Allah ıslah etsin kuytul ve cemaatini. rabbim inşallah hidayet eder onlara gerçekten kuytul cemaatini sağlam ve dini haykıran hakkıyla islami yaşıyan bir cemaat zannedipte ummetin evlatları kuytulun peşinden gidiyorlar. subhanallah ilmi hiç bir birikimi olmayan alimlik bir kenara davetçilik vasfını dahi hakketmiyecek kadar ilimsiz bir kimsenin su anda cemaat ismiyle anılan bir cemaatte hoca vasfı ile dolanması Allah muhafaza nekadarda tehlikeli hem cemaattekişler hemde kuytulun şahsı için ne kötü bir durumdur . Ve dediler ki
33/ ahzab 67) "Rabbimiz, gerçekten biz, efendilerimize ve büyüklerimize itaat ettik, böylece onlar bizi yoldan saptırmış oldular."
inşallah rabbim bu ayetle muhattab kılmaz onları Allah düşünen ve hakkı arayan bir toplumu muhakkakki hakka ulaştırır. ama bulunduğu konumun hak olduğuna inan nkişinin batılda olduğunun farkına varması nekadarda zordur. alimleirn dediği gibi '' bidatler şeytana günahlardan daha sevimlidir. çünkü günah işleyen bir müslüman onun günah olduğunu bilir ve ona göre kalbinde acısını çeker tevbe etmek aklına gelir ama bidat işleyen kişi ise yaptıgının güzel olduğunu zannederde ondan tevbe etmesinin gerektiğini görmez . öylece şeytan o kimseyi böle aldatmış saptırmış olur. '' şimdi inşallah kuytul cemaatindeki kardeşlerimizde bazı gerçeklerin farkına varırlar artık. dava adamı yetiştiriyoruz derken islamın deil cemaatin davalarını dava edinen bu musluman kardeşlerin inşallah en kısa zamanda dönmesi tevbe etmesi gerekmektedir. Allah onları affetsin. heleki şu dönemde alparslan kuytulun konuşmaları videoları ve sentezlerinden sonra katii olarak durmaları onlarında artık mazur olmamalarına sebeb oalcaktır. cemaatin liderinin yükünü onlarda yüklenmiş oalcaktır. çünkü haksızlığa karşı susmak onu düzeltmemek haramdır. bütün inanç esaslarını mantık üzerine kurmuş ve tüm soruların cxcevabını abd ye baglayan bir kafa yapısıyla cemaat liderliğini yürütmeye çalışan (her nekadar hem ilmi hemde akli oalrak) buna kafii olmamış olsada bunu yapmaya çalışan alparslan kuytulun Allah hidayetini versin inşalalh. ilim talebesinin ilk imtihanı kendisinden daha ehil kimseler olmasına ragmen kendini konuşmaya daha layık görmesidir. bolelıkle bir ilim talebesi ilmin sonuna ulaşmış sayılır artık ilimden bir nasibi yoktur ve Allah o kulu zelil etmişltir hem dunyada hem ahirette. şimdi hem fıkhi şerii hemde akaid konularıyla ilgili hiç bir ilmi ihtisası olmayan bir kul sadece bir kul (alparslan kuytul ) mu konuşmaya layıktır yoksa ilimde yüksek seviyelere gelmişl bütün bu saydıgımız konularda ehil olan alimlermi . buna ragmen o alimlerin sözünü dinlemeyi bırak onlara reddiye sunmasını (ki zaten hangi ilimle becerecek ayrı mesele)bırak onların sözüne dahi ihtiyaç hisstemmemektedir. ki fıkhı sorulan soruların yarısından fazlasına ''bu gibi şeyler amerikanın younu loyunalra gelmeyın abd bizi bölmek istiyor '' ''hocam alparslan kuytul namazda elleri kaldırmak sünnetmi değilmi . '' '' bunlar amerikanın oyunu elleri kaldırmaymış bilmem neymiş boşverin gibi laubali sözlerle fıkhi sorulara cevab veren bir alim tanımıorum ole olsa zaten alim olmaz. kaldıki alim olmayan birine nasılda fıkhı soru sorulur bu zaten yerilmesi gereken bir meseledirki buda ayrı birşey kaldıki kendısıne ehil olmadıgı konuda soru soruldugunda konuşma ihtiyacı hisseden bu alparslan kuytul esasında bu sorularla karsılastıgında su alime sorun bu alime sorun demek yerıne hemen cevab vermeye yeltenmesi şeytanın tutsagı olamsı anlamına gelmektedir. ''ne oldu alparslan kuytul şeytanamı tutsak oldundan bilmediginm konularda ehilmişl gibi mantık yürütüp delilsiz mesnedsiz sadece akılla verilmiş fetvalarla insanlara ictihad edip fetva vermektesin. Allah hakkıyla korkmak bumudur. senki, ağer bu yaptıklarınla batıl yolda isen cemaatinde saptırdığın Allahın kullarının alacağı azabtan daha çetini seni beklemektedir.
iste Resulullah’ın Sallallahu Aleyhi ve Sellem sözünün (mihenk tası):
“Bundan sonra gelecek zaman, muhakkak öncekinden daha serrli olacaktır”
“Bir fitne gelecek ki bazısı bazısını hafifletecek!”
