek bir şeyim yok.Allah anlayışınızı artırsın.Kitabı okumadan yorum yapmayın.

982888_w640_h640_ia.jpg
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
Abdul Muizz Kardeş!
Günümüzde kendisini Şia diye isimlendirenlerin bir çoğu zaten Rafizi İran Şiaları da böyle....
Günümüzde kendisini Şia diye isimlendirenlerin bir çoğu......
Kuranı Kerimin tahrif olduğuna itikad ediyor....
Annemiz Aişenin haşa zinakar olduğuna itikad ediyor....
Sahabenin genelinin mürted olduğuna itikad ediyor....
Ehli Beyt imamlarının Peygamberlerden (Aleyhimusselam) üstün olduklarına itikad ediyor....
Ehli Sünnetin kafir olduğuna itikad ediyor.....
Şimdi sen nakl ede bilirmisin Ehli Sünnetin tekfir etmediği Şialar bidat ehli dediği Şialar neye itikad ediyorlar?
İran Şialarının itikatlarını yazırmısın buraya lütfen?
Şia alimi Sistaniye (Allahın laneti üzerine olsun) Allah Rasulunu aşağılıyanın hükmü sorulmuş Lanetullah Sistani de şöyle cevap vermiş:
Rasulullaha – sallallahu aleyhi ve sellem – veEhli Beyte - Aleyhimusselam – düşmanlığını açık şekilde ilan etmedikce bu adamın küfrüne hüküm edilmez.”
Şimdide bu pisliklerin kıble ehli bidatçı olduklarınımı söyleyeceyik?
Ehl-i sunnet alimlerinin geneli, Şia'yı Bid'atçı sapık fırka görürken, Tekfir ettikleri ise, Rafızı ve Gulat-ı Şia'dır. Bu konuda detaylı bilgi için Muhammed ebu Zehra'nın İslamda Siyasî Ve İtikadî Mezhebler Tarihî isimli eserinde Şii'lik bahsini okumanızı öneririm.

Tekfir konusunda son dönemde Muhammed bin Abdulvahhab (rahimehullah)'ı tâkib eden ve sofiyye tarafından Vahhabi diye yaftalanan muslumanlar ise genel olarak toptan Şia'yı tekfir etmektedirler.

Günümüzde gördüğümüz bazı Şiilerin, ashaba sövmesi kendilerini kafir yapar. Ehl-i sunnet alimlerinin geneli , Şia itikadını araştırıp, Bid'atçı (sapık fırka) ismini vermişken; belli kişilerin açıkça işledikleri küfürleri görüp, ayırım yapmaksızın topyekün Şia'lar kafirdir demeyi isabetli görmüyoruz.
Âlimlerin geneli , Rafızı ve Cehmiyye fırkalarını tekfir etmişlerdir.
Bizim itikadımız da budur. Şia'nın bazı fırkaları (Rafızi, Ğurabiyye, Gulat-ı Şia vb) kâfirdir. Şia genel (Caferi, Zeydiyye, İmamiye) olarak da , Bid'at fırkasıdır.
Şeyhu'l İslam İbn Teymiyye (rahimehullah), Şia'nın saık kolu Rafızi'leri yahudilerden beter görmektedir.

Yahudilerle Râfızîler’in Benzer Yönleri Nelerdir?

Şeyhulislâm İbn Teymiyye rahimehullah dedi ki: “Bu Râfızîlerin fitnesi; Yahudilerin fitnesidir. Yahudiler: “Krallığa ancak Dâvûd’un soyu lâyıktır” derlerken, Râfızîler de: “İmamlık ancak Ali evladına lâyıktır” diyorlar.
Yahudiler: “Mesih Deccal ve kılıç inene kadar Allah yolunda cihâd yoktur” derken, Râfızîler: “Mehdî gelip bir munâdî semâdan sesleninceye kadar, Allah yolunda cihâd yoktur” diyorlar.

Yahudiler, namazı yıldızlar görününceye kadar erteliyor, Râfızîler de akşam namazını yıldızlar çıkıncaya kadar geciktiriyorlar. Hadis-i şerîf’te ise şöyle buyrulur:
Ummetim iftarda acele ettikleri ve akşam namazını yıldızlar görününceye kadar ertelemedikleri sürece, fıtrat üzere kalmaya devam edeceklerdir.”
(İmam Ahmed (4/147, 5/417, 422) Ebû Dâvûd (418) İbn Mâce (689) Zevâid’de: İsnâdı hasendir, denildi.)
Yahudiler Tevrat’ı tahrif ettiler, Râfızîler de Kur’an’ı tahrif ettiler.

