VAHYE TERS İŞ YAPTIGINI NERDE GÖRDÜN
İDARE NE DEMEK BİLİRMİSİN BU DİNDE HERKES TARAFINDAN SEVİLMEK LAZIM HER YERİ İDARE EDECEKSİN FARKINDAMISIN BİLMEM İSLAM KARDEŞİM AMA CÜBBELİ ONLARIN İMAN DIŞI SÖZLERİNDE BİLE HEMEN İDARE EDİYOR AÇIKLAMA GETİRİYOR ALLAH SAHTEKARLIK YAPIYOR DEMEK NE DEMEK YA.BÖYLE BİR KAVRAM İNSANI KAFİR YAPAR.CÜBBELİ ONA SEN KAFİR SÖZÜ SÖYLEDİN DESE O KONUYU DAHADA UZATACAK ORTALIK GERİLECEK.VELHASIL BÖYLE DEMESİNİN KARŞISINDA CÜBBELİ DELİLLERLE ANLATIYOR.YIKICI DEĞİL YAPICI OLALIM.İARE EDİLEN DEĞİL İDARE EDEN TARAF OLALIM CÜBBELİ BU TEORİDE İLERLİYOR İNSAN KAZANIYORNE BİLİYORSUN FATİH ALTAYLI TAM MANASIYLA DÖNÜŞ YAPACAK.CÜBBELİ ALLAH İÇİN SEVİYORUM DİYOR BUNLAR ÇOK DEĞİŞİK KAVRAMLAR.ALLAH İÇİN SEVİYORUM DEMEK RIZA İÇİN DEMEKTİR.HADİSTE GEÇİYOR.
“Allahu Teala buyurur ki: “Benim için birbirini seven, birbirini arayıp soran, birbirini ziyaret eden, birbirine infak ve ikramda bulunanlara muhabbetim hak olmuştur.”[Ahmed, Müsned, V, 229; Hakim, Müstedrek, IV, 169-170]
“Allahu Teala kıyamet günü şöyle buyurur: “Benim celalim (rızam) için birbirlerini sevenler nerede? Hiçbir gölgenin bulunmadığı bugün onları kendi (rahmet) gölgemde gölgelendireceğim.”[Müslim, Birr, 12 (No:37).]
“Allah’ın dostları içinde öyle kimseler vardır ki, onlar nebî ve şehit değillerdir. Fakat kıyamet gününde Allahu Teala’nın kendilerine bahşettiği ihsan ve makamlardan dolayı nebî ve şehitler onlara gıpta ile bakarlar.
Ashab: “Ya Rasulallah! Onlar kimlerdir, bize haber verir misiniz?” diye sorduklarında; Rasulullah (a.s):
“Onlar, aralarında herhangi bir neseb bağı ve maddî alışveriş bulunmadan sırf Allah’ın muhabbeti ve rızası için birbirlerini sevenlerdir. Vallâhi onların yüzü (o gün) nur gibi parlamakta ve kendileri de nurdan minberler üzerinde oturmaktadır. İnsanlar korktukları zaman onlar korkmazlar, insanlar üzüldükleri zaman onlar üzülmezler” buyurdu
BİR KİMSEYİ SEVMİYORSAN ALLAH İÇİNSEVİYORUM DE GERCEKTEN SEVERSİN KİMSEYE KİN VE BUGUZ ETMENİN ALEMİ YOK.ZAN BÜYÜK GÜNAHTIR.HADİS-İŞERİFTE;ZANDAN SAKININ.MUHAKKAKKİ ZAN SÖZLERİN EN YALANIDIR.AYIPLARI ARAŞTIRMAYIN.BİRBİRİNİZE BUĞZ ETMEYİN KARDEŞLER OLUN.SIRACÜL MÜTTEKIN 1220. HADİS.AYETİ KERİMEDE;- Ey iman edenler, zandan çok kaçının; çünkü zannın bir kısmı günahtır. Tecessüs etmeyin (birbirinizin gizli yönlerini araştırmayın). Kiminiz kiminizin gıybetini yapmasın (arkasından çekiştirmesin.) Sizden biriniz, ölü kardeşinin etini yemeyi sever mi? İşte, bundan tiksindiniz. Allah'tan korkup-sakının. Şüphesiz Allah, tevbeleri kabul edendir, çok esirgeyendir. HUCURAT 12
BİR KİMSEYE KAFİR DEMEK SENİ DİNDEN ÇIKARIR HEMDE SEN ONUN MÜSLÜMAN OLDUĞUNU BİLİYORSAN.SEN NERDEN BİLİYORSUN KAFİR OLDUĞUNU NASIL HÜKÜM VEREBİLİRSİN.BİR KİMSE İMANLI OLARAK YAŞASA FAKAT ÖLDÜĞÜNDE İMANLIMI İMANSIZMI ÖLDÜĞÜ BİLİNMESE ONA BİLE KAFİR DENMİYOR.HATTA VE HATTA BİR MÜSLÜMAN KAFİR OLARAK ÖLSE İMANLIMI İMANSIZMI ÖLDÜ BİLİNMESE BUNA BİLE KAFİR DENMEZ.BUHARİDE;MÜMİNE KAFİR DİYENİN KENDİSİ KAFİR OLUR.ACİZANE BİR ŞEYLER ANLATMAYA ÇALIŞTIM VAKTİMİ AYIRDIM FAYDALI OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA OLAMADIYSAMDA YARIN MAHŞERDEKİ HESABIMDAN KURTULDUM BEN TEBLİĞİMİ YAPTIM.HESAP ÇETİN.