Birincisi: Gerçek ser’i maslahat hak ile batılı birbirinden ayırmaktır. Batıl
karsısında susmakta ise maslahat yoktur. Bu Müslümanları kandırmak ve hevaya
uymaktır. Allah’ın muradına da zıttır:
“Allah, müminleri (su) bulunduğunuz durumda bırakacak değildir;
sonunda murdarı temizden ayıracaktır.” (3 Al-i Đmran/179)
“Bu toplama) Allah’ın murdarı temizden ayıklaması (mümini kafirden
ayırması) ve bütün murdarların bir kısmını diğer bir kısmının üstüne koyup
hepsini yığarak cehenneme atması içindir. Đste onlar ziyana uğrayanların
kendileridir.” (8 el-Enfal/37) Çünkü iyi ile kötüyü ayırmak Allah’ın sevdiği bir
istir.
Kisinin maslahat gördüğü her sey maslahat değildir. Allah bir kavmi
kendilerinin ıslah ediciler olduğunu iddia edislerinden dolayı kınamıstır. “Biz ancak
ıslah edicileriz” (2 el-Bakara/11) Ve onları söyle vasıflandırmıstır. “Sunu bilin ki,
onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.” (2 el-Bakara/12) Bu
münafıklar da yaptıkları her iste maslahat ve iyilik olduğunu iddia ediyorlardı.
Allahu Teala’nın buyurduğu gibi “Elleriyle yaptıkları yüzünden baslarına bir
felâket gelince hemen, biz yalnızca iyilik etmek ve arayı bulmak istedik, diye
yemin ederek sana nasıl gelirler! Onlar Allah'ın, kalplerindekini bildiği
kimselerdir; onlara aldırma, kendilerine öğüt ver ve onlara, kendileri hakkında
tesirli söz söyle.” (4 en-Nisa/62-63) Ancak maslahat seriatin (maslahat olduğuna)
sahitlik ettiği seydir. Ve bunun bir usulü, fıkıh kitaplarının hükümlerin delilleri
bölümlerinde belirtilmis sınırları ve kuralları vardır.
bütün bu yazılanlardan sonra söylemek isterimki hiç bir cemaate mensub olmadığım gibi hiç birinede hususi düşmanlığımda yoktur. müslümanlar ancak kardeştirler. İfsad işi sadece kafirler veya münafıklar tarafından yapılmaz. bunu müslümanlarda yaparlar müslümanları liderleri veya hoca sınıfına koyduklarıda yaparlar ve onalr bunu yaparlarken eğer bu ifsadı bilerek yapıyorlarsa zaten müslüman gürühtan sayılmazlar ama bilmeden yapılanlardan ise yine sorumludurlar fakat bunun farkında olamazlar. onlarda onların peşinden giden müslümanlarda her zaman Allahın ipine topluca sımsıkı sarılmak dışında hişç bir ipe sımsıkı sarılınmıyacağını bilmelidir. ki bu saydıklarım hoca alim ilim talebesi sınıfı içindir (yine alparslan kuytul un bunlardan hiç bir sınıfta değildir. )
Allah Azze ve celle söyle buyurur: “Allah kötü sözün açıkça söylenmesini
sevmez; ancak haksızlığa uğrayan baska. Allah her seyi isitici ve bilicidir.” (4
en-Nisa/148)
Resulullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem söyle buyurur: “Sizden kim bir
münker görürse onu eliyle düzeltsin. Buna gücü yetmezse lisanıyla düzeltsin.
Buna da gücü yetmezse kalbiyle buğzetsin. Bu imanın en zayıf mertebesidir.” (12)
nasıl böle bir cemaat hakkında konuşursun diyenlerede Allah c.c. ve resulu cevab verömiş bulunmaktadır.
"Allah'tan hakkıyla korkanlara şeytandan bir vesvese dokunduğu zaman, hemen kendilerine gelip doğrulurlar"
“Allah ’ın kulları içinde O’ndan hakkıyla korkanlar, alimlerdir”
“Ey iman edenler! Allah ’tan nasıl korkmak gerekiyorsa (lâzımsa) öylece korkunuz ve ancak Müslümanlar olarak can veriniz”
- - - Updated - - -
bir insan şerefi namusu için yaşar. bir müslümanın şerefiyle ilgili konuşup ona davetmi etmiş oluyorsun? Allahtan kork. Müslümanın ağzına yakışıyormu bole sözler