Yahudiler mestlere mesh etmezler, Râfızîler de mestlere mesh etmezler. Yahudiler “O bizim meleklerden düşmanımızdır” diyerek Cebrail aleyhisselam’a düşmanlık ederler, Râ-fızîler de Cebrail vahyi Muhammed’e getirmekle hata etti derler.

(Gurrabiye denilen şiî fırkası, Cibril aleyhisselam’ın vahyi Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem’e getirmekle hainlik ettiğini, bu risalete Ali radıyallahu anh’ın daha hak sahibi olduğunu iddia ederler. Bu yüzden: “el-Emîn Haydar'ın hakkını alıkoymakla hain oldu” derler.
Gördün mü ey Müslüman kardeşim! Cibril aleyhisselam’ı nasıl da ihânetle suçluyorlar! Halbuki Allah subhanehu ve teâlâ onu güvenilirlik ile vasıflandırmıştır:

“Onu Rûhu'l-Emîn (Cebrâil) indirdi.” (Şuara,193) Ve “O orada sayılan, güvenilen (bir elçi) dir.” (Tekvir, 21) Bazı Râfızîlerin îmân ettiği bu inançlara sen ne dersin ey Müslüman kardeşim?!)

Râfızîler, aynı şekilde Hıristiyanların da bazı hasletlerine uyum göstermektedirler. Hıristiyanlar, kadınlarına Mehir ödemez, meta olarak faydalanırlar. Râfızîler de aynı şekilde mut’a nikâhını helâl sayarak böyle evlenirler.

Yahudi ve Hıristiyanlar, iki haslet ile Râfızîlerden üstündürler: Yahudilere sizin dîninizin en hayırlısı kimdir? Diye sorulunca “Mûsâ’nın ashâbı” derler. Hıristiyanlar da dinlerinin en hayırlısı sorulduğu zaman “İsa’nın havârileridir” derler. Râfızîlere: “Dîninizin en şerlileri kimdir?” diye sorsalar: “Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem’in ashâbıdır” derler.

(Şeyhu'l islâm İbn Teymiyye, Minhâcu’s-Sunne, C.1, Sf: 24)


İbni Teymiye (rahimehullah) Rafizilerin tekfiri konusunda umumi tekfire gitmemiştir. Küfür içeren itikatlarına davet eden âlimlerini tekfir etmiş ama avamına yani cahil halk tabakasına küfür hükmünü şartlar ve maniler gözetiminde indirmiştir. Rafizileri genel olarak tekfir ederken muayyeni ancak şartlar yerine geldikten ve maniler kalktıktan sonra tekfir etmiştir.
(Şeyhu'l islâm, İbn Teymiyye, Mecmu’ul Fetava, 2/452, 13/ 96; Minhac Es-Sunneh 1/452 ve 5/ 87)


وأما تكفيرُهم وتخليدُهم : ففيه أيضا للعلماء قولانِ مشهورانِ : وهما روايتانِ عن أحمدَ . والقولانِ في الخوارج والمارِقين مِن الحرورية والرافضةِ ونحوِهم . والصحيح أن هذه الأقوالَ التي يقولونها التي يُعلَم أنها مخالِفةٌ لما جاءَ به الرسولُ كفرٌ وكذلك أفعالِهم التي هي مِن جنْس أفعالِ الكفار بالمسلمين هي كفرٌ أيضا . وقد ذكَرتُ دلائلَ ذلك في غير هذا الموضِعِ ؛ لكن تكفيرُ الواحد المعيَّن منهم والحكم بتخليدِه في النار موقوف على ثبوت شروط التكفير وانتفاءِ موانعِه
فإنَّا نُطلِق القولَ بنصوصِ الوعْد والوَعيدِ والتكفيرِ والتفسيقِ ولا نحكُم للمعيَّن بدخوله في ذلك العامِّ حتى يقومَ فيه المقتضى الذي لا معارض له
"Onların tekfirine ve Cehennemde ebedi kalması meselesine gelince bu konuda da alimlerin iki meşhur görüşü var. İmam Ahmedden de iki rivayet gelmiştir.
Harurilerden olan sapık Havaricler, Rafiziler ve benzerleri hakkında iki görüş var.
Doğru olan budur ki, onların şeriata muhalif olduğu bilinen sözleri küfrdür. Elecede onların kafirlerin müslümanlara ettiği cinsden olan felleri.
Ben bunun delillerini başka yerde zikr ettim.
Lakin, bunlardan muayyen şahsın tekfirine ve Cehennemde ebedi kalacağı mevzusuna gelince, bu mesele tekfirin şartları ve manelerinin aradan kalkmasına bağlıdır."

(Şeyhu'l İslam Ahmed İbn Teymiyye, Mecmuatu'l Fetava, 28/273; Daru'l Vefa: 1426/2005)

Şeyh Abdullah el-Cumeylî, Bezlu’l-Mechûd Fî Muşâbeheti’r- Râfiza Li’l Yehûd adlı kitabında, Râfızîlerin kendilerinden başkalarını tekfir edip kanlarını ve mallarını mubah saymada Yahudilere benzediklerini zikretmiştir. Diyor ki:
Yahudiler insanları; “Yahudiler ve diğer milletler” olarak taksim ederler. Yahudiler yalnızca kendilerinin mumin olduğuna inanırlar. Diğer milletler ise onlara göre Allah’ı bilmeyen putperest kâfirlerdir. Talmud’da şöyle gelir; “Yahudiler dışında herkes putperesttir.” Hahamların öğrettikleri de buna mutabıktır. Hatta İsa aleyhisselam bile onların tekfirlerinden kurtulamamıştır. Nitekim Talmud’da Mesih aleyhisselam hakkında “Allah’ı tanımayan kâfirdir” şeklinde geçer. Râfızîler de yalnızca kendilerinin mu’min olduklarına inanırlar. Kendileri dışındaki Müslümanları murted kâfirler olarak, İslam’dan nasîbi olmayan kimseler olarak görürler. Râfızîlerin Müslümanları tekfir etmelerinin sebebi ise, kendilerinin i’tikâd ettiği “Velâyet”i kabul etmeyi İslam’ın bir ruknü olarak kabul etmeleridir. Velâyeti kabul etmeyen kimse, Râfızîlere göre; iki şehâdet kelimesini söylemeyen veya İslam’ın beş şartını inkâr eden kimse gibi kâfirdir. Hatta velâyet onlara göre İslam’ın diğer şartlarından da önceliklidir. Nitekim el-Burâkî, Ebû Abdillah aleyhisselam’dan şöyle dediğini nakleder:
“Bizim Şîamız dışında İbrahim’in dîninde olan hiç kimse yoktur. Diğer insanlar bundan uzaktır.”
Kummî’nin Tefsir’inde de Ebû Abdillah’tan naklen şöyle denilir: “Kıyâmet gününe kadar bizim dışımızda İslam milleti/dîni üzere olan yoktur.”

(Abdullah el-Cumeylî; Bezlu’l-Mechûd Fî Muşâbehe-ti’r-Râfiza Li’l-Yehûd, C.2, Sf: 559, 568)
 
Sakaleyn Çevrimdışı

Sakaleyn

Üyeliği İptal Edildi
Banned
Acaba araştırdınızmı ? her duyduğunuza inaniyorsunuz işte..Humeyninin kitabında öyle birşey yok.aksini iddaa eden varsa gitsin baksın bakalım varmı ?


rp1mw.jpg

rp1nk.jpg
rp1p6.jpg
rp1pt.jpg


Hadi bakalım varmı ? hep yanlış yerlerden araştırma öğrenilme yapılıyor şia hakkında.
şia bir şiadan öğrenilir..tutup bir sünniden ibadiden selefiden öğrenemezsin..
Humeyni ki zaten iktira geldiğinde Hz.Ebubekir ve Hz.Ömere sövülmeyi yasaklayan kişidir..
 
M Çevrimdışı

Muvahhid Faruk

* لا أمثل إلا نفسي *
İslam-TR Üyesi
Abdul Muizz!«Vahhabi» ismi Muhammed bin Abdil Vehhab En Necdinin takipçilerine «Sofiyye» tarafından verilen bir isim değil. Muhammed bin Abdil Vehhabın davetini takib eden Necdilerin bizzat kendileri bu ismi kabul etmişler.Hatta Suudun eski müftisi Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz «Vahhabi» isminin şeref olduğunu söylemiştir.Bu ismi kabul eden takipçilerinden en meşhuru Suleyman bin Sehmandır. Günümüzde bir çok «Selefi» şeyhi bu ismi kabul etmişler.Zamanında bazı Hanbeliler bile bu ekolu «Vahhabiler» diğe isimlendirmiş....Geçelim asıl konumuza...Bu pislikler dörd sahabe dışındakı ashabı tekfir ediyor. Tekfir etmedikleri dörd sahabi ise şunlardır:1. Ebu Zerr El Ğıfari (Allah ondan razı olsun)2. Selman Farisi (Allah ondan razı olsun)3. Mikdat bin Esved (Allah ondan razı olsun)4. Ammar bin Yasir (Allah ondan razı olsun)

İran Şialarının en meşhur alimi Homeyni bakalım bu serseri ne diyor: "Batil bir amel olsa da, taşdan ve yahud kayadan bir şey taleb etmek şirk değildir. Sonra şübhesiz ki, biz Allahın kudret verdiyi imamların ve Peygamberlerin mükaddes ruhlarından medet umuyoruz." "Keşful-Esrar", sah: 49
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin

Ben Muhammed bin Abdulvehhab takibcilerine bu ismi ilk verenler sofilerdir demedim. Vahşetler diyerek etiketliyerek hakaret etmeye çalıştıklarını söylemeye çalıştım.


Rasulullahın amcası Abbas ve oğlu Abdullah (r.anhuma)'yı da mı tekfir ettirdin?

Muhammed Faruk , yazımdan bir şey anlamamış, kitlendiğin şekilde bildiğini terennum edib duruyorsun. Sana Şiilerden kimse sahabeye küfretmiyor, veya sapıkça inanışları ya da söylemleri olmadığını söyleeyen mi var ki, şia büyüklerinden alıntılar yaparak, "bak işte hepsi kafir" demeye getiriyorsun. Amaç şiaların ashabe ve sunnilere söylediklerini ortaya dökmekse bunu yıllar önce bu foruma biz koyduk zaten hâla da durmaktadır. Fakat bu şahısların belli başlılarına bakarak topyekün şia fırkasına "kafir" hükmü vermenin tekfir usulune uymadığı, ehl-i sunnetten de geneli tekfirden sakındığını söylemiş oldum. Zorlama yorumlarla bak bunu dedi, bak falanca şia da şöyle dedi diyerek bir fırka tekfir edilemez. Ancak O sözün sahibi tekfir edilebilir, o da belli şartlardan sonra.
Sözü uzatmak nâfile, direkt sonuca gidelim ve ehl-i sunnetin ekserisinin Şia'yı komple tekfir ettiğine dair eserlerinden delillendirmeni bekliyorum.
 
sirati mustakim Çevrimdışı

sirati mustakim

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
rafizi ve ya sialarla birbasa konustugunuzda onlar coku zaman tagiyye yaparlar(soz olarak sizinle razilasa bilirler)
buda kardeslerimi yanilgiya sokmasin sakin.
 
Çay-Şakird Çevrimdışı

Çay-Şakird

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
humeyniyi veya muayyen olarak şiayı seven birisi değilim yanlış anlaşılmasın, fakat komple tekfire geleceksek onları tekfir edesiye daha çokça şüpheli şey var.
 
W Çevrimdışı

wert

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Allaha hamd olsun ki Allah svt bu suriye olaylarıyla beraber şianın takiyyesini ortaya çıkardı kalemlerin kırlımasına şuurların artmasına ve şianın daha önce tekfir edilmeyen çevrelercede tekfir edilmesini sağlamıştır.Allahın yardımıyla şiiler ya musluman olurlar ya cizye verirler ya kanları dökülür bu saatten sonra bizimle onlar arasında kıyamete kadar savaş sürecek inşaAllah
 
M Çevrimdışı

Muvahhid Faruk

* لا أمثل إلا نفسي *
İslam-TR Üyesi
Abdul Muizz!Genelleme yaparak tekfir ettiğimi de nerden çıkardın? Konu Zevahirinin İran Şialarını tekfir etmediği meselesinden başladı. Ben de İrandakı Şia Mollarından nakiller yaparak açık saçık küfürlerini ortaya koydum. Bu fırkanın Mollası Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa artık avam Şiaları siz düşünün. Yukarıda İran Şia tosbağa mollarından da nakiller açık zaten. Ehli Sünnetin tekfir etmediğini bidat ehli olduklarını söledikleri Şiaları biz de zaten tekfir etmiyoruz.Biz kiminse ismi «Şia-Harici-Murcie» olduğuna göre değil aksine onun itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz.Bir kimse Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa.....Annemiz Aişeye (Allah ondan razı olsun) zina iftirası atıyorsa....Ashabın genelini irtidad etmekle suçluyorsa....İmamların Peygamberlerden (aleyhimusselam) üstün olduğuna itikad ediyorsa.............Açıktan kafir olduklarını söylüyoruz. İster avam olsun ister Şeyh olsun fark etmez...Asıl olarak sen İrandakı Şia taifesinin bu şeylere inanmadığını burada isbat etseydin konu bu kadar da uzanmazdı ve kapanırdı.Son olarak: Bir kimse yukarıda saydığım küfürlere itikad etmiyorsa ve başka küfürleri de yoksa İslamı bozacak ismi Şia-Harici-Murcie ne olursa olsun fark etmez böyle birisini tekfir etmiyoruz. Yukarıda da söylediğim gibi biz kimise ismine göre değil itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz. Ayrıca kimse burda Ehli Sünnetin ekserisinin Şiaları komple tekfir ettiğini söylemediki bu konuda da cevab bekliyesin benden. Ahiru Da’vana Elhamdulillahi Rabbil Alemin.
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
Genelleme yaparak tekfir ettiğimi de nerden çıkardın?
Ehli Sünnetin tekfir etmediğini bidat ehli olduklarını söledikleri Şiaları biz de zaten tekfir etmiyoruz.
Asıl olarak sen İrandakı Şia taifesinin bu şeylere inanmadığını burada isbat etseydin konu bu kadar da uzanmazdı ve kapanırdı.
Ayrıca kimse burda Ehli Sünnetin ekserisinin Şiaları komple tekfir ettiğini söylemediki bu konuda da cevab bekliyesin benden.
Yazından, İrandaki Şia'ları komple tekfir ettiğini anlıyorum.
Bunun haricinde Dünya üzerindeki Şia'ları topyekün tekfir etmediğini anlıyorum.
Ehl-i sunnetin ekserisinin Şia'ları toptan tekfir etmediğini kabul ediyorsun.

Sorularım şunlar :
1- Ehl-i sunnetin bid'at ehl-i olduğunu söylediği ve senin de Bid'at fırka olarak kabul ettiğin Şia'lar(ın) hangi fırkalardır?
2- Komple tekfir ettiğin İran'daki Şia'lar hangi fırkalardır?
3- Komple Tekfir ettiğin İran Şia'ları ile, Tekfir etmediğin Bid'atçi Şia'lar arasındaki akide farklarını bildirir misin?
4- Ehl-i sunnetten İran Şialarını komple tekfir eden âlimleri bildirir misin?
 
Son düzenleme:
E Çevrimdışı

emirha_K

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Allaha hamd olsun ki Allah svt bu suriye olaylarıyla beraber şianın takiyyesini ortaya çıkardı kalemlerin kırlımasına şuurların artmasına ve şianın daha önce tekfir edilmeyen çevrelercede tekfir edilmesini sağlamıştır.Allahın yardımıyla şiiler ya musluman olurlar ya cizye verirler ya kanları dökülür bu saatten sonra bizimle onlar arasında kıyamete kadar savaş sürecek inşaAllah

internet:Klavye müceddid,müçtehid ve mücahidlerinden geçilmez oldu.Keskin sirke küpüne zarar.İlimsiz,tahsilsiz hiç bir açıdan islama faideli olamayız kardeşim, yaptığımız boş lakırdı vs.işleri cihad zannediyoruz.Allah aşkına şu cümlelerin hiç ipe sapa gelir bir tarafı var mı? (Allahın yardımıyla şiiler ya musluman olurlar ya cizye verirler ya kanları dökülür bu saatten sonra bizimle onlar arasında kıyamete kadar savaş sürecek inşallah)sen neyin kanını dökmekten bahsediyorsun?Bu toplumda henüz islami eğitim,islami bir sosyo-ekonomik sistemi hayatlarına yansıtabilmiş ufak da olsa bir Müslüman topluluk var mı?Allah nasıl yaşar isek öyle bir düzeni başımıza hakim kılıyor.İpe sapa gelmeyecek ''mücahidçilik'' oyunları ile geçirilcek vakit yok! İslam topraklarında ki işgalcileri,siyonist,emperyalist Allah düşmanlarını hallettik de sıra hariciler gibi kendi fıkhımızdan olmayanları katletmeye mi geldi?

Bir de ilmi olarak bir eser hakkında eleştiri de bulunacak isek.Hakkın yerini bulması ve hata etmememiz için temel olarak o eserin yazıldığı dili tüm incelikleri ile bilmemiz gerekir.Örneğin bura da Şia'nın belli başlı kitapları sağdan soldan kopyala yapıştırlar ile eleştirilmiş.Bu eleştirileri yapan arkadaşlar acaba arap ve fars dillerini biliyorlar mı? bu kitapları;orjinal yayınevlerinden alıp tahkik ettiler mi? tabiki de hayır sonuçta yapılan bu eleştiriler kendi egolarını tatmin etmek dışında ilmi olarak hiç bir mana ifade etmeyecektir.Amacım Şia'yı,şia'nın kaynaklarının yanlışsız vs olduğunu filan elbette savunmak değil.Sadece kopyala-yapıştırcı kardeşlere hata ettiklerini bildirmek.Örnek olarak bazı şii sitelere baksınlar,o sitelerde de bir çok kopyala-yapıştırcının ehl-i sünnet fıkhına,kaynaklarına dair bir çok uydurma şeyleri çeşitli hileler ile o kaynaklardaymış gibi göserdiklerini göreceklerdir.Ama bahsettikleri kaynaklar ellerinde mevcut ise onların yaptığı hileleri farkedeceklerdir.Bilgi yazılı olduğu kitaptan alınır ve o kitap üzerinden eleştirilir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
M Çevrimdışı

Muvahhid Faruk

* لا أمثل إلا نفسي *
İslam-TR Üyesi
Abdul Muizz! Yazılarımdan ne anladığın senin anlayışınla ilgili. Ben gayet açık ve net olarak yazacaklarımı yukarıda yazdım.«Dikkatli oku kimleri ve niye göre tekfir ettiğimi yukarıda açıktan yazmışım»İran Şiaları konusunda da İranın önde gelen tosbağa mollalarından alıntı yaptım zaten verdiğim linkleri incelersen o zaman anlarsın.Abdul Muizz diyorsunki:Komple tekfir ettiğin İran'dakiŞia'lar hangi fırkalardır?Muvahhid Faruk Cevap:Tekfir ettiğim Şiaların hangi fırkalardan olması önemli değil önemli olan tekfir edilen topluluğun neye itikad edib etmemesidir. Bir insan veya topluluk Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa, annemiz Aişenin haşa zinakar olduğuna itikad ediyorsa, ashabın genelini irtidad etmekte itham ediyorsa kendisini hangi fırkaya nisbet ediyorsa etsin fark etmez o kafirdir.Önceden söylediğimi şimdide söylüyorum. Biz bir insanı veya fırkanı ismine göre değil yaptığı fiilere veya itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz.Ayrıca bu zındık taifenin küfürlerini bir bir yazsak cildler halinde kitab olur.Bu şerefsizlerin itikadına göre İmam Mehdi geldiği zaman haşa annemiz Aişeni kabrinden çıkaracak ve onu diriltecek sonra ona had cezası uygulayacak. (Neuzubilleh)Şiaların en muteber kitablarlarında annemiz Aişenin haşa zinakar olduğu açıktan yazılıb. («El Kafi» 2/402) («Tefsir El-Kummi» 2/377)Ahiru Da’vana Elhamdulillahi Rabbil Alemin.
 
Abdulmuizz Fida Çevrimdışı

Abdulmuizz Fida

فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ
Admin
Abdul Muizz! Yazılarımdan ne anladığın senin anlayışınla ilgili. Ben gayet açık ve net olarak yazacaklarımı yukarıda yazdım.
«Dikkatli oku kimleri ve niye göre tekfir ettiğimi yukarıda açıktan yazmışım»
İran Şiaları konusunda da İranın önde gelen tosbağa mollalarından alıntı yaptım zaten verdiğim linkleri incelersen o zaman anlarsın.
Abdul Muizz diyorsunki:Komple tekfir ettiğin İran'dakiŞia'lar hangi fırkalardır?
Muvahhid Faruk Cevap:
Tekfir ettiğim Şiaların hangi fırkalardan olması önemli değil önemli olan tekfir edilen topluluğun neye itikad edib etmemesidir. Bir insan veya topluluk Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa, annemiz Aişenin haşa zinakar olduğuna itikad ediyorsa, ashabın genelini irtidad etmekte itham ediyorsa kendisini hangi fırkaya nisbet ediyorsa etsin fark etmez o kafirdir.
Önceden söylediğimi şimdide söylüyorum. Biz bir insanı veya fırkanı ismine göre değil yaptığı fiilere veya itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz.
Ayrıca bu zındık taifenin küfürlerini bir bir yazsak cildler halinde kitab olur.
Bu şerefsizlerin itikadına göre İmam Mehdi geldiği zaman haşa annemiz Aişeni kabrinden çıkaracak ve onu diriltecek sonra ona had cezası uygulayacak. (Neuzubilleh)
Şiaların en muteber kitablarlarında annemiz Aişenin haşa zinakar olduğu açıktan yazılıb.
(«El Kafi» 2/402) («Tefsir El-Kummi» 2/377)
Ahiru Da’vana Elhamdulillahi Rabbil Alemin.


Yazılarınden ne anladığım, akıl sahibi herkesin anladıklarıdır. Sen ne yazdığının şuurunda olmayabilirsin ama karşında okuduğunu iyi anlayan birisi olduğunu bil! Ayrıca yazıların ortada, alıntı aşağıda. Ne anlamışsam, yazdığın satırlardan alıntılanmıştır.
Şimdi aşağıda yazını bire bir gör! Bundan sonra da, saçmalamadan önce, ben neler zırvalamışım ki, insanlar böyle diyor diye aynaya bak!

---

Abdul Muizz!
Genelleme yaparak tekfir ettiğimi de nerden çıkardın? (B)
Konu Zevahirinin İran Şialarını tekfir etmediği meselesinden başladı.
Ben de İrandakı Şia Mollarından nakiller yaparak açık saçık küfürlerini ortaya koydum. Bu fırkanın Mollası Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa artık avam Şiaları siz düşünün. (A)
Yukarıda İran Şia tosbağa mollarından da nakiller açık zaten.Ehli Sünnetin tekfir etmediğini bidat ehli olduklarını söledikleri Şiaları biz de zaten tekfir etmiyoruz.
Biz kiminse ismi «Şia-Harici-Murcie» olduğuna göre değil aksine onun itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz.
Bir kimse Kuranın tahrif olduğuna itikad ediyorsa.....
Annemiz Aişeye (Allah ondan razı olsun) zina iftirası atıyorsa....
Ashabın genelini irtidad etmekle suçluyorsa....
İmamların Peygamberlerden (aleyhimusselam) üstün olduğuna itikad ediyorsa....
.........
Açıktan kafir olduklarını söylüyoruz. İster avam olsun ister Şeyh olsun fark etmez...
Asıl olarak sen İrandakı Şia taifesinin bu şeylere inanmadığını burada isbat etseydin konu bu kadar da uzanmazdı ve kapanırdı.
Son olarak: Bir kimse yukarıda saydığım küfürlere itikad etmiyorsa ve başka küfürleri de yoksa İslamı bozacak ismi Şia-Harici-Murcie ne olursa olsun fark etmez böyle birisini tekfir etmiyoruz. Yukarıda da söylediğim gibi biz kimise ismine göre değil itikad ettiği şeylere göre değerlendiriyoruz.
Ayrıca kimse burda Ehli Sünnetin ekserisinin Şiaları komple tekfir ettiğini söylemediki (C) bu konuda da cevab bekliyesin benden.
Ahiru Da’vana Elhamdulillahi Rabbil Alemin.



Yazından;
A _ İran'daki Şia'ları komple tekfir ettiğini anlıyorum.
]B _ Bunun haricinde Dünya üzerindeki Şia'ları topyekün tekfir etmediğini anlıyorum.
]C _ Ehl-i sunnetin ekserisinin Şia'ları toptan tekfir etmediğini kabul ediyorsun.

Sorularım şunlar :
1- Ehl-i sunnetin bid'at ehl-i olduğunu söylediği ve senin de Bid'at fırka olarak kabul ettiğin Şia'lar(ın) hangi fırkalardır?
2- Komple tekfir ettiğin İran'daki Şia'lar hangi fırkalardır?
3- Komple Tekfir ettiğin İran Şia'ları ile, Tekfir etmediğin Bid'atçi Şia'lar arasındaki akide farklarını bildirir misin?
4- Ehl-i sunnetten İran Şialarını komple tekfir eden âlimleri bildirir misin?




*****

Böyle kaçak güreşip kaçmak yakışmıyor sana!
Sana, senin yazılarındaki kendi ifadenle verdiğin Şia hakkındaki imanınla ilgili sorular sordum.
Sahabeye küfreden sunni de olsa kâfirdir. Bunda şubhe veya ihtimal var mı ki, gidip gelip böyle diyen şialar var diyorsun? Böyle diyen İranda Şii mollalar var diye İrandaki tüm Şiileri toptan kafirdirler diyorsun!

Bu ifadenin ilimle ne bağı vardır? Hangi ehli sunnet alimden senin zırvalarını duydun?

İrandaki Şii mollaların söylemlerini başka ülkelerdeki Şii mollalar söylemiyor mu? Söylüyorsa, Şii mollaların bulunduğu o ülkenin avâmını da neden topyekün tekfir etmiyorsun?

Sonra da ehli sunnetin bidat fırka dediği Şialar var diyorsun. Kafir dediğin İran'daki Şii mollalarla aralarındaki itikat farkını soruyorum, klasik kaçış pozisyonuna soyunuyorsun.
Anlaşılıyor ki saçmaladığının, duygusallıkla fetva verdiğinin farkına varamamışsın!

Şimdi sözüm ve aynı sualim buradaki aynı düşüncede olanlaradır. Dileyen (aynı inançtaki), sorularıma delilleriyle ilmi cevab versin!
 
Son düzenleme:
Sayfullah at-Turki Çevrimdışı

Sayfullah at-Turki

حَسْبُنَا ٱللَّهُ وَنِعْمَ ٱلْوَكِيل
İslam-TR Üyesi
Konu net olarak anlaşılması için bu soruyu tekrar sormak durumundayım.

Bir tekfirciden duydum, şunu diyor: ''Zevahiri bir yazısında Rafizilerin (yani sadece bidatçi sapık şiilerin değil) tüm küfür ve şirklerini (Kuranın tahrif olduğunu, İmamlarınin peygamber ve meleklerden daha iyi ve masum olduğunu, Hz Aişe (ra) iftiraları, Sahabeye sövmeleri) saydıktan sonra ''bunların hepsi küfürdür ancak onlara bunlar açıklanmadığı sürece müslümandırlar'' diyormuş.

Adnani de bunu bir açıklamasında dile getiriyor:
''İkinci olarak seni, müşriklerin ve necis Rafızilerin tekfiri konusunda menhecinde olan çatlakları ve Mısır ordusu, Pakistan ordusu, Afgan, Tunus, Libya, Yemen ve tağutların diğer ordularının ve destekçilerinin tekfiri konusunda menhecinde olan çatlakları düzeltmeye, onları, ‘Amerikan yanlısı’ gibi isimlerle değil, alemlerin Rabbi’nin onları isimlendirdiği gibi ‘tağutlar’, ‘kafirler’ ve ‘mürtedler’ şeklinde isimlendirmeye ve ‘bozuk yönetim’, ‘geçersiz anayasa’ ve ‘Amerikan yanlısı ordu’ sözlerinde yaptığın gibi şer’i emirleri değiştirmemeye davet ediyoruz.''

ikinci olarak, eğer bu söylenenler doğruysa, küfür ve şirkleri açık olan şahısları tekfir etmemek itikadi bir sapıklık mıdır yoksa kendisini İslam'a nispet ettiği için ictihadi bir mesele mi olur?

İbn Teymiyye (rh), bu rafizilerin yahudi ve hristiyanlardan daha kafir olduğunu ve bunun küfründe şüphe edenin kafir olacağını ve tekfir etmeyenin küfründe şüphe edenin de küfründe şüphe olmayacğını söylüyor.
 
Kuteybe Çevrimdışı

Kuteybe

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
ÖyleyseRabbim Zevahiri gibi aklı selim Sahiplerini ümmetinin başından eksik etmesin.

Adnani gibi bozguncuların şerrinden ümmeti korusun.

2.Askeri alanda küresel küfrün başı Amerika’nın askeri ve finansal olarak kan kaybederek ölmesine, insan kaynakları kuruyup bir ric’at ve inziva aşamasına ulaşmasına ve kendi kabuğuna çekilmesine kadar mütemadiyen zayıflatılmasına odaklanılmalıdır. Allah’ın izniyle çok yakında olacak.

Bütün mücahid kardeşler Batı-Siyonist-Haçlı ittifakının dünyanın her yerindeki çıkarlarını hedef almayı başlıca görevleri olarak düşünmelidir. Bu amaçla ellerinden gelen çabayı göstermeliler.

4.Ehl-i Sünnet’le savaşmadıkları takdirde Rafiziler, İsmaililer, Kadiyaniler ve aşırı Sufiler (Ğulât-ı Sûfiyye) gibi sapkın mezheplerle savaşmaktan kaçınılmalıdır. Ehl-i Sünnet’le savaşsalar bile verilen cevap doğrudan savaşa katılanlarla sınırlı olmalıdır. Aynı zamanda sadece kendimizi savunduğumuzu net olarak belirtmeliyiz. Aralarındaki bize karşı savaşa katılmayanlar ve aileleri evlerinde, ibadet yerlerinde, dini merasimleri ve dini toplantılarında hedef alınmamalıdır. Ancak bu bizleri itikat ve amellerindeki sapkınlığı devamlı olarak belirtmekten alıkoymamalıdır.


El Kaide'nin cihad manifestosu.

Mücahidlerin kontrolleri altındaki alanlara gelince, bu mezheplere hikmetle muamele edilmeli, İslam’a davet edilmeli, şüpheleri yok edilerek bilinçlendirilmeli ve daha büyük bir zarara yol açmayacak şekilde iyiliği emredip kötülük nehyedilmeli, bu suretle Mücahidlerin sürülmesi, kitlelerin isyan etmesi ve düşmanların bu bölgeleri işgal etmek için istismar edebileceği huzursuzluklar çıkması gibi hadiselerin önüne geçilmelidir.
 
farkındayız Çevrimdışı

farkındayız

İyi Bilinen Üye
İslam-TR Üyesi
Birisi savaşı ve galibiyeti bir araç olarak görüyor.
Diğeri ise amaç.

Birisi yürüdüğü yolda sabır gösteriyor.
Diğeri ise alabildiğince aceleci.

Birisi hata yapabileceğini , ama hatadan dönmek gerektiğini söylüyor
Diğeri, bizde hata olmaz. Hata yapanı indiririz diyor.

Biri hala davet ediyor.
Diğeri hadi ordan diyor.


ALLAH ŞEYH den razı olsun.
 
Üst Ana Sayfa Alt